Skrevet av Emne: Tragiske mennesker i neverneverland  (Lest 3429 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Tragiske mennesker i neverneverland
« #15 : 09. mars 2012, 21:39 »
Hvordan forklarer du en økning i formue som overgår nettoinntekten hans fra år til år:)?

Det stemmer ikke.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Tragiske mennesker i neverneverland
« #16 : 10. mars 2012, 02:36 »
Ville ikke kalt han rik? Hvordan forklarer du en økning i formue som overgår nettoinntekten hans fra år til år:)?

Hva en naiv politibetjent(damer burde forøvrig ikke hatt lov å være politi - sånn helt off topic) mener om snåsamannen er meg revnende likegyldig. Damer hører til på kjøkkenet. Det vet du like godt som meg

Jeg ser for meg at det må være veldig hardt for deg å være rundt f.eks ei jente som tror på ting man ikke kan se, har ønske om å gjøre noe mer enn å være på kjøkkenet hele dagen og i tillegg hadde gitt penger til snåsamannen for healing eller råd.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Tragiske mennesker i neverneverland
« #17 : 11. mars 2012, 10:23 »
Jeg ser for meg at det må være veldig hardt for deg å være rundt f.eks ei jente som tror på ting man ikke kan se, har ønske om å gjøre noe mer enn å være på kjøkkenet hele dagen og i tillegg hadde gitt penger til snåsamannen for healing eller råd.

Da ser du nok for deg feil Smiley

Kommentaren om at jenter hører hjemme på kjøkkenet var selvfølgelig et flåsete svar til Ryus kommentar om politidamen. Grunnen til at jeg personlig mener at damer ikke har noe i politi(eller brannvesen, militær eller lignende jobber for den saks skyld) å gjøre, går på det rent fysiske.

Jeg legger ikke så veldig mye i religion som det enkelte andre gjør, og i min verden er det ikke religion som definerer en som person. Det er kan hende vanskelig å forstå, men det er nå en gang slik det er.

At noen (Cheesy) har høyere ambisjoner enn å havne på kjøkkenet, ser jeg på som fantastisk. Og kvinner har da vel så gode muligheter, samt forutsetninger, til å skaffe seg en god akademisk utdannelse som gutter har. Personlig tror jeg noen og enhver har mulighet til å bli lege, så lenge de er villig til å legge ned jobben som kreves, og det syns jeg er fantastisk.

Hvis jenter rundt meg lar seg lure av kvakksalvere, er det selvfølgelig trist. Men jeg pleier å legge lista ganske høyt - rent intelligensmessig - når jeg kikker etter jenter, og da bør det være en relativ grei jobb å forklare at healing aldri noensinne - på noen mulig måte - har klart å påvise signifikans utover placebo. Det i seg selv bør være en tankevekker for de som gir svindlere penger Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Tragiske mennesker i neverneverland
« #18 : 12. mars 2012, 09:35 »
Hva er din nøkkel da? Du er over hundre er du ikke?

Går på tjernobyl-bol. Lever sikkert hundre år til, eneste minuset er at jeg lyser i mørket.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!