Skrevet av Emne: Klimabløffen  (Lest 52556 ganger)

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Klimabløffen
« #31 : 18. desember 2009, 00:45 »
Uansett om det er klimaforandringer eller ikke, så er det på det rene at vi bruker altfor mye ressurser på denne planeten. Vi må ha 5-6 planeter til skal vi fortsette med denne ressursbruken i det lange løp. Økonomien skal vokse og vokse. De dresskledde kapitalistene ser ikke at det går rett i dørken.
Se denne utrolig interessante dokumentaren om dette: http://wimp.com/thingswork/
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Klimabløffen
« #32 : 18. desember 2009, 01:01 »
Uansett om det er klimaforandringer eller ikke, så er det på det rene at vi bruker altfor mye ressurser på denne planeten. Vi må ha 5-6 planeter til skal vi fortsette med denne ressursbruken i det lange løp. Økonomien skal vokse og vokse. De dresskledde kapitalistene ser ikke at det går rett i dørken.
Se denne utrolig interessante dokumentaren om dette: http://wimp.com/thingswork/
Helt enig! Økonomisk vekst og forbruk kan ikke fortsette inn i evigheten. Med den befolkningsveksten vi har hatt sier det seg selv at det går til helvete med sjumilsteg. Dette er jo selvfølgelig lett for meg å si her i dette styrtrike landet.
Die trying

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Klimabløffen
« #33 : 18. desember 2009, 03:24 »
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Klimabløffen
« #34 : 18. desember 2009, 08:10 »
Hvorfor i alle dager skulle man ha lansert en klima-scam? Det er jo vanvittig lite gunstig for I-landene på alle måter - uansett om en er statsleder, innbygger eller bedriftseier.







Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Hellbouncer

Sv: Klimabløffen
« #35 : 18. desember 2009, 12:29 »
Hvorfor i alle dager skulle man ha lansert en klima-scam? Det er jo vanvittig lite gunstig for I-landene på alle måter - uansett om en er statsleder, innbygger eller bedriftseier.


Jeg har ingen tro på at dette er en konspirasjon. Det jeg ser på dette som er et eksempel på hva som skjer når forskningsfinansiering er avhengig av at du kommer fram til en, på forhånd, bestemt konklusjon.

Uansett er økt miljøbevisthet, fokus på fornybar energi, bevaring av regnskogen og hjelp for u-land til å komme seg opp uten å grise til så mye som oss, positivt. Kanskje er medisinen rett selv om sykdommen kanskje er feil.
Die trying

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Klimabløffen
« #36 : 18. desember 2009, 12:34 »
Hvorfor i alle dager skulle man ha lansert en klima-scam? Det er jo vanvittig lite gunstig for I-landene på alle måter - uansett om en er statsleder, innbygger eller bedriftseier.



Alt handler om PENGER!!! avgifter overalt pga klimautslipp.
alle statslederne ankom danmark i fly,ingen tok noe transportmiddel som er klimavennlig.

at mindre forurensning er og foretrekke er jeg enig i,men måten det blir gjort på er suspekt.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Klimabløffen
« #37 : 18. desember 2009, 12:37 »
... å innføre utslipskutt er jo bare et pengesluk for både regjeringer og industri...






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Klimabløffen
« #38 : 18. desember 2009, 12:39 »
... å innføre utslipskutt er jo bare et pengesluk for både regjeringer og industri...

Noen tjener penger på det.

stater taper penger på krig,men våpenleverandører tjener penger.
samme opplegg her,sitter noen bak og tjener fett.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Klimabløffen
« #39 : 18. desember 2009, 12:49 »
Hvem da? Eneste som tjener penger på det er de som står for å bygge miljøtiltak (feks nye annlegg for energiutvinning) - men det er vel i stor grad samme industriarbeiderene og ingeniørene som hadde bygd mindre miljøvennlige energiutvinningsmetoder. Så er jo det de bedriftene som satser på alternativ energi, men her kommer man jo med nye metoder hele tiden - så det er ingen garanti for at "din" metode vinner frem.

Tror dere virkelig at en eller annen organisasjon har klart å lure alle verdens statsledere og deres forskerteam for å tjene penger?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Klimabløffen
« #40 : 18. desember 2009, 12:55 »
Jeg har et spørsmål.

HVOR er disse såkalte e-mailene der det står svart på hvitt at de har fusket med tall?
De eneste e-mailene jeg har lest er noen mailer mellom et par forskere der de sier at de skal prøve å ødelegge litt for de som ikke tror på klimaendringer. Synes ikke det er så rart?

Og hva skjer egentlig med paranoiaen om dagen? Det er jo helt X-files. Ikke at jeg anklager noen for å være paranoide, men det er interessant hvordan befolkningen (ikke bare i Norge) virker todelt på alle store saker. Noen andre som har reagert på dette? Eller er det kanskje ikke noe nytt? Hva signaliserer det?
Sa brura

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Klimabløffen
« #41 : 18. desember 2009, 13:29 »

Tror dere virkelig at en eller annen organisasjon har klart å lure alle verdens statsledere og deres forskerteam for å tjene penger?

Ingen som lurer noen,de fleste statsledere som er veldig for klimakatastrofen har nok økonomiske interesser.
hvordan alt dette henger sammen vet jeg ikke,men jeg tror at alt koker ned til penger.

de fleste ledere sitter i diverse styrer og har familie/venner/kompiser som tjener penger via politikk og avgjørelser på nasjonalt/internajonalt nivå.
er veldig stor andel av norges politiker-elite som er medlem av div organisasjoner som feks frimurerordenen og lignende.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Klimabløffen
« #42 : 18. desember 2009, 13:33 »
Ingen som lurer noen,de fleste statsledere som er veldig for klimakatastrofen har nok økonomiske interesser.
hvordan alt dette henger sammen vet jeg ikke,men jeg tror at alt koker ned til penger.

de fleste ledere sitter i diverse styrer og har familie/venner/kompiser som tjener penger via politikk og avgjørelser på nasjonalt/internajonalt nivå.
er veldig stor andel av norges politiker-elite som er medlem av div organisasjoner som feks frimurerordenen og lignende.

Er du seriøs? Du har ingen peiling på hvordan de skal ha økonomisk interresse av klimatrusselen, men likevel tror du de står bak for å tjene penger på klimatrusselen? Selv når klimaforhandlingene går ræva pga manglende vilje fra statslederene så mener du at de gjør dette for å tjene penger?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Klimabløffen
« #43 : 18. desember 2009, 13:35 »
Ingen som lurer noen,de fleste statsledere som er veldig for klimakatastrofen har nok økonomiske interesser.
hvordan alt dette henger sammen vet jeg ikke,men jeg tror at alt koker ned til penger.

de fleste ledere sitter i diverse styrer og har familie/venner/kompiser som tjener penger via politikk og avgjørelser på nasjonalt/internajonalt nivå.
er veldig stor andel av norges politiker-elite som er medlem av div organisasjoner som feks frimurerordenen og lignende.

"Asso det er en konspirasjon, men jeg vet ikke enda hva konspirasjonen går ut på, men det er definitivt noe frimurergreie og illuminati involvert. Så mye kan jeg si"

Høhøhø

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Klimabløffen
« #44 : 18. desember 2009, 13:40 »
Og hva skjer egentlig med paranoiaen om dagen? Det er jo helt X-files. Ikke at jeg anklager noen for å være paranoide, men det er interessant hvordan befolkningen (ikke bare i Norge) virker todelt på alle store saker. Noen andre som har reagert på dette? Eller er det kanskje ikke noe nytt? Hva signaliserer det?

Grunnen til at det verkar som om befolkningen er todelt er at "konspirasjonsteoristane" ropar ekstremt mykje høgre enn mannen i gata. Folk flest har ikkje peiling på kva konspirasjonsteoriane går ut på, og folk flest bryr seg heller ikkje so veldig mykje om det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!