Skrevet av Emne: Hjelp meg finne treningsprogram!  (Lest 801 ganger)

Utlogget Dopapir

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Hjelp meg finne treningsprogram!
« : 03. februar 2012, 23:21 »
Hei!

Jeg er bare enda en gutt som har tenkt å begynne å trene. Dette har jeg prøvd før, men jeg har vært litt av og på og har kanskje ikke trent skikkelig. Derfor har jeg tenkt å starte på fult fra mandag neste uke. Problemet er bare at jeg ikke har noen peiling på hvor jeg skal starte.

Målet er egentlig å få en god karakter i styrketesten i gym på videregående. Så man kan si at målet er rett og slett overkroppen. Jeg ønsker å øke antall sit-ups og push-ups og er villig til ganske mykje for å klare dette. Jeg vet ikke om jeg kommer til å gå på en helt syk diett, men protein og muligens kreatin skal jeg klare å få i meg. For å si alt enkelt, jeg trenger et godt treningsprogram med fokus på overkroppen. Programmet må ikke koste meg noe særlig. Jeg kan takle vekter og en matte, men tviler på at jeg kjøper meg noe som en pull-up stang. Programmet burde helst gå mandag, onsdag og fredag (3 dager i uken), fordi jeg blir litt forstyrret av skule og jobb.

Vet ikke om dette har en faktor, men jeg er 193 høy og veier rundt 76 kg. Et annet mål er kanskje å ikke se så tynn ut. Finner dere et passende treningsprogram for meg lover jeg at jeg vil følge det 100%. Dette er min siste og sterke innsats på å få en 6'er i gym i standpunkt.  Smiley


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!