Skrevet av Emne: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?  (Lest 30662 ganger)

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #135 : 17. desember 2008, 22:57 »
Sitat
Er det på Spenst langstrand i larvik du har sett han? Er en sånn en her i Larvik også, men regner med at det er samme karen du mener, siden han er så sykt spesiell. Snakket med farfaren min om han for en tid siden. Han fikk vistnok for seg at hele kloden vår var dekket med gass for noen år siden, det resulterte i at han gikk med gassmaske hele tiden. På julaften satt han i bilen og spiste matpakken sin, mens familien hygget seg inne i huset. Til slutt fant han ut det ikke var gass på en øy nedi kanariøyene eller noe hvor han bodde i 2 år før han flyttet hjem til Norge igjen. Er litt trist egentlig siden kona hans var god venn av min farmor og hans mentale helse ødla vist hele familien deres.

Haha ja det er han, seriøst, nå ble han bare enda råere! xD

Utlogget Biffmaister

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

  • Real men lift stones!
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #136 : 18. desember 2008, 10:03 »
Vi har en kar på gymmet som vi kaller for "Jakkemannen"  Han går da rundt med 2-3 jakker samtidig for å se større ut.. Og treningsopplegget hans er helt av en annen klasse..

Brystøkta består KUN av benkpress(flat) der det varmes opp med 60kg, kun 5 reps. Så etter et par minutters pause og en god munnfull med cola(brusen) kaster han seg på selve "arbeids-settene" Her snakker vi max 110kg og max 6 reps. Dette blir oppfulgt av heftig loggskriving i hans lille, brune bok. Dette gjentar han 5 ganger.  Deretter sluker han resten av colaen og drar igjen.

Det bør kanskje nevnes at denne mannen er rundt 40 år og 125kg med en skikkelig tønnemage.

Jeg og min treningspartner spurte ham her forleden om han ikke trente noe annet enn rå styrke.. Svaret hans var: Nei, bygging er bare noe tull. Styrke er for mannfolk.   da spurte jeg ham pent: Hva kan det ha seg at du trener styrke da? Har du planer om å konkurrere?   Da sa han: Ja, tenkte kanskje det til neste år.
Da måtte jeg bare si: For å være helt ærlig, så tror jeg det er temmelig høyt nivå på styrkeløfterne om dagen. Til og med 22-åringer som meg løfter 230 kg+ i benk.   Da sa han: Jau, e har jo maxa 145kg i benk da, med drakt og full stopp..

Da måtte jeg flire litt, da jeg selv presser 135kg 8 reps.

Det som hendte dagen etter, var at ledelsen av senteret kom bort til oss og sa at "Jakkemannen" hadde fortalt dem at to karer hadde mobbet ham og at de antakeligvis var ute etter ham.  Da knakk vi i latter sammen med gymeieren. En 40-åring som faktisk sladrer og kan ikke ta imot noen form for kritikk.. Helt latterlig.
Norgesmester i grep 2011
Norgesmester i grep 2012
3. Plass Ironmind Grip Classic
Norgesmester Rolling Thunder 2013
Norgesmester Farmers Walk 2013

Utlogget KAB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 36

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #137 : 18. desember 2008, 12:58 »
Tror noe av det morsomste jeg har sett på treningsstudio ble utført av 3 asylsøkere som akkurat hadde kommet til hjembygda mi. Av en eller annen grunn ga kommunen dem hvert sitt kort til den lokale styrkeløftklubben. Når jeg kom på trening en dag sprang/hompet alle tre (samtidig!) på den ene tredemøllen som er der.. 

Etter noen minutter på tredemøllen var det klart for benkpress. Etter nøye vurderinger endte de opp med 80kg på stangen til oppvarming.  Da han ene ikke klarte å løfte dette ut fra stativet burde det kanskje blinket en varsellampe. Men istedenfor å ta av noen kilo gikk han andre fyren bak benken og skubbet av stangen. Denne ramlet så ned på kassen til han stakkars fyren på benken med et himla brak etterfulgt av et hyl. Istedenfor å løfte stangen tilbake løp han rundt benken og dro stangen nedover magen til han som lå der.. Så ikke disse folkene igjen etter det Grin

HAHAHAHAHA....ler så jeg griner her. Ser for meg tre skinny negre i godt driv på den tredemøllen. HONNØR!

KAB

Utlogget Sandnesgauk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #138 : 18. desember 2008, 19:36 »
Dår e en eldre kar så trene på Elixia,å når han trene roing (snor) smalt grep,så lempe han for mye vekt på, sånn at teknikken bler akuratt som han ligge å jokke på ei dama derane. Det ser uhyggelig komisk ut;o)

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #139 : 18. desember 2008, 20:53 »
Det er dialekten din og Grin

Utlogget gewgwefwed31d31d

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #140 : 18. desember 2008, 22:02 »
Noen har små gleder i livet http://www.youtube.com/watch?v=gJMdK7vJsLc&NR=1 selv syns jeg at det ser ut som en exsorsisme eller noe sånn

haha! fekk meg en god latter der ja x) trur ikke han der er helt stødig:D

er ikke helt borte i natta sjølv heller men...Tongue

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #141 : 18. desember 2008, 22:05 »
http://www.youtube.com/watch?v=f89aubh82f0&NR=1
Syns den var litt vittig jeg Cheesy

Beklager vis den allerede er postet

Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #142 : 18. desember 2008, 22:13 »
Vi har en kar på gymmet som vi kaller for "Jakkemannen"  Han går da rundt med 2-3 jakker samtidig for å se større ut.. Og treningsopplegget hans er helt av en annen klasse..

Kanskje han er i slekt med lommemannen?
Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #143 : 18. desember 2008, 22:58 »
ler utrolig godt av denne tråden her, har sikkert delt ut millioner av honnør hehe

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #144 : 19. desember 2008, 00:15 »
http://www.youtube.com/watch?v=f89aubh82f0&NR=1
Syns den var litt vittig jeg Cheesy

Beklager vis den allerede er postet
Artig måte å tøye på. Selv foretrekker jeg at der er litt mer............ Kontrolert
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #145 : 19. desember 2008, 00:21 »
Vi har en kar på gymmet som vi kaller for "Jakkemannen"  Han går da rundt med 2-3 jakker samtidig for å se større ut.. Og treningsopplegget hans er helt av en annen klasse..

Brystøkta består KUN av benkpress(flat) der det varmes opp med 60kg, kun 5 reps. Så etter et par minutters pause og en god munnfull med cola(brusen) kaster han seg på selve "arbeids-settene" Her snakker vi max 110kg og max 6 reps. Dette blir oppfulgt av heftig loggskriving i hans lille, brune bok. Dette gjentar han 5 ganger.  Deretter sluker han resten av colaen og drar igjen.

Det bør kanskje nevnes at denne mannen er rundt 40 år og 125kg med en skikkelig tønnemage.

Jeg og min treningspartner spurte ham her forleden om han ikke trente noe annet enn rå styrke.. Svaret hans var: Nei, bygging er bare noe tull. Styrke er for mannfolk.   da spurte jeg ham pent: Hva kan det ha seg at du trener styrke da? Har du planer om å konkurrere?   Da sa han: Ja, tenkte kanskje det til neste år.
Da måtte jeg bare si: For å være helt ærlig, så tror jeg det er temmelig høyt nivå på styrkeløfterne om dagen. Til og med 22-åringer som meg løfter 230 kg+ i benk.   Da sa han: Jau, e har jo maxa 145kg i benk da, med drakt og full stopp..

Da måtte jeg flire litt, da jeg selv presser 135kg 8 reps.

Det som hendte dagen etter, var at ledelsen av senteret kom bort til oss og sa at "Jakkemannen" hadde fortalt dem at to karer hadde mobbet ham og at de antakeligvis var ute etter ham.  Da knakk vi i latter sammen med gymeieren. En 40-åring som faktisk sladrer og kan ikke ta imot noen form for kritikk.. Helt latterlig.

syns litt synd på ham jeg Sad
er ikke noe å le av syns jeg.

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #146 : 19. desember 2008, 00:25 »
http://www.youtube.com/watch?v=f89aubh82f0&NR=1
Syns den var litt vittig jeg Cheesy

Beklager vis den allerede er postet
Fin, den=)
Er også med i gym bloopers http://www.youtube.com/watch?v=SiMtypKJQ9I som sikkert også er postet før her, men for evt nye brukere så er det en genial samling morsomheter og ulykker.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #147 : 19. desember 2008, 01:05 »
Fin, den=)
Er også med i gym bloopers http://www.youtube.com/watch?v=SiMtypKJQ9I som sikkert også er postet før her, men for evt nye brukere så er det en genial samling morsomheter og ulykker.
Haha skulle akkurat til å poste den der. Grisebra hehe.. Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #148 : 19. desember 2008, 13:53 »
Fin, den=)
Er også med i gym bloopers http://www.youtube.com/watch?v=SiMtypKJQ9I som sikkert også er postet før her, men for evt nye brukere så er det en genial samling morsomheter og ulykker.

Sinnsykt morsomt!=D

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!