Skrevet av Emne: Sandefjord Open 2009  (Lest 24377 ganger)

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Sandefjord Open 2009
« #105 : 31. mars 2009, 13:12 »
håper å se deg i nm til høsten samuel,sammen på scenen  Smile

tore johnny blir ende bedre til helgen når han får av det siste på ryggen  Shocked
er det en jeg unner suksess så ser det han etter så mange år i gamet.

Ja, Tore J fremstår med en ny, jevn og forbedret fysikk siden sist han stilte i 2004. Ser ut som en ny mann:) Han stilte på 93-94 kg den gang og veide nå inn på over 96-97 kg i mye bedre form! Håper han topper formen til GP:)

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Sandefjord Open 2009
« #106 : 31. mars 2009, 13:12 »
Thomas VS Marius VS Musa blir absolutt spennende. Blir litt apples and oranges hva fysikk man liker der. Thomas og Musa har mer sammenlignbar fysikk en Marius. Personlig er jeg ikke like stor fan av fysikken til Marius som de to andre. Ja han bærer på mest muskler av de tre, ingen tvil. Men linjene hans er ikke like fine å se på i mine øyne. Han må også passe på å ha kontroll på magen, slipper han ut pusten på feil tidspunkt så vil man få et øyefullt. Slik er det nå bare.

Poseringsmessig så er Thomas og Marius best. Disse to liker å showe, har det gøy når de er på scenen. Musa har kommet seg betraktelig, men har ennå litt å ta igjen på de to andre.

Når det kommer til form, så var Musa hakket skarpere i Sandefjord. Spesiellt i hamstring og glutes, så vi får se om det er noe forandringer der. Marius vet jeg ikke da han ikke stillte, men han har i det siste alltid kommet veldig hard. Jeg syns kanskje han av og til kommer med for mye trykk faktisk. Det blir så voldsomt at det nesten går utover definisjonen.

Jeg håper at Thomas blir litt skarpere og vi får en knallkamp om førsteplassen her. Det hadde ihvertfall vært kjempegøy.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Sandefjord Open 2009
« #107 : 31. mars 2009, 14:35 »
Samuel var jo ikke i form på Arnold i år heller, så han har hatt god tid på å gjøre noe med det. Noen spesiell grunn til at du ikke har klart å komme i den form fysikken din fortjener Samuel?Wink

Joel skal ikke være med på GP, så neste blir loaded, kansje det blir -90 kg der, så vi får se han i form.

Thomas må være skarpere for å kunne konkurrere mot  Marius Metern og Musa i GP.. Men Marius er alltid i freaky form og veier 90 kg på 158 cm så jeg forstår ikke hvordan noen skal kunne slå han i -90.. andre synspunkt på dette?

De slår ikke sammen klassene i GP, og Soran får nok hard konkurranse av blant annet Magnus Bess Juliusson fra Island.

Hva synes dere om Tore Johnny Folkestad i samme klasse som Soran? Det var mye kvalitetsmuskler...veldig bra bakside lår og gluteus, store dype mageruter, masse striper i lår, store armer og skuldre og en tung latspread bakfra.  





Magnus Bess J fra Island har alltid slitt med formen sin på Oslo.
Mannen er stor, flott å se på ,men desverre har han ikke hatt komplett nok fysikk , og ikke kommet helt til topps.
Men jeg håper formen er bedre og at han har jobba i året som kommer.

Smiley

Gleder meg VELDIG til lørdag, for det er utrolig mange dyktige som skal på scenen

Når det gjelder Sandefjord og bygging av Sorans klasse er jeg faktisk GLAD jeg ikke er dommer, for mange av de gutta var i knallform og har veldig veldig bra fysikker. At en er litt lite hard, så sees det tydelig at det er klasse på disse.
Og uansett er Joel og Sorans fysikk like lett og sammenligne som hummer og kanari.
Begge har like bra kvaliteter utfra egen ramme, og begge er fantastisk bra. Så å sammenlikne disse er nok ikke lett.

Spennende til helgen
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Sandefjord Open 2009
« #108 : 31. mars 2009, 14:55 »
Soran vinner fordi han er hard og Joel er off. Burde ikke da Tore Johnny Folkestad også plassert seg foran Joel? Han er og i klart bedre form, er jevnt utviklet og har mye kvalitetsmuskler, blant annet best hamstrings, gluteus, mage og armer. Skal man følge kriteriene de bruker når de plasserer Soran foran Joel kan man kansje diskutere om ikke Tore også skulle blitt plassert foran Joel...

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Sandefjord Open 2009
« #109 : 31. mars 2009, 15:34 »
Synd at Askeland ikke var 100%, Musa fortjent vel å vinne når Thomas ikke stilte skarpere. Men med tilsvarende form er Askeland 110% og ville tatt både klassen og overall'n både på sf open, gp og loaded.

Er spent på hvordan det blir når metern kommer inn i bildet. Da blir det virkelig rørt om i gryta, og kniving om førsteplassen. Måtte den beste vinne.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Sandefjord Open 2009
« #110 : 31. mars 2009, 16:31 »
Det var ikke Ove Bekkevol....det var han "Fishing i Vællers" fyren som jeg aldri husker navnet på. Det var for øvrig i 2001.....Thomas var i ganske off-form, mens han andre veide inn på 82kg uten et gram fett.....huden hans var nærmest gjennomsiktig....helt rått. Nå skal det sies at Thomas tok NM-tittelen og overallen 2 uker etter i betraktelig bedre form, og han hadde vel slitt med prolaps den vinteren om jeg ikke husker feil.

Det var vel gode gamle Bjarne Nordal om jeg ikke husker helt feil Wink
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget franco

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 48

Sv: Sandefjord Open 2009
« #111 : 31. mars 2009, 16:42 »
Synd at Askeland ikke var 100%, Musa fortjent vel å vinne når Thomas ikke stilte skarpere. Men med tilsvarende form er Askeland 110% og ville tatt både klassen og overall'n både på sf open, gp og loaded.

Er spent på hvordan det blir når metern kommer inn i bildet. Da blir det virkelig rørt om i gryta, og kniving om førsteplassen. Måtte den beste vinne.
Og hvorfor var det så synd da??  Det som var synd,var at han ikke sprang helt ut på gata og poserte,da hadde han blitt disket:-)
   Tåpelig oppførsel.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Sandefjord Open 2009
« #112 : 31. mars 2009, 16:50 »
Og hvorfor var det så synd da??  Det som var synd,var at han ikke sprang helt ut på gata og poserte,da hadde han blitt disket:-)
   Tåpelig oppførsel.

Hvorfor? Jo, for pr dags dato mener JEG Askeland er den beste byggeren i sin klasse med mest utviklet musklatur, mest erfaring og generelt mest å rutte med mot de beste.
Metern er også en av de beste, men har aldri sett han mot askeland, derfor vanskelig å uttale seg om to byggere bare bilde mot bilde. Så vi får vel se mano vs mano.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Sandefjord Open 2009
« #113 : 31. mars 2009, 17:33 »

Jeg målte meg i høst når vi var på ultralyd med småen, da var jeg 185:) Så det skal vel stemme.



Ja vi får se Atle:)

Nå skal jeg i alle fall slappa av litt, komme til meg selv igjen og la kroppen få litt vanlig mat igjen:)
Så blir det og legge opp et bra løp, om det skulle evt bli NM nå eller neste år.
Gidd ikke noe mere 70%.

Du selv da? går det med treningen?

jo går veldig bra her.har allerede startet på dietten til nm.ikke noe hard diett ennå da men clean spising og jobber med å få opp forbrenningen.

veier 121 kg nå.og 13% kroppsfett.
hovedmålet er å få fettprosenten ned på 3% så blir vekta som den blir.
synes det funker best å starte veldig tidlig med dietten som jeg gjorde ifjor inntil jeg ble skadet rett før nm.
stå på motgang gjør enn bare sterkere!

Utlogget cellmax29

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: Sandefjord Open 2009
« #114 : 31. mars 2009, 17:49 »
høy er du Atle ? Tongue
ørjan frøiland
benk: 190kg
skrå hantler: 8X72kg
hantlepress skuldre: 5x62kg hantler

2plass stavanger open 07 cbb+180
3plass NM 07 cbb+180
2008- -100kg... 6 plass

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Sandefjord Open 2009
« #115 : 31. mars 2009, 17:56 »

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Sandefjord Open 2009
« #116 : 31. mars 2009, 18:10 »
Skal bli morsomt å se damebygging og nivået på classic damene også til helgen. Skal bli spennende å se om det er noen forskjell i størrelse/hardhet på de 2 klassene.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Sandefjord Open 2009
« #117 : 31. mars 2009, 23:25 »
Skal bli morsomt å se damebygging og nivået på classic damene også til helgen. Skal bli spennende å se om det er noen forskjell i størrelse/hardhet på de 2 klassene.

Helt enig. Det skal bli veldig spennende å se classic-damene!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget cellmax29

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: Sandefjord Open 2009
« #118 : 01. april 2009, 16:02 »
183cm

blir +100 på deg neste gang da Tongue Smiley
ørjan frøiland
benk: 190kg
skrå hantler: 8X72kg
hantlepress skuldre: 5x62kg hantler

2plass stavanger open 07 cbb+180
3plass NM 07 cbb+180
2008- -100kg... 6 plass

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Sandefjord Open 2009
« #119 : 01. april 2009, 17:14 »
time will show  Tongue men har ikke tenkt å gå i fellen med å tenke for mye på vekta.tar det som det kommer jeg.hovedmålet mitt er 3% kroppsfett.
du er klar til høsten du eller?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!