Skrevet av Emne: U/JR Nordisk i Styrkeløft  (Lest 16397 ganger)

Mesterinne

  • Gjest
SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #120 : 21. april 2005, 08:58 »


Å måtte kontakte lagledere i "hemmelighet" for at noen ikke liker at kritikken skal komme offentlig ut er totalt uinteressant og meningsløst Wink Og mye feigere i mine øyne.

Trym

Så poenget ditt er at flest mulig skal få vite om hvor dårlig lagledelsen var, og ikke at lagledelsen selv skal få vite hva dere er misfornøyd med? Nå er det ikke slik at alle leser på Treningsforum.

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #121 : 21. april 2005, 09:33 »


Så poenget ditt er at flest mulig skal få vite om hvor dårlig lagledelsen var, og ikke at lagledelsen selv skal få vite hva dere er misfornøyd med? Nå er det ikke slik at alle leser på Treningsforum.

Nå er det jo slik at jeg har registrert at innvolverte har både lest og svart på innleggene, så de det gjelder vet nok hva som er skrevet. Vi prøvde også å få frem våre meninger både rett før og under nordisk uten at det nyttet, så hva skal man gjøre :Smiley

Trym
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Mesterinne

  • Gjest
SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #122 : 21. april 2005, 09:36 »
Nå har jo NSF et forum også da.

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #123 : 21. april 2005, 09:47 »
Nå har jo NSF et forum også da.
Ja jeg vet det, men nå er vel den største andelen av styrkeløftnorge her, så jeg syntes det passet å ta dette opp på dette forumet.

Jeg vil presisere at det er ingen som mener eller tror at noen har gjort ting med vilje her.

Mener bare at et litt tettere samarbeid med løfterenes klubber må være en god løsning. Om det skjer i forkant av et stevne, eller på briefing rett før spiller ingen rolle. Men, det er landslagsledelsen som burde ta initiativet til slikt. Ikke komme til oss som klubber å si at dette burde dere ha tenkt på før. Vi fikk tross alt rimelig klar beskjed om å holde oss unna, og stolte da på at alt ville gå trygt og rolig for seg for alle løftere Huh Da må ledelsen tåle å få litt konstruktiv kritikk.

Trym
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Per Ove

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #124 : 21. april 2005, 09:53 »
Takk for det frøken Nasse og Bold.
Jeg var en av totalt fem lagledere under u/jr nordisk, og en av de tre som hadde ansvaret for løfterne under oppvarmingen. Utøverne ble i god tid før stevnet informert om at det ikke var anledning til å stille med egne lagledere. Norge stilte med 15 løftere og det ville ha blitt en stor forsamling dersom alle skulle ha kommet med egne lagledere. Med lagledere forstår jeg personer som skal hjelpe løfterne under hele stevnet.

Jeg er ikke kjent med at løfterne kom spesielle ønsker på forhånd og hørte heller ikke noe om dette under oppvarmingen. Jeg er heller ikke kjent med at det under eller etter stevnet kom kritikk fra løfterne for hvordan vi i lagledelsen utførte våre oppgaver.

Kritikken, hvor det konstateres at vi rotet det til for løfterne og det gis inntrykk av at de nærmest måtte klare seg selv, kommer først her på forumet i ettertid. Voksent gjort og veldig konstruktivt. At det virker som om kritikken ikke kommer fra løfterne selv, men fra ressurspersoner som er tilknyttet løfterne og som derfor burde hatt baller nok til å ta det opp direkte (ikke lett å si da de fleste i tillegg er anonyme her inne), gjør det enda mindre voksent og konstruktivt.

Å diskutere er bra, men dette oppleves ikke å være en diskusjon. Kritikk er også bra, men det som har kommet frem her oppleves ikke særlig konstruktivt. Selv om vi fremstilles som en gjeng arrogante rote- og surrehuer går det faktisk an å snakke med oss.

NB! Imens jeg har skrevet dette innlegget har det kommet til flere nye, gjør likevel ingen endringer og sender det slik jeg skrev det først.

Per Ove Sjøl


Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #125 : 21. april 2005, 10:16 »
Takk for det frøken Nasse og Bold.
Jeg var en av totalt fem lagledere under u/jr nordisk, og en av de tre som hadde ansvaret for løfterne under oppvarmingen. Utøverne ble i god tid før stevnet informert om at det ikke var anledning til å stille med egne lagledere. Norge stilte med 15 løftere og det ville ha blitt en stor forsamling dersom alle skulle ha kommet med egne lagledere. Med lagledere forstår jeg personer som skal hjelpe løfterne under hele stevnet.

Jeg er ikke kjent med at løfterne kom spesielle ønsker på forhånd og hørte heller ikke noe om dette under oppvarmingen. Jeg er heller ikke kjent med at det under eller etter stevnet kom kritikk fra løfterne for hvordan vi i lagledelsen utførte våre oppgaver.

Kritikken, hvor det konstateres at vi rotet det til for løfterne og det gis inntrykk av at de nærmest måtte klare seg selv, kommer først her på forumet i ettertid. Voksent gjort og veldig konstruktivt. At det virker som om kritikken ikke kommer fra løfterne selv, men fra ressurspersoner som er tilknyttet løfterne og som derfor burde hatt baller nok til å ta det opp direkte (ikke lett å si da de fleste i tillegg er anonyme her inne), gjør det enda mindre voksent og konstruktivt.

Å diskutere er bra, men dette oppleves ikke å være en diskusjon. Kritikk er også bra, men det som har kommet frem her oppleves ikke særlig konstruktivt. Selv om vi fremstilles som en gjeng arrogante rote- og surrehuer går det faktisk an å snakke med oss.

NB! Imens jeg har skrevet dette innlegget har det kommet til flere nye, gjør likevel ingen endringer og sender det slik jeg skrev det først.

Per Ove Sjøl



Nå skal det sies at jeg hadde "baller" til å ta det opp der og da. Problemet var at de personene jeg prøvde å ta opp noe med ikke var så interessert i å høre på det :Smiley

Det at noen ikke er kjent med at det kom inn ønsker om surring/skjorte/oppvarming osv. sier desverre bare enda mer om opplegget what

Synes ledelsen burde holde seg for god til å bli "fornærmet" for slike ting. Kjemper vi ikke alle for trygghet og samarbeid til det beste for våre løftere?? Det du skriver over angående å ikke ha kjennskap til hva som ble avtalt er ikke trygghet og samarbeid. Det forteller oss som støtteapparat at de tingene som ble tatt opp med oss før stevnet ikke ble tatt alvorlig!

Og for n`te gang:Det har ikke vært snakk om å sende lagledere....
Trym
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Sjefskjerring

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 569
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 569

SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #126 : 21. april 2005, 11:24 »
Hei.
Jeg tror nok at det generelt gikk bra på nordisk, og at både løftere og heiagjeng syntes det var et bra stevne og ikke minst enda et vel gjennomført stevne av Sande KK!

Poenget til Trym var vel å få frem at det for nye utøvere ikke er optimalt at man på selve stevnet får beskjed om at det ikke er mulig å ha "egen" knebindsurrer. Tror neppe at det er snakk om å være lagleder. Tror dere bør skille mellom det.

Hvem som har "skyld" er vel det heller ikke noe poeng å diskutere,
men heller ta med seg videre at NYE utøvere har behov for mer praktisk info i forkant av stevnet.

Heidi

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #127 : 21. april 2005, 11:30 »
Synes det er feil at laglederne skal få pes i etterkant Undecided Greit nok at Håkon gikk glipp av et knebøy, skal ikke skje, men sånt hender i blandt. Kunne like gjerne vært meg selv.
Min oppfatning er at det var et meget bra stevne, men med uvanlig streng dømming i knebøy. Fikk god hjelp selv med gode surringer i knebøy, lagledere som holdt både mitt og sine egne hoder kalde når jeg revnet TO benkskjorter samt hjalp meg til 260 i mark 2thumbsup!

Benytter anledningen til å si takk for hjelpen Smiley

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget Relax

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 422
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 422

SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #128 : 21. april 2005, 11:34 »
[gerjer`n!!! lenja asef er i form! skal ha 91 125 på j nm i vektløfting!!det er bronse! hey lenja fans!

Gratulere med bra resultater Asef. Du er en råtass!! Wink Morten

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #129 : 21. april 2005, 11:50 »
Hei.
Jeg tror nok at det generelt gikk bra på nordisk, og at både løftere og heiagjeng syntes det var et bra stevne og ikke minst enda et vel gjennomført stevne av Sande KK!

Poenget til Trym var vel å få frem at det for nye utøvere ikke er optimalt at man på selve stevnet får beskjed om at det ikke er mulig å ha "egen" knebindsurrer. Tror neppe at det er snakk om å være lagleder. Tror dere bør skille mellom det.

Hvem som har "skyld" er vel det heller ikke noe poeng å diskutere,
men heller ta med seg videre at NYE utøvere har behov for mer praktisk info i forkant av stevnet.

Heidi
Se der ja Grin Det var ikke verre en det Smiley Klart man rett i etterkant av et stevne er litt forbannet når man føler at ting ikke går som det burde, men det er glemt for lenge siden  nå.(opptil flere dager) Ihvertfall fra denne siden. Ting går sikkert kjempebra neste gang! Og til de som det gikk kjempebra for: Kjempeflott, og gratulerer Gull Dance Men, husk at det var noen som følte at det ikke var så greit når ting ble meget uvant. Ikke glem disse i lykkerusen da Wink
Nå skal jeg Lips Sealed

Trym
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #130 : 21. april 2005, 12:26 »
Jeg synes det blir galt å legge noe av skylden for at ting ikke gikk som det gikk, på laglederne. Har full forståelse for at bl.a knebind kan være vanskelig å utnytte hvis man ikke er vant til måten de blir surret på. Men skal si at av alle som var med så var over 50 % helt ferske, dette var deres første internasjonale stevne, med det som måtte høre til.
For min egen del var dette mitt tre store stevne, og jeg var langt fra rolig og fattet da jeg holdt på! woot For min egen del gikk det meste galt, selv om det var på hjemmebane, men sånn kan det gå.

Jeg blir også litt oppgitt over at det alltid blir fokusert på det negativ. Ja, så misset Håkon et løft, og stakkars Jørgen stod der plutselig alene uten mulighet til å komme seg på plattingen(hvor da jeg måtte dytte denne broileren opp og ut på scenen), og vi alle fikk bind vi ikke var vant med. Men var det noen som faktisk la merke til den jobben de ellers gjorde??
Jeg synes alle lagledere gjorde en utmerket jobb. Dietmar og Sigve som stod bak platting var aktivt med i alle av oss jentene når vi løftet. De viste et engasjement og iver som gledet meg og helst sikkert de andre og!
Nede i treningslokalet, stod det  Per Ove, Lars, Jørgen og Per Åge, svettende, dog smilende og alltid med oppmuntrende ord og veiledning. Det skal sies at når 5 jenter kakler rundt ørene på dem, kan selv den mest tålmodige bli sliten. (og undertregnede holder jo aldri kjeft Grin)

Nordisk er mellomstasjonen for mange av oss mellom nasjonale og internasjonale stevner. Det er en fin erfaring å ta med seg, og det synes jeg vi alle skal fokusere på. Til å være det første internasjonale stevnet til oss jentene, må jeg si vi alle gjorde jobben vår. Det er flott at vi får en slik meningsuttrykning i etterkant og så kan vi ta med oss det postitive og det negative videre.

Honnør til Sande KK for arrangement. Jeg vet hvor mye jobb det var for å få igang dette. Bow


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #131 : 21. april 2005, 12:31 »
Kritikk! Jeg jobber som leder i en stor bedrift. Er det dårlig resultat fra en enhet,eller fra en person. Så blir dette tatt opp direkte mot gruppen,eller personen dette gjelder. Å måtte "dele" dette med alle,er lite psykologisk. Spesielt mot de personene dette gjelder. Snakker du saklig med dem,så vil poenget komme bedre frem. Men så er det også noen som må bruke STORE ord,mot andre personer. Dette i mangen tilfeller ,for å fremheve seg selv.

Mer Kritikk!!! Dette er rettet mot Klubber i Norge: Går ikke på enkelt personer.
Hvorfor kan dere ikke lære løfterene deres,hvordan de skal oppføre seg på stevner. De må bli mye mer strukturerte. Oppvarming skal ikke påbegynnes 10min før stevne start,da bør løfteren være ferdig. Han /hun kan heller ikke svirre rundt. Lagleder må ha kontroll på løfteren. Løfteren MÅ Ha kontroll på utstyret sitt! Det er mangen nye løftere,så da får alle "gammle" erfarne løftere,komme med flest mulige tips.

Har vært med på endel stevner,også som hjelper. Synes det Norske støtteapperatet er ett av de beste. Feil kan selvfølgelig skje. Men disse blir minsket ,når løfterene blir stevne trent!

Egne Hjelpere: Det har vært mye rot,under tidliggere stevner. Da alle skulle ha sine hjelpere. Vi må ha det mest mulig strukturert.
I Norge er vi heldige som har fått inn en trener med ufattelig mye erfaring,og kunnskap. Send folk i klubbene, til trener sammling. Få mest mulig trener kunnskap. Kom dere opp på trinn3,og det er mulighet for å bli med som hjelper på int.stevner.
Lykke til Videre!

M.V.H Roy



 

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #132 : 21. april 2005, 14:09 »
Kritikk! Jeg jobber som leder i en stor bedrift. Er det dårlig resultat fra en enhet,eller fra en person. Så blir dette tatt opp direkte mot gruppen,eller personen dette gjelder. Å måtte "dele" dette med alle,er lite psykologisk. Spesielt mot de personene dette gjelder. Snakker du saklig med dem,så vil poenget komme bedre frem. Men så er det også noen som må bruke STORE ord,mot andre personer. Dette i mangen tilfeller ,for å fremheve seg selv.

Mer Kritikk!!! Dette er rettet mot Klubber i Norge: Går ikke på enkelt personer.
Hvorfor kan dere ikke lære løfterene deres,hvordan de skal oppføre seg på stevner. De må bli mye mer strukturerte. Oppvarming skal ikke påbegynnes 10min før stevne start,da bør løfteren være ferdig. Han /hun kan heller ikke svirre rundt. Lagleder må ha kontroll på løfteren. Løfteren MÅ Ha kontroll på utstyret sitt! Det er mangen nye løftere,så da får alle "gammle" erfarne løftere,komme med flest mulige tips.

Har vært med på endel stevner,også som hjelper. Synes det Norske støtteapperatet er ett av de beste. Feil kan selvfølgelig skje. Men disse blir minsket ,når løfterene blir stevne trent!

Egne Hjelpere: Det har vært mye rot,under tidliggere stevner. Da alle skulle ha sine hjelpere. Vi må ha det mest mulig strukturert.
I Norge er vi heldige som har fått inn en trener med ufattelig mye erfaring,og kunnskap. Send folk i klubbene, til trener sammling. Få mest mulig trener kunnskap. Kom dere opp på trinn3,og det er mulighet for å bli med som hjelper på int.stevner.
Lykke til Videre!

M.V.H Roy



 
Ok, jeg har vært "offentlig" musiker i mange år, skal jeg da ikke tåle kritikk, og bryte sammen når den event. kommer? Må alle like det jeg driver med? Skal jeg bli fornærmet på alle som synes min musikk"suger"(og det er ikke få!! Grin ) Eller teller ikke dette, siden du sammenligner med en bedrift, og deg selv som leder i den. Jeg eier selv en bedrift.  Hvordan skal noen kunne gjøre ting/ bli bedre hvis man ikke kan "ta" kritikk. At en løfter ikke skulle kunne være "stevnetrent"/selv om man er junior, fordi man ikke har vært på et landslag faller for sitt eget grep. Dette er jo helt individuelt, og burde være sjekket opp på forhånd av landslagsledelsen. Prøv å sende med "gutta" på f.eks. skilandslaget/hopplandslaget ski og sko, og utstyr ellers som de ikke er vant til. Eller be de prøve nye ting 20 min. før et viktig stevne. Da ville det blitt oppvask i all offentlighet. Det vet jeg, men ikke spør hvorfor woot

Og, ja Sande gjorde en fremragende jobb! All honnør til de! Det er ingen her som har kritisert arrangør.


Trym
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Tingeling

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 623
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 623

SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #133 : 21. april 2005, 14:46 »
Ja, og da må kanskje alle skiløperne ha med seg klubbtrenerne til å gi råd og div. underveis i sporet og da, hehe,,, ser det for meg ja...  Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Tingeling

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 623
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 623

SV: U/JR Nordisk i Styrkeløft
« #134 : 21. april 2005, 14:57 »
Og det var vel aldri snakk om å prøve nytt utstyr 20 min før start???
Vi er som uansett som utøvere nødt til å tilpasse oss ulike forhold, bra eller dårli (som nevnt før va eg der ikke) men har fått mange positive tilbakemld og..
Står fortsatt på at slike ting MÅ tas opp med de(n) enkelte direkte... Og, ja hadde det vært en idrett som fotball el ski (media) så kunne det blitt kritikk i et slikt tilfelle.... Men så får de muligheten til å uttale seg også...
Stakkar den som leder i "bedrift" plutsli komme ut for ei internett side der det en gjorde mindre bra en gang var hovedtema... (istedenfor å ha tatt en tlf)

Gla det ikke e min "bedrift"..... (vil ikke akkurat kalle det profesjonelt)


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!