Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 581290 ganger)

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1800 : 08. januar 2012, 18:39 »
Power loppa, du er ubrukelig, patetisk og for høy på deg selv! Du vinner ikke en dritt i denne tråden og du er heller ingen sjef til å slenge dritt over en lav sko.
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1801 : 09. januar 2012, 07:56 »
Power loppa, du er ubrukelig, patetisk og for høy på deg selv! Du vinner ikke en dritt i denne tråden og du er heller ingen sjef til å slenge dritt over en lav sko.

Hehehe, næmmen godagen frøken Grin

Skal ikke akkurat si jeg er overasket over at den største fitta på hele forumet beslutter og dumpe innom her.

Og akkurat når jeg trodde at pinglene hadde gitt opp så kommer du!

Du stiller i samme klasse som Marmarius, nok en smågutt som ønsker og prøve seg mot de store gutta.

Med andre ord:  En stakkars tilbakestående idiot som burde komme seg ut av tråden så fort som overhodet mulig.  La de voksne gutta ta seg av dette lillegutt Wink

Kan ikke du og Marmarius lage deres egen tråd?  Ser det for meg nå;  "Den store idiot tråden", ja der hadde dere virkelig kunne boltret dere med de små patetiske utskjellingsforsøkene deres.

Neste.

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1802 : 09. januar 2012, 10:55 »
Hehehe, næmmen godagen frøken Grin

Skal ikke akkurat si jeg er overasket over at den største fitta på hele forumet beslutter og dumpe innom her.

Og akkurat når jeg trodde at pinglene hadde gitt opp så kommer du!

Du stiller i samme klasse som Marmarius, nok en smågutt som ønsker og prøve seg mot de store gutta.

Med andre ord:  En stakkars tilbakestående idiot som burde komme seg ut av tråden så fort som overhodet mulig.  La de voksne gutta ta seg av dette lillegutt Wink

Kan ikke du og Marmarius lage deres egen tråd?  Jeg har nemlig lyst til å hooke opp med dere der! Hva med en heftig threesome? Sandwich? I tillegg har jeg lyst til å prøve rollen som "lille skje" en gang eller to? what
Neste.



Og du er fortsatt like sterk i de 3 store?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!


F
O
R
P
U
L
T
E

A
S
K
E
F
I
S
!
!
!
!
!
!
!
O
M
G

Z
O
M
G

L
O
L

R
O
F
L

L
M
F
A
O

O
R
L
Y
=
?
!
!
="
!
="

 buttrock Food rofl Weightlifter Weightlifter2 Weightlifter3 Knebøy Markløft Knebøy Weightlifter3 Weightlifter2 Weightlifter furious headbang 18smileysleep Drikke Food buttrock rofl Book Argue Argue Offtopic










MEG=  Gull







DERE=  Bow
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1803 : 09. januar 2012, 11:15 »
ADHD + LSD + SCHIZOFRENI = slike innlegg Beistet kommer med.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1804 : 09. januar 2012, 18:54 »
Hehehe, næmmen godagen frøken Grin

Skal ikke akkurat si jeg er overasket over at den største fitta på hele forumet beslutter og dumpe innom her.

Og akkurat når jeg trodde at pinglene hadde gitt opp så kommer du!

Du stiller i samme klasse som Marmarius, nok en smågutt som ønsker og prøve seg mot de store gutta.

Med andre ord:  En stakkars tilbakestående idiot som burde komme seg ut av tråden så fort som overhodet mulig.  La de voksne gutta ta seg av dette lillegutt Wink

Kan ikke du og Marmarius lage deres egen tråd?  Ser det for meg nå;  "Den store idiot tråden", ja der hadde dere virkelig kunne boltret dere med de små patetiske utskjellingsforsøkene deres.

Neste.
Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle være vitne til dette, men det har faktisk skjedd.  Pestloppa har eid en annen deltaker i denne tråden.  Det plasserer xecute på et nivå så lavt at han må ha problemer med å få hodet opp over havbunnen nederst i Marianergropa.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1805 : 09. januar 2012, 23:38 »
Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle være vitne til dette, men det har faktisk skjedd.  Pestloppa har eid en annen deltaker i denne tråden.  Det plasserer xecute på et nivå så lavt at han må ha problemer med å få hodet opp over havbunnen nederst i Marianergropa.

Fy faen....

Og der var faen meg bunnmålet nådd...

Jeg har mottatt noe som med godvilje kan tolkes som ett komplement fra Analknullatoren....

Og komme med utsagn om at jeg eide xequte er jo totalt unødvendig da det sier seg selv at jeg dominerer denne amøben om jeg så har begge henda knebla bak ryggen, det er jo faen meg like lett som og dominere Marmarius.

Da jeg så du sa jeg hadde eid han spydde jeg opp hele frokosten, middagen og kveldsmaten, så kvalm ble jeg, aldri, ALDRI si at jeg har gjort noe bra/eid noen igjen, jeg vil ikke ha noe positivt fra en som er så skrudd, syk og analfiksert som du er.

Jeg ser litt på dette som om Hannibal Lecter skulle ha kommet ut fra Nattsvermeren og logga seg på forum for så og si at jeg har eid noen, AVSKYELIG!

Din faen.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1806 : 10. januar 2012, 10:54 »
Knulla mora til alle dere andre i utskjellingstråden igår.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1807 : 10. januar 2012, 20:38 »
Fy faen....

Og der var faen meg bunnmålet nådd...

Jeg har mottatt noe som med godvilje kan tolkes som ett komplement fra Analknullatoren....

Og komme med utsagn om at jeg eide xequte er jo totalt unødvendig da det sier seg selv at jeg dominerer denne amøben om jeg så har begge henda knebla bak ryggen, det er jo faen meg like lett som og dominere Marmarius.

Da jeg så du sa jeg hadde eid han spydde jeg opp hele frokosten, middagen og kveldsmaten, så kvalm ble jeg, aldri, ALDRI si at jeg har gjort noe bra/eid noen igjen, jeg vil ikke ha noe positivt fra en som er så skrudd, syk og analfiksert som du er.

Jeg ser litt på dette som om Hannibal Lecter skulle ha kommet ut fra Nattsvermeren og logga seg på forum for så og si at jeg har eid noen, AVSKYELIG!

Din faen.
Du fikk et småhyggelig innlegg fra meg, og du er allerede blitt blasert.  Det skulle ikke forundre meg om det var første gang i ditt liv at noen sa noe pent om deg.  Men la det ikke gå til hodet på deg.  Du er og blir en antisosial, stupid, ekkel og empatiløs kukskalle.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1808 : 10. januar 2012, 20:45 »

Og akkurat når jeg trodde at pinglene hadde gitt opp så kommer jeg.

Nesten.




Du er totalt virklighetsfjern, der du sitter i kjelleren til din mor og nyter trygdekronene dine. Uten noe særlig utdanning eller arbeid og slå i bordet med, og en total mangel på muskler og power. Dog rikelig med parasitter.

Det er ikke det minste overraskende at dette har gjort deg analfiksert, noe som gjenspeiler seg i hvert eneste innlegg du skriver. Det er tross alt der parasitter og andre ting du liker (deriblant deg selv) kommer fra.

Du skal ha all ære for dine tapre forsøk for og burne meg, men det er som en mild sommerbris.
Langt ifra det flammehavet du ser for deg i det virkelighetsfjerne hodet ditt!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1809 : 10. januar 2012, 21:07 »
Knulla mora til alle dere andre i utskjellingstråden igår.
Fra min mors dagbok, 9. januar 2012.

Det er godt å se at vi endelig har fått ordentlig vinter etter adventstiden, julen og nyttårsfeiringen med bar mark over alt.  Det var hvitt og lyst over alt, og fullmånen var strålende i går.  På en sånn svar og fin vinterdag passer det med en spasertur, og jeg tok på meg yttertøyet utpå ettermiddagen.  Jeg la turen min gjennom boligfeltet slik jeg pleier, før jeg tok retningen ut mot mer åpent lende og skogsterreng.

Helt i utkantenten av boligfeltet, ut mot et lite skogholt der det er en del komposthauger og gamle bilvrak, står det en utgammel falleferdig og råtten rødmalt rønne.  Jeg tror den har vært brukt til redskapslager en gang i tiden.  Jeg gikk forbi den med rolige skritt mens jeg nøt den stille vinterdagen.  Plutselig hørte jeg romstering bak rønna, og fram kravlet på alle fire en liten fyr med hatt.  Jeg ble en smule perpleks, og ble stående å se på mens han famlet seg opp i stående stilling.  Vi så på hverandre litt før han tok et par usikre skritt fram mot meg.

Nå kunne jeg ta den pussige skikkelsen nærmere i øyensyn.  Han liknet en god del på Rolv Wesenlunds kjente TV-figur Fleksnes, men han var mindre, tynnere, og var skitten, stinkende og sjuskete som en alkoholisert uteligger.  Han hadde noe panisk og nervøst i blikket, omtrendt som han var i vilrede om hva han skulle gjøre, nå som jeg hadde sett han.

Jeg la merke til at beltet var løst og at buksesmekken hans var åpen.  Plutselig dro han ned buksene sine, og en flekkete truse full av brune bremsespor fulgte samme vei.  Så tok han tak med en forfrosset hånd i den lille, slappe tissefanten sin, og begynte å hale og dra i den mens han pustet tungt.  Blikket hans var nå helt proppfullt av desperasjon, og mens en tåre rant ned over det vestre kinnet hans, stønnet han fram:

  - Jeg ... J ... Jeg er så ... ensom ...

Slik sto han en liten stund, i en eim av sur svette og skitne klær.  Så var det plutselig som om han liksom kom til seg selv, som om transetilstanden var brutt.  Han kikket brydd ned, og trakk buksene opp igjen med en klønete og keitete bevegelse.  Han subbet inn bak rønna igjen, stadig med buksesmekken åpen og beltet løst.

Jeg gikk videre, og kom i tanker om tilstanden til psykiatrien i landet vårt.  Noe må være fullstendig galt når et så dysfunksjonelt tilfelle tusler rundt i vinterkulda og blotter seg for eldre kvinner.


Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1810 : 10. januar 2012, 22:55 »
I'm out of touch, I'm out of To-ouch!

 what

ARGH ARGH


AAAAARRRRRGGGHHHH!!!!!


 rofl Weightlifter Weightlifter2 Weightlifter3 Knebøy Markløft Kickass headbang furious Weightlifter Weightlifter furious furious bodybuilder bodybuilder lifting lifting














I'M OUT OF TOUCH! I'M OUT OF TO-OUCH!
















 rofl buttrock Weightlifter3 Weightlifter2 Weightlifter Knebøy Knebøy Markløft Knebøy Weightlifter3 Weightlifter2 Weightlifter2 Knebøy Weightlifter2 headbang furious furious Weightlifter Weightlifter2 Knebøy Markløft Markløft Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal Deal


Auuuuuu! SLutt å slå meg!!!! Verden er ute etter meg!!!! Du der! Hva ser du på?Huh!!!!!





AAAAAAARRRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!














Jeg er en engel som galakserer på himmelen Azn Azn
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1811 : 11. januar 2012, 09:47 »
Du skal få honnør for ett langt og kvalmende innlegg rulatoren!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1812 : 11. januar 2012, 19:26 »
Du skal få honnør for ett langt og kvalmende innlegg rulatoren!
Tusen takk, Fleksnes!  Du skal få en honnør i retur for et kort og hjernedødt innlegg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1813 : 12. januar 2012, 01:27 »


Du er totalt virklighetsfjern, der du sitter i kjelleren til din mor og nyter trygdekronene dine. Uten noe særlig utdanning eller arbeid og slå i bordet med, og en total mangel på muskler og power. Dog rikelig med parasitter.

Det er ikke det minste overraskende at dette har gjort deg analfiksert, noe som gjenspeiler seg i hvert eneste innlegg du skriver. Det er tross alt der parasitter og andre ting du liker (deriblant deg selv) kommer fra.

Du skal ha all ære for dine tapre forsøk for og burne meg, men det er som en mild sommerbris.
Langt ifra det flammehavet du ser for deg i det virkelighetsfjerne hodet ditt!

Hohoho, skal si frøkna ble amper her Grin

Ett par ting:

1:  Ser du skriver at jeg går på trygd.  Du vet at jeg allerede har avslørt at Rulatoren går på trygd.  Du bruker med andre ord mine personangrep mot meg, du prøver å kopiere mesteren, episk fail som vanlig.

2:  Har lagt merke til at når du quoter meg så har du en tendens til å redigere hva jeg har sagt.  Du er klar over at orginal sitatet som jeg skrev fortsatt er tilstede lengre opp i tråden ikke sant?  Om man har IQ over 65, så skjønner man at man kan man lese lengre opp for og få med seg orginal budskapet, enda ett av dine forsøk på å fornærme meg har med andre ord gått i dass.

La meg illustrere ved å bruke din teknikk, bruker Rulatoren som eksempel:

Power Loppa er en snill og oppegående mann.

Jeg prøvde å adde ham på facebook men han takket nei, jeg bare MÅ ha ham på vennelista mi så jeg prøver igjen imorgen.

jeg beundrer ham


Sånn.

Da har jeg brukt DIN teknikk til å få folk til å tro at Rulatoren liker meg.  Hvor mange tror du egentlig biter på her?  Hvor forbannet retardert må man være i kukskallen sin for å faktisk tro på dette vaset?  Jeg skal fortelle deg hvor retardert man må være, man må ned på DITT nivå, det sier sitt.

Om jeg skal forklare dette slik at du faktisk skjønner det så må jeg selvsagt skrive doktorograds avhandling, og det er du ikke verdt.

Uansett, ser ut som om jeg har eid deg IGJEN:

Loppa 4 - Marmarius 0

NESTE!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1814 : 12. januar 2012, 06:56 »
Man må faktisk ha over 65 i IQ for å forstå seg på "og/å" regelen også. Noe loppa ikke ser ut til å mestre...


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!