Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 580736 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2025 : 20. mars 2012, 17:29 »
Så du liker ikke komplimenter?  Når en gjødselbille finner en fersk hundebæsj, blir den glad.  Lær av gjødselbillene, og vis glede over alt positivt som kommer din vei, uansett hvor smått det kan virke.  Det miserable livet ditt vil ikke by på mange gleder uansett.

Du misforstår.

Jeg liker komplementer, jeg får dem faktisk hele tiden.

Det jeg IKKE liker, er komplementer fra sånne som DEG.

Se for deg at du får ett komplement fra en kryssning av Satan og Breivik.

Nå vet du hvordan jeg føler det når du skriver at jeg har gjort noe bra.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2026 : 20. mars 2012, 18:24 »
Satan og Breivik.

Jeg syns du var i overkant slem mot Satan her.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2027 : 20. mars 2012, 18:26 »
Jeg syns du var i overkant slem mot Satan her.

Hvor trist er det ikke å henge 24/7 på et treningsforum uten å snakke et pip om trening. Greit at du trenger et "sosialt nettverk" å forholde deg til siden det blir for hardt utenfor internett, men hvorfor ikke starte en logg eller noe for å skjule det litt bedre?

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2028 : 20. mars 2012, 18:43 »
Hvor trist er det ikke å henge 24/7 på et treningsforum uten å snakke et pip om trening. Greit at du trenger et "sosialt nettverk" å forholde deg til siden det blir for hardt utenfor internett, men hvorfor ikke starte en logg eller noe for å skjule det litt bedre?

Jeg har agorafobi. Syns du skal holde deg for god til å mobbe folk for det, din Satan.

Jeg har registrert at flere mener jeg aldri snakker om trening, noe jeg gjør. Det er bare å bla igjennom siste innlegg(Som om du klarer det haha). Jeg er overrasket over at du i det hele tatt klarer å formulere setninger. Men det er kanskje hjelpepleieren din som gjør det for deg?

Edit: Du har forresten en forferdelig dårlig markløftteknikk. Skulle ikke forundre meg om ryggen din går ut bakdøra snart.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2029 : 20. mars 2012, 18:48 »
Jeg har agorafobi. Syns du skal holde deg for god til å mobbe folk for det, din Satan.

Jeg har registrert at flere mener jeg aldri snakker om trening, noe jeg gjør. Det er bare å bla igjennom siste innlegg(Som om du klarer det haha). Jeg er overrasket over at du i det hele tatt klarer å formulere setninger. Men det er kanskje hjelpepleieren din som gjør det for deg?

Edit: Du har forresten en forferdelig dårlig markløftteknikk. Skulle ikke forundre meg om ryggen din går ut bakdøra snart.

Oi, her var det så mye drøyt at jeg bare stikker fra threaden for ever. Drøyt.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2030 : 20. mars 2012, 19:25 »
Jeg vil nok snarere si at vi har nådd en likevektstilstand.  Utskjellingstråden er ikke et lukket system.  Det er nemlig en jevn tilførsel over tid av nye deltakere som stadig fyller på med mer idioti, mer antisosial adferd, flere personlighetsforstyrrelser og generelt mer ondskap og destruksjon.  Noen av de verste eksemplarene (som beistet og Jølsrud) ser ut til å ha forlatt oss, men typer som Pestloppa, Knugen og Krise 92 er en passelig forferdelig erstatning.  Spyttebakken og Fleksnes ser dessuten ut til å holde ut over tid.  Jeg tror at denne tråden har potensiale til å leve rimelig lenge.
Det passer at jeg siterer meg selv her.  I rest my case.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2031 : 20. mars 2012, 22:25 »
Det passer at jeg siterer meg selv her.  I rest my case.

Du skal være VELDIG forsiktig med å sitere slike sitater som det der.

Sitatet kan deffineres som både vitenskapelig/filosofisk og det kan, jeg gjentar KAN stimulere Ryu til å begynne å diskutere.

Og når Ryu begynner å diskutere, ja da har vi det gående, da vil han eliminere oss alle ved å simpelthen kjede oss på hue og helvete ut av tråden.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2032 : 20. mars 2012, 22:32 »
Du skal være VELDIG forsiktig med å sitere slike sitater som det der.

Sitatet kan deffineres som både vitenskapelig/filosofisk og det kan, jeg gjentar KAN stimulere Ryu til å begynne å diskutere.

Og når Ryu begynner å diskutere, ja da har vi det gående, da vil han eliminere oss alle ved å simpelthen kjede oss på hue og helvete ut av tråden.
Dette kan gi oss en interessant utvikling.  Dersom Ryu får igang maskineriet nå, kan Pestloppa komme til å gå helt av skaftet i rein desperasjon.  Det kan virke som om det er i ferd med å demre for Loppa at den heftig annonserte elimineringsrunden hans bare er skryt og ønsketenkning.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2033 : 20. mars 2012, 22:48 »
Dette kan gi oss en interessant utvikling.  Dersom Ryu får igang maskineriet nå, kan Pestloppa komme til å gå helt av skaftet i rein desperasjon.  Det kan virke som om det er i ferd med å demre for Loppa at den heftig annonserte elimineringsrunden hans bare er skryt og ønsketenkning.

Nei, nå har vi det bra trivelig.
Dahls, Grov og film.
Selv om det de går i hos de fleste av dere er; sæd, tre-lim og analakrobatikk.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2034 : 20. mars 2012, 22:53 »
 
Oi, her var det så mye drøyt at jeg bare stikker fra threaden for ever. Drøyt.

Du er altså Ryû sin bitch? Det er jo klart at en som er like intellektuelt bridagsytende som anusen til en bavian ikke har mye å stile opp med i en tråd som denne. Men å ende opp som sex slave og kathoey for Ryû er pinlig, selv for en som ble født og oppvokst i skammekroken.

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2035 : 20. mars 2012, 23:51 »

Du er altså Ryû sin bitch? Det er jo klart at en som er like intellektuelt bridagsytende som anusen til en bavian ikke har mye å stile opp med i en tråd som denne. Men å ende opp som sex slave og kathoey for Ryû er pinlig, selv for en som ble født og oppvokst i skammekroken.

Altså, jeg trenger ikke bli (forsøkt) satt på plass av en person hvis største achievement i livet er å få best mulig honnør-ratio på et forum og skriver mest i åpent forum slik at raten blir så bra som mulig. Et trist individ er du, og du vet det veldig godt selv.

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2036 : 21. mars 2012, 00:00 »
Altså, jeg trenger ikke bli (forsøkt) satt på plass av en person hvis største achievement i livet er å få best mulig honnør-ratio på et forum og skriver mest i åpent forum slik at raten blir så bra som mulig. Et trist individ er du, og du vet det veldig godt selv.

Hold for helvete kjeft!
Ingen som ønsker å se det traktorlesbe tryne ditt. Gå istedet til naborommet og knull faren din med den mikroskopiske kuken din.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2037 : 21. mars 2012, 00:03 »
Hold for helvete kjeft!
Ingen som ønsker å se det traktorlesbe tryne ditt. Gå istedet til naborommet og knull faren din med den mikroskopiske kuken din.

Orginalt. Tipper det er noen fjortisser som trakk på smilebåndet av den der.

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2038 : 21. mars 2012, 00:14 »
Orginalt. Tipper det er noen fjortisser som trakk på smilebåndet av den der.

Tipper det er det ja.
Tipper også at akkurat nå sitter du nå med barten begravd ned i buskaset til faren din, mens du nynner på en Alf Prøysen vise å smører inn kjønnsvortene til din mor med majones. For det har du nemlig lest på kvinneforum at skulle hjelpe.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2039 : 21. mars 2012, 00:19 »
Orginalt.

Det smalt fra rett kjeft. Tipper du ikke har kommet med en eneste selvstendig eller kreativ tanke siden du surkla ut av slufsa til mor di. Du er selve definisjonen på kjedelig, selv et hvitt A4 ark er mer interessant enn det du kaller personlighet.

De har forøvrig laget en sang om livet ditt, her er et lite utdrag:

"Hei, jeg heter Johnny! Jeg har kone, fire barn og jeg jobber hele da'n på en knappefabrikk, på en knappefabrikk! En dag kom sjefen min inn til meg og sa; si meg Johnny, har du det bra? Jeg svarte ja! Så trykk på denne knappen med din høyre hånd, med din høyre hånd, med din høyre hånd!

Hei, jeg heter Johnny! Jeg har kone, fire barn og jeg jobber hele da'n på en knappefabrikk, på en knappefabrikk! En dag kom sjefen min inn til meg og sa; si meg Johnny, har du det bra? Jeg svarte ja! Så trygg på denne knappen med din venstre hånd, med din venstre hånd, med din venstre hånd! "

Hei, jeg heter Johnny! Jeg har kone, fire barn og jeg jobber hele da'n på en knappefabrikk, på en knappefabrikk!"


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!