Skrevet av Emne: KimKvam Treningslogg Dagsform. Bilder s.13  (Lest 32975 ganger)

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #15 : 22. november 2010, 23:57 »
Fant et bilde fra like etter dimisjon, klistret det med de andre får å se tids-sonene: (drit i "før/etter" tjallet som står)




Etter en periode der målet var å gain'e litt masse ser jeg fram til å få frem det som er under per dags dato

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Cleanmachines Treningslogg 23.11.10
« #16 : 23. november 2010, 19:46 »
Bryst,Triceps

Hantelpress: 34kg pr hantelx4x10 (vil innføre dette en gang iblant for å gi variasjon i brysttreninga.
Dips: 2x10. Gikk ganske greit idag, kjente at rep 10 på 2'rd settet ble akkurat den mengden jeg klarte idag, digg.
Skrå-flyes: 18kgx2x10: Gikk godt, noe til overs da settene var ferdige, så må øke til neste økt.
Smal-benk: 55kgx3x10
Nedpress: 40kgx2x10 (føler jeg får mer ut av nedpresset enn smalbenken, da jeg frykter jeg bruker feil teknikk, evt for smalt grep. Krever litt mer lesing.

Nå er det 240g tunfisk, x-dl med lettmelk og en yt for trivsel mens jeg setter på Aliens , Ressurection.
 Eating

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Cleanmachines Treningslogg 25.11.10
« #17 : 25. november 2010, 18:14 »
Bein:

Knebøy: 97,5x5x5(skulle etter programmet vært 95kg). Gikk glatt, dybden la seg godt og settene lett. tyder på at 100kg til neste uke lar seg gjennomføre, endelig 3sifret Knebøy
Mentalt sliten om dagene, mye skole og lesing. Derav vanskelig å memorisere vektmengde for hver øvelse, neste gang.. penn og papir. Deal

Lårcurls: 70kgx3x10

Denne økta ble halveis pga slitenhet, kjenner jeg trenger en 10t natt med søvn og satser på 110% imorgen. Sett bort fra dette lot økta seg gjennomføre godt.

satell

  • Gjest
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #18 : 25. november 2010, 18:27 »
Ser ut som du løfter bra om dagen du!  Legg deg tidlig i kveld, og bruk litt av helgen på å slappe av fra skolestyr Smiley
keep it up! Cheesy

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #19 : 25. november 2010, 18:33 »
Ser ut som du løfter bra om dagen du!  Legg deg tidlig i kveld, og bruk litt av helgen på å slappe av fra skolestyr Smiley
keep it up! Cheesy
Takker&bukker:D
helga blir bestående av nevnte aktiviteter..søvn og jevnt inntak av føde.
så håper kommende uke gir hardere trykk;)
Shall do:D

satell

  • Gjest
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #20 : 25. november 2010, 18:35 »
Takker&bukker:D
helga blir bestående av nevnte aktiviteter..søvn og jevnt inntak av føde.
så håper kommende uke gir hardere trykk;)
Shall do:D
Det høres bra ut! godt med skikkelig fri i helga, bare slaske inne og spise Smiley viktig det!

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #21 : 25. november 2010, 18:38 »
Det høres bra ut! godt med skikkelig fri i helga, bare slaske inne og spise Smiley viktig det!
word, sitter såsi nesten hver søndag med "helga-pondus"  Grin

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #22 : 25. november 2010, 18:40 »
Vill militærpress og bra benk! Smiley Ser ut som du har kontroll på knebøyen i tillegg.
Har du holdt på lenge med Kaliber's 5x5 Powerbuilding, og, hva er planene videre fremover?
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

satell

  • Gjest
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #23 : 25. november 2010, 18:42 »
word, sitter såsi nesten hver søndag med "helga-pondus"  Grin
Sånn det skal være det.. hihih Cheesy på søndag skal jeg ha bollemage.. lage en svæær porsjon med boller.. nomnom

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #24 : 25. november 2010, 18:49 »
Vill militærpress og bra benk! Smiley Ser ut som du har kontroll på knebøyen i tillegg.
Har du holdt på lenge med Kaliber's 5x5 Powerbuilding, og, hva er planene videre fremover?
Å få dette fra deg er vill motivasjon, så takker så ydmykt;)
Har vel latt det stått til i snart 2 omganger nå med 1ukes "pause" imellom, rundt 18 uker får å skyte i blinde. Planene fremover er vel noe tåkete da "kroppsbyggings-aktivitet" ikke er noe utviklet tema der jeg bor nå, 4-5mil nord for tr.heim i et lokalt høl i fjellkjeden mot Røros (selbu).
Så om ikke planene for befalskolen lar seg gjennomføre, så får vi se når jeg entrer skoleåret i tr.heim å mulig hiver meg på kaliber der dette miljøet er litt mere utviklet. Tiden vil vise;)
Når det gjelder program-messig tror jeg jeg skal prøve meg på å utvikle et eget ikke-lineært program bassert på noe av de samme prinsippene 5x5-programmene har(bare uten 5x5prinsippet), da x-antall pers sier ikke-lineær skal gi "best" utbytte. Om ikke, kanskje det blir SL av noe slag:)

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #25 : 25. november 2010, 18:54 »
Sånn det skal være det.. hihih Cheesy på søndag skal jeg ha bollemage.. lage en svæær porsjon med boller.. nomnom
boller er digg!  fyrte laus noen Børges proteinpannekaker her om dagen, meget vellykket  Wink

satell

  • Gjest
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #26 : 25. november 2010, 18:57 »
boller er digg!  fyrte laus noen Børges proteinpannekaker her om dagen, meget vellykket  Wink
Alt av gjærbakst er vel godt tror jeg Wink
Prottispannekaker er nam, har den ferdige plandingen fra PF, og den funker fint.. bare ikke bland med litt o'boy! smakte høgg :/

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #27 : 25. november 2010, 19:02 »
Alt av gjærbakst er vel godt tror jeg Wink
Prottispannekaker er nam, har den ferdige plandingen fra PF, og den funker fint.. bare ikke bland med litt o'boy! smakte høgg :/
hørte om den, trodde dette var nok et serieprodusert skvip, men folk sier det smaker greit. Så må vel få til å bestille noe av det:)
hehe, den er notert;)

satell

  • Gjest
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #28 : 25. november 2010, 19:05 »
hørte om den, trodde dette var nok et serieprodusert skvip, men folk sier det smaker greit. Så må vel få til å bestille noe av det:)
hehe, den er notert;)
Smaker faktisk veldig bra om man blander det akkurat sånn som boksen tilsier.. Hadde mange på forrige gymmet som triksa og miksa litt selv, og de merka stor forskjell når det ble gjort riktig senere Smiley

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Cleanmachines Treningslogg
« #29 : 25. november 2010, 21:17 »
Smaker faktisk veldig bra om man blander det akkurat sånn som boksen tilsier.. Hadde mange på forrige gymmet som triksa og miksa litt selv, og de merka stor forskjell når det ble gjort riktig senere Smiley
får sette opp dette på handlelista fram mot jul;)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!