Skrevet av Emne: trenger hjelp fra erfarne! (treningsprogram, diett o.s.v.)  (Lest 979 ganger)

Utlogget victoriah

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2

jeg har nå trent i ca.2 år med både utholdenhet, kondisjon og styrke. har gått ned ganske mye og begynner å få den kroppen jeg vil ha. har aldri vært spesielt overvektig, men har hatt litt valpefett her og der. nå er nesten alt bort, og jeg trenger nå hjelp til å få laget et treningsprogram for styrke og utholdenhet.

Jeg bruker kun det treningsutsyret jeg har hjemme, som er : elipcemaskin, trimsykkel, treningsstasjon (http://www.exerfit.no/filarkiv/Image/Produktbilder/Exerfit_660_MultiGym_lite.jpg denne men uten ro greia nederst!!), treningsball 65diameter, vektstang (med vekter opptil 20kilo), strikk og matter og ei step kasse.

Håper noen kan hjelpe meg med å lage et treningsprogram utifra dette utstyret!

Som diet hadde jeg tenkt meg noe som gjør at jeg bygger muskler utifra hvordan jeg trener. altså dietten bør passe sammen med treningsprogrammet!
vil helst holde meg under 2000kcal siden jeg skal litt mer ned i vekt. (Er 156cm og veier 53 kilo. Og nei jeg blir ikke lengre).

håper det er noen som kan hjelpe meg! og håper på et kjapt svar! Cool
Det største er ikke å aldri falle, men å reise seg etter hvert fall.

Utlogget victoriah

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2

ingen??
Det største er ikke å aldri falle, men å reise seg etter hvert fall.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!