Skrevet av Emne: Kongefilm om bol  (Lest 4496 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Kongefilm om bol
« #30 : 14. mars 2006, 12:03 »
Nero... du har enkelte knakende gode innlegg, det skal du ha... Men av og til sniker det seg inn rare retoriske bokstavslag under beltestedet, som er banalt barnslige på linje med det som kommer fra pannebåndmafiaen som du ofte setter på plass.. Hvorfor skjer dette?  Jeg innbiller meg dine poenger kommer bedre til sin rett når du ikke flytter dine leseres fokus over på utsagn som :den store humoristen UpAndComming.

Dette er Ikke noe du gjør ofte, men desto mer overraskende når kommentarene kommer.. Smiley

Mvh
Explofitness

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: Kongefilm om bol
« #31 : 14. mars 2006, 12:30 »
UpAndComming har, til tross for sin alder, fortsatt ikke lært seg forskjellen mellom et spørsmål og en oppfordring. Kanskje bør UpAndComming vurdere å være litt mer presis og gjennomtenkt neste gang han "hisser" seg opp!

Svar til Expedite: Forstår at du så gjerne vil forsvare UpAndComming, og at du av den grunn kritiserer meg for barnslige utsagn. Er det slik å forstå at du aldri kommer med banaliteter og barnslige utspill på Treningsforum? Jeg tar meg friheten til å svare på mitt eget spørsmål her (som sikkert vil tilfredsstille UpAndComming): Nei. Derfor burde du nok avstå fra å kaste stein i glasshus. Angående "den store humoristen UpAndComming", så var det en hentydning til en tidligere diskusjon der hans humoristiske bruk av ordspill i nicket sitt ble belyst.

Ikke alle forstår at en slik diskusjonsspalte er avhengig av en blanding av fakta, spissformuleringer og humor. Så vi får nok leve med at enkelte forummedlemmer mister besinnelsen fra tid til annen.

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Kongefilm om bol
« #32 : 14. mars 2006, 12:36 »
UpAndComming forstår forskjellen - jeg hentydet kun at "det er lett å oppfatte det som et spørsmål". Altså din mangel på presisjon i språket. Men, ingen er feilfrie - ei heller meg selv - men jeg kan forskjellen på en hentydning og påstand. Men som enhver erfaren brevandrer vet; det finnes alltid en sprekk ute på isen det er vanskelig å oppdage. Av og til er den også dekket av snø; da er det vanskeligere.

Kanskje Nero samtidig kunne svare meg på mitt opprinnelige spørsmål også, eller var det et bevisst valg å ikke gjøre dette ?

Vennlig hilsen
UpAndComming - humoristen
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Kongefilm om bol
« #33 : 14. mars 2006, 12:43 »
Sitat
Angående "den store humoristen UpAndComming", så var det en hentydning til en tidligere diskusjon der hans humoristiske bruk av ordspill i nicket sitt ble belyst.
DETTE er et svar, noe som også faktisk forklarer hvorfor jeg ikke skjønte akkurat den kommentaren. Det skjønner vel tilogmed du!?

Resten er bare eksempler på din retoriske evne... som har sett bedre innlegg enn dette...

Jeg har ALDRI sagt at jeg ikke er barnslig i enkelte innlegg selv, JEG var heller ikke grunnlaget for spørsmålet. Jeg spurte fordi jeg ahr sett denne siden av Nero komme til syne kun 1 eller 2 ganger... og lurte på hvorfor, da dette ikke harmonerte med den ellers så pinlig korrekte Nero jeg "kjenner".

Du KUNNE besvart spørsmålet med det svaret jeg siterte over her, men velger igjen å _spørre_ retorisk og defensivt...  what Du om det. Jeg fikk jo det svaret jeg etterlyste + bonus...  :Smiley Smiley

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: Kongefilm om bol
« #34 : 14. mars 2006, 13:02 »
Svar til UpAndComming: I motsetning til deg, så begir jeg meg ikke ut på å spekulere i hvordan flesteparten vil oppfatte setningen. Den var en oppfordring, som Seini valgte å ignorere. Nå har du sikkert noen flere spørsmål å komme med.

Svar til Expedite: Greit. Du forsto ikke hvorfor du  "ahr sett denne siden av Nero komme til syne kun 1 eller 2 ganger". En skulle nok tro at siden du hadde inntrykk av undertegnede som så pinlig korrekt, ville du også tenke litt mer over den da så overraskende bruken av ordet "den store humoristen" - alt tatt i betraktning, ville det da forhåpentligvis gått opp for deg.

Tips til dere begge: Noen timers søvn kan kanskje gjøre godt, men helt sikker er jeg ikke.

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Kongefilm om bol
« #35 : 14. mars 2006, 13:04 »
Svar til Nero :

Nei, jeg har ikke flere spørsmål til deg. Du har fremdeles ikke svart på mitt første - så jeg avventer foreløpig.

Vennlig hilsen
UpAndComming - humoristen
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Kongefilm om bol
« #36 : 14. mars 2006, 13:06 »
 Huh

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: Kongefilm om bol
« #37 : 14. mars 2006, 13:28 »
Hei, UpAndComming!

Jeg tipper at svaret må være dette: UpAndComming. Men, naturligvis så tviler jeg på at du vil si dette er det riktige svaret.

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Kongefilm om bol
« #38 : 14. mars 2006, 13:30 »
Jeg kan bekrefte at du har rett i din antagelse (altså at svaret var feil om du tvilte på det).

Vennlig hilsen
UpAndComming - humoristen
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Kongefilm om bol
« #39 : 14. mars 2006, 13:31 »
Jeg vil også vite hvem personen bak å svare med et spørsmål, er!!!

edit: .. men nå gjorde uac det selv også...
editedit... og fjernet det igjen...  Grin

Utlogget onge

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • catching up
SV: Kongefilm om bol
« #40 : 14. mars 2006, 13:32 »
Nero eier!  Grin
-You're an idiot. You know that?
You know if you looked in the dictionary next to the word "idiot" you know what you'll find?
-A picture of me?
-No! The definition of the word "idiot". Which you are.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!