Skrevet av Emne: lysst til å bli provosert og få en god latter? se her!  (Lest 10838 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Jeg syntes folk på dette forumet og sånn ellers i Norge og i vesten har et ufortjent dårlig bilde av Islam. Riktignok, finnes det ekstremister som utfører terrorhandlinger og det er jo en kjent sak at kvinnene er undertrykt, men ser man bort ifra disse aspektene så vil man oppdage at Islam er en religion og et livsyn vi burde lære mye av. Jeg syntes det er helt forkastelig av media og trekke sammenhnger mellom Islam og ekstremistene når ``reglene`` disse personene følger ikke har en dritt med Islam å gjøre. Som et eksempel, så er Jihad(hellig krig), i Koranen forbundet med mange lover, blandt annet at det ikke skal gå ut over uskyldige, krigsfanger skal leve under relativt gode kår og kvinner og barn skal ikke røres.

Så sant, så sant. Men derimot ser ingen på USA med et kritisk øye, skjønner ikke at Norge, som i de fleste tilfeller øsnker rettferdighet, men aldri sier et ord om den terroristiske politikken til USA???
Synes det er dårlig gjort at muslimer får pes, mens USA blir sett på som frelseren. Helt skammelig.

Litt offtopic men...
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351


Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

http://www.youtube.com/watch?v=wmkeSq06fDA#noexternalembed

Synes som Malmø sliter ihvertfall. Er vel ikke bare noe som er oppdiktet dette her.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Jeg syntes folk på dette forumet og sånn ellers i Norge og i vesten har et ufortjent dårlig bilde av Islam. Riktignok, finnes det ekstremister som utfører terrorhandlinger og det er jo en kjent sak at kvinnene er undertrykt, men ser man bort ifra disse aspektene så vil man oppdage at Islam er en religion og et livsyn vi burde lære mye av. Jeg syntes det er helt forkastelig av media og trekke sammenhnger mellom Islam og ekstremistene når ``reglene`` disse personene følger ikke har en dritt med Islam å gjøre. Som et eksempel, så er Jihad(hellig krig), i Koranen forbundet med mange lover, blandt annet at det ikke skal gå ut over uskyldige, krigsfanger skal leve under relativt gode kår og kvinner og barn skal ikke røres.
Problemet er jo ikke det religiøse islam, men det politiske.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Politisk eller ei. Vent 20 år så skal du se om du gidder diskutere om det er islam eller politikk.
Har sett utviklingen, og Norge er islamsk styrt politisk fra stortinget innen disse 20 år.
Men dette er vel ikke noe problem, er det vel?

Til og med Sv skjønner ikke at de nå gang på gang prøves kuppet ved hvert landsmøte av islamske krefter. Så dette partiet går først, og siden de sitter i regjering, så kommer det til å skje fort.

Men nok en gang så ønsker vi jo dette ved å stemme ved stortingsvalg, så da er det jo bare å ønske det velkommen. Kan jo ikke sette oss ned å klage i ettertid.

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Glem all snakken om snikislamisering som Siv Jensen snakker om.

Jeg pleier aldri å delta i sånne diskusjoner, men det virkelige problemet i Norge i dag er hvor raskt pakistanere får barn. I og med at de fleste av dem ser på kusiner og fettere som potensielle ektefeller, er det veldig lett for dem å finne seg noen å gifte seg med og få barn.
 
Om 30 år kommer Norge til å fylt til randen av dem, spesielt Oslo der de fleste samler seg. Trist (at jeg kommer med sånt i det hele tatt), men veldig sant.

De 15 største innvandringsgruppene i Norge. 1.1.2008. Absolutte tall
Figur fra SSB:


http://www.ssb.no/emner/02/01/10/innvbef/fig-2008-04-29-01.html

Nå har jeg ikke lett på SSB sine sider etter hvor mange som blir født av annengenerasjonspakistanere og liknende, men tallet er uansett skremmende høyt. Så lenge UDI godkjenner "familiegjenforeninger" ukritisk kommer Norge til å ha en stygg framtid.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Polakkene tar over snart...
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

De ti største nasjonalitetsgruppene. Første- og
andregenerasjonsinnvandrere. 1. januar 1999


http://www.ssb.no/emner/02/01/10/innvbef/ttab-1999-10-25.html

Førstegenerasjonsinnvandrere, Pakistan på tredje på med sine 12 813 hopper opp til en førsteplass med 9076 andregenerasjonsinnvandrere.

Veldig skummelt.

Polakkene tar over snart...

Les grafen på nytt du, så fort som pakistanere får unger er det ikke tvil om at landet blir stappfull av dem. I motsetning til pakistanere er polakker hovedsaklig i Norge for å jobbe.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
De ti største nasjonalitetsgruppene. Første- og
andregenerasjonsinnvandrere. 1. januar 1999


http://www.ssb.no/emner/02/01/10/innvbef/ttab-1999-10-25.html

Førstegenerasjonsinnvandrere, Pakistan på tredje på med sine 12 813 hopper opp til en førsteplass med 9076 andregenerasjonsinnvandrere.

Veldig skummelt.

Les grafen på nytt du, så fort som pakistanere får unger er det ikke tvil om at landet blir stappfull av dem. I motsetning til pakistanere er polakker hovedsaklig i Norge for å jobbe.


Chill litt da. Sa ikke noe om polakkene jobba eller ikke. Sa bare at det er mange polakker og at de tar over snart.  Pakistanerne vokser fort ja, det blir født flere og flere pakistanere i Norge.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Noen kommer hvertfall til å overta, om det være seg polakker eller pakistanere.
Når dagens generasjoner er så villige til å gi fra seg vår kultur, så er det for jævli at vi ikke gikk mer helhjertet inn for dette på 40 tallet.

Det greia dreier seg om er egentlig Israel mot muhammedanere og Europa som krigssone.
Så om Israel feiler er Europa rævkjørt så det holder. Hvorfor tror du vestlige politikere er så på hugget med mekling i midtøsten? Er det noen som tror at Støre og den norske regjering er så jævla bekymret for hva som skjer på gaza om det ikke ligger noe annet bak?

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123


Chill litt da. Sa ikke noe om polakkene jobba eller ikke. Sa bare at det er mange polakker og at de tar over snart.

Du er faen meg dum du
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

 Tongue

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Du er faen meg dum du

Og du sto opp på feil side av senga igår ? Sad

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Kast ut de slemme parasittene, la de snille få bli. Norge er som om noen har pissa i en brønn.

Og dette skal du gjøre hvordan? Tror du ikke myndighetene streber nok allerede med å få kastet ut illegale innvandrere?Problemet er at det ikke er humanistisk forsvarlig å sende folk til krigssoner eller land de blir forfulgt. For ikke å snakke om alle innvandrerne som ikke har papirene i orden slik at tilbakesendingsavtaler nærmest sagt er umulig. Landene de kommer fra annerkjenner de ikke som statsborgere, og dermed kan man heller ikke sende de ut.
For ikke å snakke om norske statsborgere med en utenlandsk bakgrunn. Skal vi kaste ut nordmenn også?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!