Skrevet av Emne: Største flause under trening?  (Lest 50967 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Største flause under trening?
« #165 : 25. november 2006, 19:14 »
Snakk om flauser; Kjørte siste sett med sidehev med manuals, siste reppen så var manualene litt nærme magen min og endte med att jeg klarte og mose tuppen av penisen min da jeg klapsa samen manualene.. Takk gud jeg klarte og holde smerten for meg selv til jeg kom meg ut av studioet..

Er det deg de kaller Mr. Flatdick?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Største flause under trening?
« #166 : 25. november 2006, 19:20 »
Det er værst når man har luft i magen når man trenner sit ups det bare funker ikke....
 what   Den smellen har jeg gått på mere en 1 gang git.....

Utlogget J.R Writer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 873
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 873

Sv: Største flause under trening?
« #167 : 25. november 2006, 19:32 »
Er det deg de kaller Mr. Flatdick?

Ja

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Største flause under trening?
« #168 : 25. november 2006, 19:46 »
For riktig, riktig, riktig lenge siden fikk jeg det for meg at jeg skulle trene noe beinskit på en drittmaskin. Drittmaskinen hadde et veldig lite magasin så jeg tenkte jeg skulle henge noen 25kgs jernskiver utenpå magasinet.

Det hadde seg slik at det kun var ett par tilgjengelig og det paret befant seg innerst på stanga i beinpressen. Jeg begynte å ta av plate etter plate, noen hadde virkelig boltret seg på maskinen før meg, sikkert 300kg på stanga. Regnet jo selvfølgelig med at beinpressen var boltet fast og etter å ha tatt av alt på den ene siden stod nå maskinen fortsatt så jeg snudde meg og tuslet vekk.
Ette tre skritt bråket det noe voldsomt bak meg.

Au da!
Det som nå skjede var at beinpressen lå sidelengs på bakken; stanga var selvfølgelig tredd igjennom 150kg med vekter som nå stå i en pen stabel på gulvet. Det betød at jeg ikke kunne reise opp maskinen igjen, for da måtte jeg ha vært sterk nok til å løfte både maskin og 150 med vekter. På den tiden var det ikke tale om (maskinen er på størrelse med en skurtresker).

Det jeg imidlertid greide var å løfte maskinen opp 5-6 cm slik at jeg fikk lirket stanga ut av den nederste vektskiva. Jeg måtte så dra maskinen til siden slik at stanga ikke datt ned igjen i hullet på skiva når jeg slapp taket for å slappe av.
Så måtte jeg lirke hele maskinen ut av neste skive osv. Endte med at jeg og en kamerat av meg dro maskinen i en en halvmåneformet sirkel rundt gymmet.
Etter tre kvarter kunne vi dra maskinen tilbake der den stod og reise den opp igjen.
Prikken over i`en var når sleden datt av sporet og over hendene mine så jeg trodde fingrene skulle dette av.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Største flause under trening?
« #169 : 25. november 2006, 19:58 »
jeg har en bra historie fra partner gym.

eg hjalp en av de mer hardcore folka der til å kjøre benpress, og jeg stod ved siden av, klar til å dytte på litt når han tok i. etter ferdig sett satte han vekta ganske tungt ned på stopperene. og dermed falt hele dritten av på ene siden med alle vektene. metallstanga knakk rett av!

du skulle sett trynet hans, det uttrykket var ubetalelig. hoho. han ligger der sliten etter et sett i benpressa, og alle vektene på ene sida har nettopp gått i gulvet med et brak. hahahaha...

ved en inspeksjon viste det seg at dette var bare noe som hadde ventet på å skje. det var bare et tidsspørsmål. sveiseskjøten innerst på stanga som brukes til å feste vektskivene på var gradvis gått opp, og nå da den fikk en ekstra belastning med mye vekt på, og hard nedsetting etter settet løsna hele dritten. bare synd jeg ikke hadde DET på video!

la meg tillegge at vedkommende fikk tilnavnet; "benpressødaren", i etterkant av denne hendelsen.

det var også en boler som fikk stanga rett i skallen i nedtrekken en gang, da vaieren røk når han skulle gjøre nedtrekk. han kom sint, med spjæra vaier i hendene og blod fra panna og viste dette i resepsjonen.



Utlogget Leieboern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 620
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 620

Sv: Største flause under trening?
« #170 : 25. november 2006, 20:05 »
en gang jeg var med ein kompis og trente da kjørte vi nedtrekk siste settet kjørte vi ganske tungt da j var på 10ende reps da prompa j, da blei jeg rød i tryne da. men heldigvis hørte bare kompisen min det hehe

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: Største flause under trening?
« #171 : 25. november 2006, 22:50 »
I mine yngre dager mens jeg fremdeles trente i kjeller`n til en bekjent, hadde jeg en liten ulykke mens jeg trente knebøy. Musklene på den tiden var ikke all verden, men egoet var desto større.. Trente knebøy fra et benkpresstativ (justerbar høyde hvor stanga var plassert) og dette gikk reltaivt greit en stund. Ambisiøs som jeg var, satte jeg på 120kg på stanga, rævva nesten nedi bakken, for så å reise meg 15cm, og deretter ramle forover.. Var ikke noe sikring i det hele tatt selvsagt..
Lagde et stort hakk i gulvet, knuste en stol, og tok nesten livet av meg selv..
En enestående opplevelse..

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Største flause under trening?
« #172 : 25. november 2006, 23:19 »
en gang jeg var med ein kompis og trente da kjørte vi nedtrekk siste settet kjørte vi ganske tungt da j var på 10ende reps da prompa j, da blei jeg rød i tryne da. men heldigvis hørte bare kompisen min det hehe

Det er da en dagligdagsopplevelse. Det er først når folk driter i buksa under markløft-/knebøytrening at det er verd å kommentere Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Største flause under trening?
« #173 : 25. november 2006, 23:34 »
jeg har en rekke flauser på min kappe.. blant annet misting av vektene me benkpress, fising, tryne på tredemølla...

og highlight nr 1.
jeg trente situps så hadde jeg hengelås nøkkelen i hånda og visste ikke hva jeg skule gjøre me den idet jeg skulle begynne Lips Sealed jeg hadde lommer men vet ikkje hva jegt tenkte så jeg la stappet den mellom tennnene  :Smiley jeg bjynte og trene og plutselig glei den nedover halsen (JÆVLI CREEPY FØLESE what ) så kom den der svelge lyden "goooog" og jeg reiste meg opp med et forfjamsa fjes. da sa han jeg trente med " ikkje sei du svalgte an". jeg fikk helt panikk og gikk hjem og ringte legevakten...2 dager senere kom den ut  Ohmy

Utlogget Weng

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 51

Sv: Største flause under trening?
« #174 : 26. november 2006, 00:21 »
jeg har en rekke flauser på min kappe.. blant annet misting av vektene me benkpress, fising, tryne på tredemølla...

og highlight nr 1.
jeg trente situps så hadde jeg hengelås nøkkelen i hånda og visste ikke hva jeg skule gjøre me den idet jeg skulle begynne Lips Sealed jeg hadde lommer men vet ikkje hva jegt tenkte så jeg la stappet den mellom tennnene  :Smiley jeg bjynte og trene og plutselig glei den nedover halsen (JÆVLI CREEPY FØLESE what ) så kom den der svelge lyden "goooog" og jeg reiste meg opp med et forfjamsa fjes. da sa han jeg trente med " ikkje sei du svalgte an". jeg fikk helt panikk og gikk hjem og ringte legevakten...2 dager senere kom den ut  Ohmy
EGG

Utlogget harri89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • GO HARD OR GO HOME!
Sv: Største flause under trening?
« #175 : 26. november 2006, 21:02 »
jeg har en rekke flauser på min kappe.. blant annet misting av vektene me benkpress, fising, tryne på tredemølla...

og highlight nr 1.
jeg trente situps så hadde jeg hengelås nøkkelen i hånda og visste ikke hva jeg skule gjøre me den idet jeg skulle begynne Lips Sealed jeg hadde lommer men vet ikkje hva jegt tenkte så jeg la stappet den mellom tennnene  :Smiley jeg bjynte og trene og plutselig glei den nedover halsen (JÆVLI CREEPY FØLESE what ) så kom den der svelge lyden "goooog" og jeg reiste meg opp med et forfjamsa fjes. da sa han jeg trente med " ikkje sei du svalgte an". jeg fikk helt panikk og gikk hjem og ringte legevakten...2 dager senere kom den ut  Ohmy


hehe, sko likt å sett det Smiley
alder:  18år
vekt:   Ca: 85kg
høyde: Ca: 183cm

BP: 105
ML: 120 x 5
KB: 120 x 5

Min bildeprofil
Min Treningsdagbok

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Største flause under trening?
« #176 : 26. november 2006, 21:05 »

hehe, sko likt å sett det Smiley

bler nokk mobba på sportsclub av instruktørene vis eg någen gang trene der ijenn

Utlogget harri89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • GO HARD OR GO HOME!
Sv: Største flause under trening?
« #177 : 27. november 2006, 13:44 »
bler nokk mobba på sportsclub av instruktørene vis eg någen gang trene der ijenn

derfor du slutta?
alder:  18år
vekt:   Ca: 85kg
høyde: Ca: 183cm

BP: 105
ML: 120 x 5
KB: 120 x 5

Min bildeprofil
Min Treningsdagbok

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Største flause under trening?
« #178 : 27. november 2006, 17:36 »
derfor du slutta?

haha nei Grin eg slutta siden det va så sygt mye folk så jekk der. og jævli med nybegynnere så ikkje har peiling i det heila tatt. +ganske dyrt"

Utlogget DannyOcean

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Sv: Største flause under trening?
« #179 : 11. desember 2006, 18:46 »
Presterte å tryne på tredemølle da strømmen gikk i den jævla kjellergymmen.
hehe : )
183 cm.
Morgenvekt før: 96/97 kg. Nå: 87kg.
Mål: Ned i fettprosent/ned i vekt.

If you're gonna walk on ice, you might as well dance!

Logg DannyOcean

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!