Skrevet av Emne: webshoperfaringer  (Lest 2420 ganger)

Utlogget Half-O

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 198
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 198

  • Kjør på!!! Du lever kun en gang!!!
webshoperfaringer
« : 04. august 2004, 15:55 »
Hadde det ikke vært noe hvis vi kunne hatt et eget emne hvor vi kunne diskutere og dele erfaringer med forskjellige webshops som selger kosttilskudd i Norge.

Merker at det er ganske aktuelt utifra forskjellige poster på "kosttilskudd". Her kunne vi grille og rose de som fortjener det og fått fram et bilde på de fleste butikkene. Kanskje kunne webshoppene fått en mulighet til å representere seg selv hvis de føler seg urettferdig behandlet.

Selvsagt krever dette et våkent øye fra moderator for å unngå snikreklame fra div. suspekte firmaer, og det faktum at det vil være noen personer som sverter et firma ved å legge ut patetiske rose-poster som mange tror kommer fra en sleip ansatt.

Hva sier du Numba1?
peace fra ThomasH

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: webshoperfaringer
« #1 : 04. august 2004, 18:31 »
Unnskyld at jeg sier det men dette er litt latterlig... "det er ikke lov å reklamere for andre webshopper" kanskje de som har kjøpt reklame plass her.... Da ville det jo vært enkelt for alle webadmins å reklamere for sin lille webshop.. bare sette en post om hvor fantastisk den er. Men det er opp til number1 og avgjøre Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Half-O

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 198
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 198

  • Kjør på!!! Du lever kun en gang!!!
SV: webshoperfaringer
« #2 : 04. august 2004, 19:26 »
Unnskyld at jeg sier det men dette er litt latterlig... "det er ikke lov å reklamere for andre webshopper" kanskje de som har kjøpt reklame plass her.... Da ville det jo vært enkelt for alle webadmins å reklamere for sin lille webshop.. bare sette en post om hvor fantastisk den er. Men det er opp til number1 og avgjøre Wink

Hvis man skriver poster om hva fantastisk webshoppen sin er så graver man sin egen grav. Det tror jeg til og med du skjønte kjære Slux. Vær så snill Slux, hvis du hadde lest det nederste avsnittet mitt så hadde du ikke trengt å skrive den posten. Selvsagt må det en omgjøring til og jeg sier ikke at de skal få lov til å reklamere her. Kun få en mulighet til å si ifra hvis de føler de får uriktig kritikk.

Irriterende å prøve å få igang en diskusjon når den blir satt på feil spor av prepubertale kverulanter... dry
peace fra ThomasH

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: webshoperfaringer
« #3 : 05. august 2004, 19:27 »
Hehe jeg sier ikke dette for å krangle! Men alså "ingen reklame for andre webshopper" eller hva det står... moderatorene sletter nesten hver post som har navnet eller url til en webshop i seg og det er ikke lov å sende navn og url på webshopper på pm etter hva jeg leste number1 sa i en tidligere post... Tror vi holder oss til anmeldelse av kosttilskudd jeg 






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Half-O

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 198
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 198

  • Kjør på!!! Du lever kun en gang!!!
SV: webshoperfaringer
« #4 : 05. august 2004, 19:38 »
Etter hva jeg har forstått er det kun url som ikke er tillatt. Slux please les hva jeg skriver og vær så snill ikke svar hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med.
peace fra ThomasH

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: webshoperfaringer
« #5 : 05. august 2004, 19:41 »
Jeg leser hva du skriver! Men det er ikke opp til meg å hate eller elske ideen din det får admins gjøre.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!