Skrevet av Emne: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )  (Lest 25979 ganger)

DuMonde

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #15 : 03. september 2004, 12:48 »
for å si det sånn.. jeg hadde nesten blitt mer forbanna om jeg fant ut at "sønnen min" (nå har jeg jo ingen for øyeblikket men Tongue) brukte hasj, enn at han gikk på steroider... No no

kommer jo sefølgelig alt anpå alderen.. men i en alder av over 18 år, tror jeg ikke jeg hadde brydd meg særlig om hva han putta i seg.. bare han var seriøs og visste hva han drev med...

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #16 : 03. september 2004, 14:41 »


Det er nok lite sannsynlig må jeg si...kanskje etter 1 mnd, hvis du er heldig!



De personene som er utsatt for kviser fra før av, drar som regel på seg flere under kur.
En del får også en del vann i kroppen ja, men dette er som regel vanskli å se, hvis ikke det er ekstreme tilfeller...eneste måten jeg klarer å se det på er størrelsen på kinnene... en del blir litt oppblåste akkurat der.. (AKA vannhode  Dance )
Men det er som regel andre måter man finner det ut på...
*Vektøkning
*Styrkeøkning
*svigninger i prestasjoner
*humørsvigninger (på noen)
+++

Synes synd på alle foreldre nå til dags, som må tro at alle sønnene deres på 12-14 år stapper i seg bol, fordi sånne idiotiske utsagn som "pass på hvis ungene deres blir plutsli oppattt av kost, og kostilskudd"...

jeg synes også igrunn, synd på de som eventuellt går på bol når dem er 12-14 år... dem har jo ikke kommet i puberteten eigang.. dem blir jo aldri høyere enn 160 høye, og en snabel på 9cm!  rofl

*oppgitt* woot

De får ikke mindre penis da,mn tenk så drit å bare ver 160cm høy når du kan bli mye høyere.

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #17 : 03. september 2004, 17:44 »
hehe.. foreldra mine kom å klappet meg på skuldra å sa: "D e bra at du itj går på sånnt toill!" Egentlig er det bare dumt at steroider finnes (som med allt annet dop også selvsagt) Steroider ødelegger jo all moroa med å bygge opp kroppen helt på egenhånd. Jeg er kanskje kort, men har brystmuskler, six-pack, store lår og osv og er 15. Men det er bare med hjelp av meg selv! og det er bare da du kan se deg selv i speilet og si: HA! Dette er resultatet med mange års blodslit uten juks.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #18 : 03. september 2004, 17:46 »
hehe.. foreldra mine kom å klappet meg på skuldra å sa: "D e bra at du itj går på sånnt toill!" Egentlig er det bare dumt at steroider finnes (som med allt annet dop også selvsagt) Steroider ødelegger jo all moroa med å bygge opp kroppen helt på egenhånd. Jeg er kanskje kort, men har brystmuskler, six-pack, store lår og osv og er 15. Men det er bare med hjelp av meg selv! og det er bare da du kan se deg selv i speilet og si: HA! Dette er resultatet med mange års blodslit uten juks.

er litt uenig om hvorvidt det er dumt at det finnes. visst man hadde brukt det til det det er meningen at det SKAL brukes til, så hadde det vært anderledes....  Wink

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #19 : 03. september 2004, 17:48 »
hva skal det brukes til da Huh

nann-rosita

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #20 : 03. september 2004, 17:49 »
hva skal det brukes til da Huh

medisisk bruk, på folk med muskel og leddsykdommer faktisk...

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #21 : 03. september 2004, 17:52 »


medisisk bruk, på folk med muskel og leddsykdommer faktisk...

oi.. der lærte jeg meg noe nytt...

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #22 : 04. september 2004, 00:35 »
muskel og leddsykdommer Huh den var skjelden.

Anabole steroider brukes i norge i dag til de som har mistet egenproduksjonen av testosterone og trenger dette kunstig , det brukes til aids pasienter og mennesker som lider av ekstremt musklesvinn osv ,men i skjeldne tilfeller.

Det er faktisk noen av oss som trenger dette for å fungere normalt

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #23 : 04. september 2004, 01:40 »
Stakkars unger. De kommer til å angre på at de knerta ballene i så lav alder. De må jo gå rundt med pipestemme resten av livet.  Doktor Doktor Doktor Doktor Doktor Doktor

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #24 : 04. september 2004, 17:00 »
"for å si det sånn.. jeg hadde nesten blitt mer forbanna om jeg fant ut at "sønnen min" (nå har jeg jo ingen for øyeblikket men ) brukte hasj, enn at han gikk på steroider...

kommer jo sefølgelig alt anpå alderen.. men i en alder av over 18 år, tror jeg ikke jeg hadde brydd meg særlig om hva han putta i seg.. bare han var seriøs og visste hva han drev med."

Jaha? Og hvorfor det? Er du klar over hvor lite alvorlig hasj er til tross for kategorien "narkotika"? Er bla fysisk umulig å dø av å røyke for mye hasj.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #25 : 04. september 2004, 17:41 »
men så finnes det noen som får negative ettervirkninger av det maange år senere. har selv sett eksempler på det. angst og slik.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #26 : 04. september 2004, 17:51 »
Ok, jeg tar ihvertfal ikke hasj seriøst. Selvom jeg aldri har prøvd det. Folk tester det jo og merker ingen ting første gangen etc. Sier ikke at dette er nyheter, men mange som ikke har satt seg noe særlig inn i såkalte narkotiske stoffer er ikke klar over at forskjellen på heroin og hasj som er VELDIG mye større enn forskjellen på hasj og usunn mat.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #27 : 04. september 2004, 18:13 »
muskel og leddsykdommer Huh den var skjelden.

Anabole steroider brukes i norge i dag til de som har mistet egenproduksjonen av testosterone og trenger dette kunstig , det brukes til aids pasienter og mennesker som lider av ekstremt musklesvinn osv ,men i skjeldne tilfeller.

Det er faktisk noen av oss som trenger dette for å fungere normalt
kronisk leddgikt, bechtrevssyndrom og  MS brukes faktisk dette i behandlingen...

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #28 : 06. september 2004, 03:45 »
hehe... tenkte mitt da jeg leste det, for det jeg hører av jenter på skolen til Bella ( de på ungdomsskoletrinnet) er følgende; "Æsj, han boler sikkert..... "

ergo blir det jo ganske teit å gjøre det for jentene ,eller hva?? woot


Det interessante er at jeg hadde vesentlig mer "draget" når jeg veide 70 kg og spilte basket enn nå som jeg er en 100kg tung styrkeløfter, selv om jeg fortsatt har en fettprosent lavere enn snittet i befolkningen.

Den eneste forklaringen må være at norske kvinner i høy grad er skap-lesbiske som har fantasier om å finne en gutt som er akkurat som en kvinne både hva kroppsform og mentalitet angår. Ikke rart jeg ikke har draget mer, da  Tongue  Weightlifter




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Navaro

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 353
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 353

  • YES
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #29 : 06. september 2004, 07:08 »
rådene til bekymrede foreldre:

"Følg med hvis sønnen trener påfallende mye og/eller forandrer kroppslig fasong raskt.

 Følg med hvis han plutselig blir ekstremt opptatt av kosthold og kosttilskudd."



.. da er det vel noen her som ligger i faresonen...  Ohmy


Jeg vil tippe nesten alle   Tongue
Min mor spurte meg om jeg drev på med boler , da fikk jeg meg en god latter    8)    Grin
JEG SKAL! JEG KAN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!