Skrevet av Emne: Politiet nekter overtid i mai  (Lest 10365 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #45 : 18. april 2008, 13:46 »
Dårlig ide. Hvem skal bestemme kvaliteten på arbeidet? Hvem skal bestemme hva som i det heletatt skal telles som god kvalitet og ikke? Antall arresterte, eller kanskje hvor mye ro det er på gata når den og den personen er på jobb? Eller skal man få bonus for å IKKE arrestere folk, pga lange soningskøer? Tongue
Nei du, tror heller vanlig lønnsøkning er veien å gå. Dessuten, om man gjør jobb i politiet ettertraktet, gjør det til status å være purk, da kanskje man får tilbake noe av respekten for politiet mange ser ut til å være totalt blottet for... Pr nå er jo politi sett litt ned på, det er ikke lenger noe spesielt å være purk...Tongue

Nei, det er en bra ide. Hvordan og åssen er selvsagt ikke lett, men det sa jeg heller ikke. Det går an å gjøre lønn mer prestasjonsrettet. Hadde jeg hatt innsikt i hele politiets hverdag skulle jeg nok kommet med forslag som hadde fungert.

Med vanlig "lik lønn for alle uansett kvalitet på arbeid" politikk, får man dårligere resultater.

Selvsagt burde dette gå på oppklaringsprosent av saker veid opp mot andre tjenestemenn som jobber med samme type tillfeller, fellende dom, antall klagesaker osv. Her måtte man også gått inn og veid lik type stilling opp mot hverandre og ikke se på totalen, da dette hadde kommet skjevt ut.

Lønnsøkning generelt er jeg også for, det skrev jeg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #46 : 18. april 2008, 14:22 »
Politi er noe svin!De gikk med 250mil i overskudd + det de vanligvis stjeler fra folk som blir satt i glattcella så cash har de mere nok av!

De gjør ikke noe annet enn å kjøre rundt,terrorisere deg hvis du mangler et bremselyspære og bruke unødvendig vold!

Har mista troen på disse svina fullstendig!Jævla terroister og tyver det er det de er!

La meg gjette: Du har rulleblad? :Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #47 : 18. april 2008, 14:27 »
Er tildels enig med Jostein. Ble stoppet selv pga lys på bilen, hvor jeg tror de 2 tjenestemenn brukte nærmere 40 minutter med meg. Den tiden er jeg rimelig sikker på at de kunne brukt på langt mer fornuftig vis. Blir litt dumt når de skriker om for lite ressurser til å ta de værste svina da.

Har møtt hyggelige politifolk i Oslo også, som virker veldig fornuftige og løsningsorienterte. De eldre er ofte de beste, synes jeg, men sånn er det nok med det meste.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #48 : 18. april 2008, 14:35 »
I Oslo er det i tide og utide kortesjer med prominente besøkende som har seks-åtte politimotorsykler som parvis stopper trafikken i alle kryss, gjerne flere minutter i forveien, slik at kortesjen som består av flere politimotorsykler, politibiler diplomatbiler m.m. kan kjøre uten stopp.

For det første synes jeg personlig dette er et sløseri med skattebetalerenes penger, og for det andre, dersom det er terrorangrep de er redd for, så vet ihvertfall en terrorist hva som skjer når det kommer en slik kortesje.

Det beste hadde vel vært så anonym transport som mulig?

Sett fra et politisk diplomatisk ståsted kan man vel si at det er viktig at Norge viser at man tar vare på presidenter, og andre høgstående embedsmenn fra andre land som besøker landet.

Det er dog et tankekors at kostnadene en slik kortesje innebærer kunne betalt ekstra lønn til mange politifolk...

I sverige har politidirektoratet gått over til open source programvare på IT-siden, og har på den måten spart inn et beløp tilsvarende et tosifret antall politibiler. Kanskje også noe å tenke på for politiet i Norge ?


Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #49 : 18. april 2008, 16:03 »
Du må være ekstremt dum hvis du kaller alle politifolk for tullinger. Er det det du virkelig mener?

De fleste er nok det ja!

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #50 : 18. april 2008, 16:05 »
Er tildels enig med Jostein. Ble stoppet selv pga lys på bilen, hvor jeg tror de 2 tjenestemenn brukte nærmere 40 minutter med meg. Den tiden er jeg rimelig sikker på at de kunne brukt på langt mer fornuftig vis. Blir litt dumt når de skriker om for lite ressurser til å ta de værste svina da.

Har møtt hyggelige politifolk i Oslo også, som virker veldig fornuftige og løsningsorienterte. De eldre er ofte de beste, synes jeg, men sånn er det nok med det meste.

At det finnes par hyggelige politifolk i Oslo ja,men at de fleste er SVIN uten tvil!

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #51 : 18. april 2008, 16:07 »
Hvorfor håper du det?

Fordi hvis du virkelig mener det burde du bli blitzer og anarkist. "Fuck politiet" holdningen er helt på bærtur, virker som om du har hatt dårlig opplevelse med de, og det er trist men faktum er at uten dem ville vi alle vært fucked!

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #52 : 18. april 2008, 16:11 »
De fleste er nok det ja!
Ok. Lurer på hvem jeg syns er tulling jeg..

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #53 : 18. april 2008, 16:20 »
Ok. Lurer på hvem jeg syns er tulling jeg..


Vet du ikke det selv? herregud...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #54 : 18. april 2008, 17:44 »
Pussig hvordan Jostein unngår å svare på om han har rulleblad ...

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #55 : 18. april 2008, 18:44 »
Pussing hvordan Jostein unngår å svare på om han har rulleblad ...

Nei jeg har ikke rulleblad.

Som sagt hva har det med saken å gjøre?!

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #56 : 18. april 2008, 18:46 »
Ok. Lurer på hvem jeg syns er tulling jeg..

Bortsett fra deg selv?Shemhazai virker som en tulling!

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #57 : 18. april 2008, 18:47 »
Fordi hvis du virkelig mener det burde du bli blitzer og anarkist. "Fuck politiet" holdningen er helt på bærtur, virker som om du har hatt dårlig opplevelse med de, og det er trist men faktum er at uten dem ville vi alle vært fucked!

Blitzer?Det var et slag under belte!

Ikke faen om jeg blir med i den grisebingen!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #58 : 18. april 2008, 19:09 »
Bortsett fra deg selv?Shemhazai virker som en tulling!

Å nei! Jeg har falt i unåde hos forumets politi- og jødehater! Sad

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #59 : 18. april 2008, 19:26 »
Å nei! Jeg har falt i unåde hos forumets politi- og jødehater! Sad

Yes det har du!Tenkte meg at du var jøde Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!