Skrevet av Emne: Lettkledde kvinner og voldtekt?  (Lest 16845 ganger)

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #120 : 11. oktober 2007, 22:37 »
Ikke bokstavelig talt vil jeg tro, men hver gang hun kommer med et eller annet tåpelig utspill om et fiksjonelt hovedfag kan du banne på at køen for latterliggjøringen er rimelig lang. Kanskje forståelig rett etter uttalelsene, men 6 måneder seinere? Er det virkelig nødvendig?

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #121 : 11. oktober 2007, 22:38 »
Høyst nødvendig.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #122 : 12. oktober 2007, 09:05 »
Høyst nødvendig.

Høyst unødvendig, faktisk. No no
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #123 : 12. oktober 2007, 09:06 »
Jeg har en mastergrad i Hagenissemaking, og ingen har mobbet meg for det.

Sikkert kjønnsdiskriminerende eller noe.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #124 : 12. oktober 2007, 10:40 »
Høyst unødvendig, faktisk. No no

Hvorfor det? Var interessert i om hun faktisk hadde den utdanning som hun skrev, det er da merkelig å briefe med utdanning innen ett såpass kontroversielt tema som dette uten noe grunn?
Debatten i denne tråden i seg selv er svært interessant synes jeg, og jeg har lest hele tråden fra start til slutt-derfor dette spørsmålet.  Jeg synes det er artig å bla tilbake i forumet for å finne gamle tråder som jeg ikke har fått med meg tidligere, derfor ble denne bumpet.

”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #125 : 12. oktober 2007, 12:29 »
1. det var hun som selv brakte sin "utdanning" på bane. da får hun tåle pes for den.

2. Hvis hun har plassert seg selv mellom en stein og koranen.. so be it.

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #126 : 12. oktober 2007, 12:34 »
1. Takk for at du gjentar det jeg sa i forrige innlegg, men ser bort i hovedpoenget mitt.

2. Hovedpoenget er at det har gått over et halvt år, hennes forestilte utdannelse har blitt avslørt som bløff (i flere emner enn dette) og man kan spørre seg om fruktbarheten i å grave opp et aspekt av en diskusjon som ble avslørt som bløff for 6 måneder siden.

Blir som om jeg skal bumpe alle trådene hvor Nann (eller et hvilket som helst annet medlem) har sagt dumme ting for å spørre "hvorfor besvarte du aldri dette". Når man ikke svarer på slikt er det vanligvis fordi man innser at man har rodd seg litt for langt ut.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #127 : 12. oktober 2007, 12:35 »
Enig, jeg så bort fra hovedpoenget ditt fordi jeg ikke tenkte over tidsaspektet. Smiley Går litt fort i svingene her.
Jeg tror også jeg skrev det samme for et halvt år siden....

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #128 : 12. oktober 2007, 13:02 »
1. Takk for at du gjentar det jeg sa i forrige innlegg, men ser bort i hovedpoenget mitt.

2. Hovedpoenget er at det har gått over et halvt år, hennes forestilte utdannelse har blitt avslørt som bløff (i flere emner enn dette) og man kan spørre seg om fruktbarheten i å grave opp et aspekt av en diskusjon som ble avslørt som bløff for 6 måneder siden.

Blir som om jeg skal bumpe alle trådene hvor Nann (eller et hvilket som helst annet medlem) har sagt dumme ting for å spørre "hvorfor besvarte du aldri dette". Når man ikke svarer på slikt er det vanligvis fordi man innser at man har rodd seg litt for langt ut.
Din nisse.  Jeg har da ikke fått dette med meg-og visste ikke at Nann-Rosita skrøt på seg utdanning...  Jeg er interessert i temaet, ikke om din mening om hvorfor jeg bumper denne.
Blir dessuten ikke mer imponert sjøl om du briefer med setninger som "fruktbarheten i å grave opp ett aspekt....." - høres ut som Kåre Willoch jo.  Skryter du på deg ett intellekt, eller har du også ett?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #129 : 12. oktober 2007, 14:17 »
De tre største diskusjonsdreperne er hitling (Godwins lov), å dra inn livet utenfor internett ("jeg har i hvert fall et liv!") og det å rakke ned på språkbruk. Sistnevnte forekommer stadig oftere, og er like forbanna kjedelig hver gang. "Fruktbar" og "å grave opp" er virkelig ikke spesielt imponerende (jeg tviler ikke på at du vil finne bruk av dette i barneskolepensum), og hadde jeg forsøkt å "skryte på meg et intellekt" kan du banne på at jeg i hertfall hadde gjennomført det skikkelig. Språket mitt er fult av feil, knotete formuleringer og annet rask, men jeg prøver å bli flinkere. Ser forøvrig ikke helt koblinga til Kåre Willoch.

"Debatten i denne tråden i seg selv er svært interessant synes jeg, og jeg har lest hele tråden fra start til slutt-derfor dette spørsmålet."

Hvis du har lest hele tråden fra start til slutt regner jeg med at du fikk med det ett eller annet fra side 4

Hvis ikke skal jeg være behjelpelig (sorry, mente "til hjelp" eller "[...] skal jeg hjelpe deg" forstår at ord som "behjelpelig" bør unngås om man ikke vil fremstå (oi der gjorde jeg det igjen) som kvasi-intellektuell):

Nann: lallemann: jeg har faktisk Hovedfag i Islam

Påltergeist: Interessant, hvor studerte du hen?

VargThor:Nann... Kan du belære meg om hvor disse studiene fant sted? Smiley

Shemhazai: Studerte ikke du ved Teologisk Fakultet, Nann? Der tilbys det da ingen hovedfag i Islam?

VargThor: Nann?

http://www.universitas.no/?sak=48013

Er det slik at du har funnet på et studieprogram? I hodet ditt? Det er greit nok det, men da burde du ikke kreve at dette studiet skal telle i en åpen diskusjon. Ellers har jeg doktorgrad i å være en tøysekopp.

Nann: islam har hele tiden vært en stor del av fagene på teologisk fakultet ;
da jeg begynte studiene i 1995  , fikk vi lov å studere islam , MEN man kan fortsatt ikke bli Imman .
Jeg har to år med inngående studier av faget via TF, og hvorfpå mye ble tilrettelagt via Historisk og humanisktisk .
Nå var vi faktisk tre stykker som fordypet seg i dette, med like mange poeng som hovedfag , og ble godkjent som det. De to andre var muslimer, som ønsket fagutdanning innen dette faget, men som av grunner ( kvinner) ikke fikk ta immanutdanninga via islamsk råd , nettopp fordi de var kvinner.

Selvfølgelig kan dere jo tro hva dere har ønsker om å tro, men jeg har ihvertfall min lit til at Univeristetet ikke har forfalsket mine papirer .

VargThor: Jeg gidder ikke å gå inn på preget av særs dårlige grammatiske evner.

Uansett. Hvis du har "mastergrad i Islam", som du så typisk skrev du hadde, hvorfor skriver du "Imman"? Dette må vel være et ekstremt relevant ord, og at du ikke engang klarer å skrive dette riktig, gir meg visse tvil om at du har gått noe som helst høyere utdanning.

Til slutt setter UAC spikern i kista:

Det er fullt mulig det er særordninger der, men å alikevel si at man har et hovedfag så er det normalt å forstå dette som at man har GRADEN hovedfag, og det vil man ikke få før man har oppnådd samtlige tilleggskrav også. Men kan godt studere ulike hovedfagsemner uten at det gir en noen grad. Som nevnt kan jeg ved å bruke den logikken påberope meg noen grader ekstra.

På matte er det også slik at man kan studere i retninger man ikke har gjort tidligere til et hovedfag, det var også tilfelle for min del.

Videre skal man, det gjelder vel over alt (på gammel ordning) skrive en hovedfagsoppgave tilsvarende 1 års arbeid. Så vidt jeg kan se har nevnte person her ikke publisert noe slikt med mindre jeg ikke har funnet henne i biblioteket (sjekket for 5 minutt siden).
Jeg har mine fordommer mot UiO. Dette fordi det finnes en uendelig horde med studenter som velger grunnfag i hipp som happ, og egentlig ikke ender opp med noe som helst. Men at du skulle få lov til å "fordype deg i emnet Islam", litt på måfå, virker litt tøysete.
_____

Ellers er det litt krangling om definisjoner og denslags. Nann velger å ikke svare mer på spørsmål rundt utdannelsen hennes, men kommenterer det Mr.Trening sier om at hun er TFs Paris Hilton.

Åpenbart at hun vil unngå å snakke mer om utdannelsen sin? Ja. At du ikke har fått med deg det etter å ha lest hele tråden er ganske ufattelig. At du er nødt til å spørre om hun noensinne svarte på tiltale er også ganske godt gjort om du faktisk leste hele tråden.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #130 : 12. oktober 2007, 14:32 »
Hvilket nick hadde du før Balthazar? Du som er Samaritanen?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #131 : 12. oktober 2007, 14:33 »
Påstand: De som hadde voldtatt ei naken drita kvinne ei natt i byen er de samme som hadde voldtatt ei fullt påkledd ei. Det hele går på tankesettet og holdningene til voldtektsforbryteren.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #132 : 12. oktober 2007, 14:39 »
Hvilket nick hadde du før Balthazar? Du som er Samaritanen?

Ja.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #133 : 12. oktober 2007, 14:47 »
Du verden. Takk for oppsummering og engasjement.  Artig med forumet, man vet aldri hva som skjer på en tråd. rofl

Nå har jo du oppsummert det hele og påmint alle leserne om Nann-Rositas tabbe, noe du i utgangspunktet ikke ville jeg skulle gjøre. Grin
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #134 : 12. oktober 2007, 14:51 »
De tre største diskusjonsdreperne er hitling (Godwins lov), å dra inn livet utenfor internett ("jeg har i hvert fall et liv!") og det å rakke ned på språkbruk. Sistnevnte forekommer stadig oftere, og er like forbanna kjedelig hver gang. "Fruktbar" og "å grave opp" er virkelig ikke spesielt imponerende (jeg tviler ikke på at du vil finne bruk av dette i barneskolepensum), og hadde jeg forsøkt å "skryte på meg et intellekt" kan du banne på at jeg i hertfall hadde gjennomført det skikkelig. Språket mitt er fult av feil, knotete formuleringer og annet rask, men jeg prøver å bli flinkere. Ser forøvrig ikke helt koblinga til Kåre Willoch.

"Debatten i denne tråden i seg selv er svært interessant synes jeg, og jeg har lest hele tråden fra start til slutt-derfor dette spørsmålet."

Hvis du har lest hele tråden fra start til slutt regner jeg med at du fikk med det ett eller annet fra side 4

Hvis ikke skal jeg være behjelpelig (sorry, mente "til hjelp" eller "[...] skal jeg hjelpe deg" forstår at ord som "behjelpelig" bør unngås om man ikke vil fremstå (oi der gjorde jeg det igjen) som kvasi-intellektuell):

Nann: lallemann: jeg har faktisk Hovedfag i Islam

Påltergeist: Interessant, hvor studerte du hen?

VargThor:Nann... Kan du belære meg om hvor disse studiene fant sted? Smiley

Shemhazai: Studerte ikke du ved Teologisk Fakultet, Nann? Der tilbys det da ingen hovedfag i Islam?

VargThor: Nann?

http://www.universitas.no/?sak=48013

Er det slik at du har funnet på et studieprogram? I hodet ditt? Det er greit nok det, men da burde du ikke kreve at dette studiet skal telle i en åpen diskusjon. Ellers har jeg doktorgrad i å være en tøysekopp.

Nann: islam har hele tiden vært en stor del av fagene på teologisk fakultet ;
da jeg begynte studiene i 1995  , fikk vi lov å studere islam , MEN man kan fortsatt ikke bli Imman .
Jeg har to år med inngående studier av faget via TF, og hvorfpå mye ble tilrettelagt via Historisk og humanisktisk .
Nå var vi faktisk tre stykker som fordypet seg i dette, med like mange poeng som hovedfag , og ble godkjent som det. De to andre var muslimer, som ønsket fagutdanning innen dette faget, men som av grunner ( kvinner) ikke fikk ta immanutdanninga via islamsk råd , nettopp fordi de var kvinner.

Selvfølgelig kan dere jo tro hva dere har ønsker om å tro, men jeg har ihvertfall min lit til at Univeristetet ikke har forfalsket mine papirer .

VargThor: Jeg gidder ikke å gå inn på preget av særs dårlige grammatiske evner.

Uansett. Hvis du har "mastergrad i Islam", som du så typisk skrev du hadde, hvorfor skriver du "Imman"? Dette må vel være et ekstremt relevant ord, og at du ikke engang klarer å skrive dette riktig, gir meg visse tvil om at du har gått noe som helst høyere utdanning.

Til slutt setter UAC spikern i kista:

Det er fullt mulig det er særordninger der, men å alikevel si at man har et hovedfag så er det normalt å forstå dette som at man har GRADEN hovedfag, og det vil man ikke få før man har oppnådd samtlige tilleggskrav også. Men kan godt studere ulike hovedfagsemner uten at det gir en noen grad. Som nevnt kan jeg ved å bruke den logikken påberope meg noen grader ekstra.

På matte er det også slik at man kan studere i retninger man ikke har gjort tidligere til et hovedfag, det var også tilfelle for min del.

Videre skal man, det gjelder vel over alt (på gammel ordning) skrive en hovedfagsoppgave tilsvarende 1 års arbeid. Så vidt jeg kan se har nevnte person her ikke publisert noe slikt med mindre jeg ikke har funnet henne i biblioteket (sjekket for 5 minutt siden).
Jeg har mine fordommer mot UiO. Dette fordi det finnes en uendelig horde med studenter som velger grunnfag i hipp som happ, og egentlig ikke ender opp med noe som helst. Men at du skulle få lov til å "fordype deg i emnet Islam", litt på måfå, virker litt tøysete.
_____

Ellers er det litt krangling om definisjoner og denslags. Nann velger å ikke svare mer på spørsmål rundt utdannelsen hennes, men kommenterer det Mr.Trening sier om at hun er TFs Paris Hilton.

Åpenbart at hun vil unngå å snakke mer om utdannelsen sin? Ja. At du ikke har fått med deg det etter å ha lest hele tråden er ganske ufattelig. At du er nødt til å spørre om hun noensinne svarte på tiltale er også ganske godt gjort om du faktisk leste hele tråden.

Takk for oppsummeringen! Denne artige diskusjonen hadde jeg nesten glemt. Takk for at du bringer artige minner på bane igjen i en kjedelig og grå eksamenslesningshverdag. Jeg har forøvrig master i idrettsvitenskap. Har bare ikke fullført de 2,5 siste årene enda!!!!:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!