Skrevet av Emne: Emil Weber Meek, MMA  (Lest 540260 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2820 : 18. februar 2011, 14:29 »
Veldig bra grisebanking de siste to minuttene må jeg si. Gratulerer med sterk seier, spennende å følge karrieren din.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2821 : 18. februar 2011, 20:02 »
Veldig bra grisebanking de siste to minuttene må jeg si. Gratulerer med sterk seier, spennende å følge karrieren din.

Takk for det!
Ble for mange slag og for lite tenking, men som sagt, lærte mye av den kampen Smiley

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2822 : 19. februar 2011, 14:11 »
Artikkel om kampen min fra TechNutrition!:D

https://www.tn.no/drivkraft/artikler/seier-av-emil-weber-meek

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2823 : 19. februar 2011, 18:23 »
Artikkel om kampen min fra TechNutrition!:D

https://www.tn.no/drivkraft/artikler/seier-av-emil-weber-meek

Emil: Har du noen tanker om når du tenker det er riktig å "go pro?" Synes det egentlig er veldig fornuftig av deg å få masse erfaring fra amatør/semi-pro, men før eller siden blir du vel sugen på å prøve deg i et pro-event? Skal du feks. gå semi ut året og tenke pro fra 2012 eller hvordan ser du på fremtiden?

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2824 : 19. februar 2011, 19:49 »
Emil: Har du noen tanker om når du tenker det er riktig å "go pro?" Synes det egentlig er veldig fornuftig av deg å få masse erfaring fra amatør/semi-pro, men før eller siden blir du vel sugen på å prøve deg i et pro-event? Skal du feks. gå semi ut året og tenke pro fra 2012 eller hvordan ser du på fremtiden?


Har sagt det før og sier det igjen Wink!

Ønsker og gå en kamp til semi pro, for så og ta en 4 mans turnering og vinne meg "en prize" i form av belte OL.

og om alt går bra ønsker jeg å gå en proff kamp i slutten av 2011 eller starten av 2012: )

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2825 : 19. februar 2011, 20:02 »
Har sagt det før og sier det igjen Wink!

Ønsker og gå en kamp til semi pro, for så og ta en 4 mans turnering og vinne meg "en prize" i form av belte OL.

og om alt går bra ønsker jeg å gå en proff kamp i slutten av 2011 eller starten av 2012: )

ah, sorry...er ikke alltid så flink til å få med meg alt Smiley

Det høres jo bra ut! kjenner et par som har gått firemannsturneringer i England - ganske bra greier! Du er flink og står på Emil, hadde vært fett med enda en representat fra Norge i toppen Smiley

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2826 : 19. februar 2011, 23:55 »
ah, sorry...er ikke alltid så flink til å få med meg alt Smiley

Det høres jo bra ut! kjenner et par som har gått firemannsturneringer i England - ganske bra greier! Du er flink og står på Emil, hadde vært fett med enda en representat fra Norge i toppen Smiley

hehe, no worries:)

Ja tror det er den rette veien og gå!
Jeg er jo egentlig blitt tilbydd en pro kamp i fightergalla 2 april (vet ikke med hvem) men jeg sa jeg ikke ønsket å gå proff enda.

Hvem kjenner du som har gjort det:)?

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2827 : 20. februar 2011, 04:45 »
hehe, no worries:)

Ja tror det er den rette veien og gå!
Jeg er jo egentlig blitt tilbydd en pro kamp i fightergalla 2 april (vet ikke med hvem) men jeg sa jeg ikke ønsket å gå proff enda.

Hvem kjenner du som har gjort det:)?
[
hehe, no worries:)

Ja tror det er den rette veien og gå!
Jeg er jo egentlig blitt tilbydd en pro kamp i fightergalla 2 april (vet ikke med hvem) men jeg sa jeg ikke ønsket å gå proff enda.

Hvem kjenner du som har gjort det:)?

Ja, det høres sånn ut. Tror ikke pro blir store overgangen for deg da Smiley
Runar Gundersen studerte i England og hoppet på en firemannsturnering. Han vant første kampen og tapte finalen på en jevn decision. Han hadde ikke gått amatør på forhånd såvidt jeg vet...

Uansett tror jeg det er fornutig å ta et steg om gangen som du gjør nå. Selv om talentet ditt kunne gitt deg gode kamper i pro, så har du mer på lang sikt å hente om du skaffer deg mye erfaring fra amatør/semipro først. Men gleder meg til du går pro, tror du har en bra fremtid foran deg Smiley

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2828 : 20. februar 2011, 10:59 »
Tusen stakk for det:)!

Før den siste kampen så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne gått pro, men merket jo at jeg hadde utrolig mye å lære etter kampen, mp nok også belage meg på å flytte fra trondheim dersom jeg skal få ordenlitge sparrings partnere om jeg virkelig vil satse!

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2829 : 20. februar 2011, 13:07 »
Tusen stakk for det:)!

Før den siste kampen så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne gått pro, men merket jo at jeg hadde utrolig mye å lære etter kampen, mp nok også belage meg på å flytte fra trondheim dersom jeg skal få ordenlitge sparrings partnere om jeg virkelig vil satse!

Nuthuggerne dine vil veldig gjerne at du skal satse, hehe Cheesy

Jeg tror nok alltid det er en fordel med gode sparringspartnere, spesielt for læringens del, men på den andre siden tok jo Fedor beltet i Pride ved å bare ha sparret med to smågutter på 70kg, så alt går an Cheesy

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2830 : 20. februar 2011, 13:41 »
Nuthuggere:P??  Den tok jeg ikke:P

Alt går ann ja, men når f.eks hellboy gutta trener 7 timer unna meg, så burde jeg vel benytte meg av sjansen! Smiley

Det er kult å være "top dog" liksom, men om du ikke får utfordret deg selv nok blir du ikke så mye bedre..

Men sånn som det er nå har jeg enda masse å hente Smiley Har i underkant av 5 stk som er gode mma sparrings partnere, har ganske mange gode grapplings partenere fra Trondheim BJJ og blant annet Christian Kvattningen (europa mester i kickboxing) og et par andre boksere!

Så i'm good for now:)

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2831 : 20. februar 2011, 15:32 »
Nuthuggere:P??  Den tok jeg ikke:P

Alt går ann ja, men når f.eks hellboy gutta trener 7 timer unna meg, så burde jeg vel benytte meg av sjansen! Smiley

Det er kult å være "top dog" liksom, men om du ikke får utfordret deg selv nok blir du ikke så mye bedre..

Men sånn som det er nå har jeg enda masse å hente Smiley Har i underkant av 5 stk som er gode mma sparrings partnere, har ganske mange gode grapplings partenere fra Trondheim BJJ og blant annet Christian Kvattningen (europa mester i kickboxing) og et par andre boksere!

Så i'm good for now:)

Nuthugger = Uttrykk for en meget dedikert fan. (Hugging the nuts)

Ja, det er jo kvalitet i Trondheim også, men mma-vis så hadde det nok vært topp og trent med hellboy og gjengen. Dessuten er det nok ingen ulempe i forhold til å få kamper etc. om man knytter kontakter med det miljøet Smiley Jakob er jo i Oslo nå også, og han kjenner du jo Smiley

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2832 : 20. februar 2011, 16:32 »
Nuthugger  I Love You Kickass Offtopic
Smil med det smilet du har.

Utlogget FOG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2833 : 20. februar 2011, 20:51 »
Ja, hva driver godeste Jacob med for tiden? Hørte her på bygda at han hadde kutta mma helt... (fra meget usikker kilde)

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Ny film fra Fightergalla 18! Bra kvalitet! s 189!
« #2834 : 20. februar 2011, 21:10 »
Ja, hva driver godeste Jacob med for tiden? Hørte her på bygda at han hadde kutta mma helt... (fra meget usikker kilde)

Han har flyttet til Oslo og har akkurat fått seg ny jobb som det går mye tid til. Ellers vet jeg han trener innimellom og har pratet om at han er sugen på et comeback, men kan se ut som om det ikke blir i år i og med at han må bruke mye tid i den nye jobben.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!