Skrevet av Emne: Oppkarbing. Nøye?  (Lest 1021 ganger)

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Oppkarbing. Nøye?
« : 15. august 2005, 19:20 »
Heisann

Bare lurer på, dere som er på lav karbo diett, og har oppkarbing, hvor nøye planlegger dere denne? Passer dere veldig på med veiet mat då og, eller gir dere litt f'en, så lenge det er sånn ca mest karbs?

Syns alltid det var veldig greit å ha en dag i uken, der jeg ikke trengte å bry meg så veldig mye om rett og galt, antall gram osv.
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Oppkarbing. Nøye?
« #1 : 15. august 2005, 19:21 »
Søk, tror det finnes en del poster om dette fra før av.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Oppkarbing. Nøye?
« #2 : 16. august 2005, 06:01 »
Du kan godt gi litt f..., så lenge du får i deg nok. Så en ca. peiling bør du ha, men om du får i deg 800 eller 900 gram spiller i og for seg liten rolle.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Oppkarbing. Nøye?
« #3 : 16. august 2005, 10:52 »
Dersom du mener oppkarbing i løpet av dietten så er det som UaC sier ikke så gruelig nøye med om en får i seg 500 eller 600 gram (800-900 gram er for mye for meg asså), det viktigste er at det er plenty.

Oppkarbingen forrut for konkurransedagen derimoter nok litt mer variabel mht dette. Noen kan pøse på med vanvittige mengder uten å bli bløte, mens andre må være mer forsiktig for å ikke "smoothe" ut og må dermed veie og måle i større grad. Det er jo seff en del prøving og feiling involvert her, men jeg tror de fleste skor seg på å bruke vekta i denne fasen, slik at en lettere kan regulere inntaket neste gang.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Oppkarbing. Nøye?
« #4 : 18. august 2005, 17:51 »
Jeg skal jo ikke akkuratt stille i konkuranse! Er bare en liten drittungen som ikke har noen annet å gjøre på, enn å trene og spise low-carb for å kvitte seg med fettet sitt! Wink
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Benobel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 86

SV: Oppkarbing. Nøye?
« #5 : 26. august 2005, 18:10 »
Ifølge TN skal det være 12g til 16g karbo pr kroppsvekt.. så du kan jo regne ut selv..

" En person som veier 80kg vil da kunne innta mellom 950g og 1300g karbohydrater i løpet av dette tidsrommet. "

skal prøve meg på oppkarbing jeg også.. regner litt på det, så jeg ikke er helt på villspor..

Utlogget The Rock

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

SV: Oppkarbing. Nøye?
« #6 : 26. august 2005, 20:28 »
Stemmer at man kan inta mellom 12-16g pr kg kroppsvekt, men dette krever også at man tømmer glykogenlagrene helt. Har selv fulgt lav karbo og Leptin-artikkelen på TN, funket fint det. Brukte vekt for å holde litt kontrollen, men uansett godt med en dag du spiser masse mat...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!