Skrevet av Emne: Gir jernet nå, fettet må vekk  (Lest 1039 ganger)

Utlogget skrotaren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Gir jernet nå, fettet må vekk
« : 07. mars 2007, 21:50 »
Begynnte å trene sånn seriøst i mars i fjor.. men det kokte over fra rundt nyttår, da snakker vi skrot lyfting med 110% innsats.. Nå føler eg meg som keiko,  ca 84kg nå.. men i motsetning til sammetid i fjor så er eg 5kg lettere og myee sterkere, har økt betydeligt i alle ølvelser og nå må fettet vekk.. Prøvde meg på denne Kcal kalkulatorn, fikk at eg bruker 4000 kcal pr dag.. tviler eg på.. kanskje behov på 3 ? eg vet isje.. men tenkte å hoppe ned til et inntak på 2500kcal pr dag..

Noe konkret antall måltid har eg isje nå, blir fort sulten. Så tenkte eg sku se og kjøre en 5-8måltid pr døgn.. inkl 1 eller 2 små mellom måltid ?

Nå kjører eg hver dag fast frokost med 1 boks tunfisk i olje boks + tja vekt vet eg isje.. tipper en 120g bjørns havregryn +  0,4 liter helmek ..

det er vell eneste måltid eg har fast, ellers blir det som oftest noe inne kylling og ris + en shake etter trening.. går og mye i bananer,mandler og slikt..  og EGG selvsagt ! har isje noe i mot å spise en 5 egg++ pr dag

Tilskudd eg kjører nå er multivitamin uten k og jern.. blåbær ekstrakt, ginsing.. så har jeg planer om å få kjøpt udos choise eller er det like bra med å bare kjøpe en flaske oliven olje og ta 1-2ss pr dag?

Så det jeg egentlig lurer på om noen vill hjelpe meg med å lagt et Deffe program til rundt 2500kcal pr dag som du har brukt før og er fornøyd med, for fettet .. ja det må vekk... Som extra hjelp tar eg kopp kaffe før morning en 4 ganger i uka og trasker en 45-55min.. er nettopp begynnt å løpe GK.. sikter meg inn på 3 ganger pr uke der oxo..

Bare kom med innspill, for eg gir jernet nå !

Om det er noen Mega Bad Deffe kings/queens her som dør etter å hjelpe meg men må ha litt betaling, så går sikkert det oxo greit ? ps husk eg er student Tongue

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Gir jernet nå, fettet må vekk
« #1 : 07. mars 2007, 22:50 »
DU kan få lov til å bruke mitt hvis du synes det ser fint ut Wink Husk å legge til tran og litt sunne fettsyrer Wink
195 høy

Utlogget skrotaren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Sv: Gir jernet nå, fettet må vekk
« #2 : 07. mars 2007, 23:29 »
hehe feita .. skal kikkel itt nærmere i morgen.. men bare 5 måltid ?:O er ca våken 16 timer pr døgn/5 = 3,2 timer pr måltid :O .. tror eg må putte inn 2 mellom måltid til ass.. kanskje en god morgen yoghurt + frukt i hvert :S vet isje helt. .. hmm ?

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Gir jernet nå, fettet må vekk
« #3 : 08. mars 2007, 18:09 »
God morgen yogurt er ikke sunt Wink For mye sukker...
195 høy

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Gir jernet nå, fettet må vekk
« #4 : 08. mars 2007, 18:18 »
DU kan få lov til å bruke mitt hvis du synes det ser fint ut Wink Husk å legge til tran og litt sunne fettsyrer Wink

Kan eg å få looov? *se søtt på*
vær shå shnillll
Westside disciple

Utlogget skrotaren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Sv: Gir jernet nå, fettet må vekk
« #5 : 09. mars 2007, 17:25 »
hmmm.. er små begynnt deffingen nå.. fremgangen på trening har vært dritt bra siden nyttår.. men fra søndag .. så blir det hviledager frem til torsdag.. hvor i den perioden bare spiser som faen.. sikkert 3500kcal pr dag med kylling osv Tongue så etter der.. då skal eg ned på 2,5 - 2,6k kcal pr dag !!!! blir jippppo :=)

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Gir jernet nå, fettet må vekk
« #6 : 09. mars 2007, 19:55 »
Er 3500 kcalorier å spise som faen for deg? :O
195 høy

Utlogget JaNkidOOdle

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 137
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 137

Sv: Gir jernet nå, fettet må vekk
« #7 : 10. mars 2007, 01:12 »
4000 kcal spiser jeg, og det føles ikke mye Tongue snart deffing!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!