Skrevet av Emne: Skal til Lege - hva skal jeg be om?  (Lest 2683 ganger)

Utlogget Xvani

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 350
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 350

Skal til Lege - hva skal jeg be om?
« : 12. mai 2005, 16:46 »
Hallo!

Skal til legen i morgen, og lurte på om det var noe spess jeg kunne be han om å sjekke for meg mtp trening? f.eks blodprøve for å se om jeg har rett vitaminforhold og syrebalanse eller noe.

- Hva kan man be om?


Takker!

Jeg er kanskje liten, men jeg er stor der det trengs!

Prissammenligning av proteinpulver!

Utlogget JoeWeider

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

SV: Skal til Lege - hva skal jeg be om?
« #1 : 12. mai 2005, 16:49 »
En test av testosteronverdiene skal jeg vertfall be om neste gang jeg er hos leger Wink Bigger is better Grin
Får nåru seter åp håre så blir jæ åpsat! Å nåru slår ut håre blir jæ slåt ut!!

Utlogget Xvani

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 350
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 350

SV: Skal til Lege - hva skal jeg be om?
« #2 : 12. mai 2005, 17:04 »
Og poenget med det er? Smiley
Jeg er kanskje liten, men jeg er stor der det trengs!

Prissammenligning av proteinpulver!

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Skal til Lege - hva skal jeg be om?
« #3 : 12. mai 2005, 17:11 »
Testosteronnivå kan være interessant, selv om en isolert måling ikke nødvendigvis gir et pålitelig resultat.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Xvani

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 350
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 350

SV: Skal til Lege - hva skal jeg be om?
« #4 : 12. mai 2005, 17:48 »
Men hvordan er det interessant? Bare for å vite om jeg har bra grunnlag for muskelvekst?