Skrevet av Emne: Til de som leser på do  (Lest 20906 ganger)

Utlogget Östling

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: Til de som leser på do
« #15 : 23. mars 2010, 17:09 »
At lese på doen er en livsstil. Hvis du ikke finner noe blad eller noe så føles det litt som en dårlig økt.

Hadde en insident no for et par dager siden når jeg og dama var ute på tur. Helt plutselig bestemte tarmen at nå er det delivery time. Me måtte avbryte turen å finne raskeste veien hjem. Da var me ca 40min fra leiligheten. Jeg kjempet mot naturkreftene hele veien og de siste 500 metrerne trur jeg kan regnes som topp 3 på no sprekker tarmen korti som helst listen. Me kom omsider frem og jeg inn på do nesten krypendes. MEN når jeg vel kom inn på doen så tok jeg meg alikevel tid til å lete frem siste nummeret av MILO med Savickas på koveren! Da kunne jeg sette meg ned og føle meg helt som i himmelen.

Det er noe med det der å lese på doen. Det er noe du kan sitte å planlegge i bilen hjem ka blad du skal velge osv. Det føles som at det er delt i to grupper her, de som er frelste og de som ikke skjønner/liker det i det hele tatt.

Jeg er definitivt i første grupp!

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Til de som leser på do
« #16 : 23. mars 2010, 17:18 »
At lese på doen er en livsstil. Hvis du ikke finner noe blad eller noe så føles det litt som en dårlig økt.

Hadde en insident no for et par dager siden når jeg og dama var ute på tur. Helt plutselig bestemte tarmen at nå er det delivery time. Me måtte avbryte turen å finne raskeste veien hjem. Da var me ca 40min fra leiligheten. Jeg kjempet mot naturkreftene hele veien og de siste 500 metrerne trur jeg kan regnes som topp 3 på no sprekker tarmen korti som helst listen. Me kom omsider frem og jeg inn på do nesten krypendes. MEN når jeg vel kom inn på doen så tok jeg meg alikevel tid til å lete frem siste nummeret av MILO med Savickas på koveren! Da kunne jeg sette meg ned og føle meg helt som i himmelen.

Det er noe med det der å lese på doen. Det er noe du kan sitte å planlegge i bilen hjem ka blad du skal velge osv. Det føles som at det er delt i to grupper her, de som er frelste og de som ikke skjønner/liker det i det hele tatt.

Jeg er definitivt i første grupp!

hehe....du må ha ukeblad på do får å kunne drite? For meg holder det med å lese etiketten på ei shampoflaske, såpedispenser, deodorant eller rett og slett bare brette ut pappen på en tom dassrull mens jeg sitter der;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Til de som leser på do
« #17 : 23. mars 2010, 17:21 »
At lese på doen er en livsstil. Hvis du ikke finner noe blad eller noe så føles det litt som en dårlig økt.

Hadde en insident no for et par dager siden når jeg og dama var ute på tur. Helt plutselig bestemte tarmen at nå er det delivery time. Me måtte avbryte turen å finne raskeste veien hjem. Da var me ca 40min fra leiligheten. Jeg kjempet mot naturkreftene hele veien og de siste 500 metrerne trur jeg kan regnes som topp 3 på no sprekker tarmen korti som helst listen. Me kom omsider frem og jeg inn på do nesten krypendes. MEN når jeg vel kom inn på doen så tok jeg meg alikevel tid til å lete frem siste nummeret av MILO med Savickas på koveren! Da kunne jeg sette meg ned og føle meg helt som i himmelen.

Det er noe med det der å lese på doen. Det er noe du kan sitte å planlegge i bilen hjem ka blad du skal velge osv. Det føles som at det er delt i to grupper her, de som er frelste og de som ikke skjønner/liker det i det hele tatt.

Jeg er definitivt i første grupp!

Er totalt enig der.
Man gleder seg på ein måte alltid til å komme inn døra på badet, løfte opp dolokket, for så å plassere seg tilrette på porselenstrona si.
Men det er eit problem med dette, nemlig visst man bur i eit hus med fleire personar. Den gode følelsen kan fort bli brutt av at eit eller anna kvinnemenneske som ikkje er frelst banker på for så å mase om at man må skunde seg med å bli ferdig....
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget Tande P

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Til de som leser på do
« #18 : 23. mars 2010, 17:22 »
Er som regel hjemme i 1500-1530 tida og jeg må alltid gå litt ekstra fort de siste meterne. I det jeg kommer inn døra saumfarer jeg første etasje etter Aftenposten(spesielt på fredager da A-magasinet følger med), time is of essence fordi bæsjen vil ut. Det ender med at jeg finner avis og løper til fasilitetene. Der blir jeg sittende 20 minutter hvorav de første 2 går med til selve bæsjingen.

Hvorfor sitter jeg der så lenge? Det blir en slags mancave. Et sted hvor mor ikke kan mase. Et sted hvor jeg kan sitte og ikke gjøre en dritt(høhøhøhøhøøh)

Leste forresten en artikkel for litt siden som handlet om at menn brukte lengre tid på do enn før for der fikk de fred.

Good day!

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Til de som leser på do
« #19 : 23. mars 2010, 17:23 »
man går på do når man MÅ på do? hvilket skulle tilsi at man da ikke skulle rekke å pløye gjennom så veldig mye lektyre om man kjenner kroppen sin sånn noget godt...
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Til de som leser på do
« #20 : 23. mars 2010, 17:27 »
man går på do når man MÅ på do? hvilket skulle tilsi at man da ikke skulle rekke å pløye gjennom så veldig mye lektyre om man kjenner kroppen sin sånn noget godt...

Cluet er at man først er ferdig med "jobben" så merker man at roen senker seg og det oppstår brått ein leselyst som er ubeskriveligXD
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Til de som leser på do
« #21 : 23. mars 2010, 17:28 »
Aldri egentlig hatt tid til å lese på dass føler jeg, behagelig er det heller ikke å sitte på dass'n (mulig jeg har "ukomfortabelt dass"..
og som regel når jeg får tid er det noe alvorlig på gang og da må jeg holde meg fast i dassn og prøve å overleve..men kan se den at man kommer seg litt bort og har en "mancave" der inne..

Utlogget Machote

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Til de som leser på do
« #22 : 23. mars 2010, 17:30 »
Greit å ha en iPhone å ta med til dritern. Kan sitte i over kvarter selv om selve tømminga ikke tar mer enn par minutter.

Enig med Tande, er noen ganger sykt digg å føle at ingen kan mase og plage så lenge du sittter der. Man er liksom ikke mer i fred enn når du sitter på do.

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Til de som leser på do
« #23 : 23. mars 2010, 17:35 »
Cluet er at man først er ferdig med "jobben" så merker man at roen senker seg og det oppstår brått ein leselyst som er ubeskriveligXD

nesten som en mannlig orgasme sikkert. poengterer mannlig. Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #24 : 23. mars 2010, 17:40 »
hehe....du må ha ukeblad på do får å kunne drite? For meg holder det med å lese etiketten på ei shampoflaske, såpedispenser, deodorant eller rett og slett bare brette ut pappen på en tom dassrull mens jeg sitter der;-)

Jo, men det er mer i panikk man gjør det. Når alt annet er lest hundre ganger og man kjenner dritten presse på, så griper man i panikk etter det som egner seg mest. I blandt har jeg faktisk synket så dypt at jeg har studert mønstre på veggen eller på handkleet. Ikke mitt stolteste øybelikk for å si det mildt!
Sa brura

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Til de som leser på do
« #25 : 23. mars 2010, 17:51 »
Men kva er den lengste tidsperioden folk har tilbringt på dass sammenhengande?
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Til de som leser på do
« #26 : 23. mars 2010, 18:12 »
Men kva er den lengste tidsperioden folk har tilbringt på dass sammenhengande?

har pers på 3 timer engang på jobb. dreit først,kledde på meg og skulle bare sitte og slappe litt av. så sovna jeg og våknet 2,5 timer senere og tok en ny omgang på ramma. gikk så ut og spiste lunch.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Til de som leser på do
« #27 : 23. mars 2010, 18:14 »
overnattet også engang kveila rundt dassen på a-nm i styrkeløft i brummunddal i 2000.
var ikke full men måtte finne en varm plass og sove. så fikk vaskehjelpa til å låse opp et rom der jeg viste det bodde noen styrkeløftere.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Til de som leser på do
« #28 : 23. mars 2010, 18:29 »
TF's beste tråd noensinne? I think so!  Grin

Utlogget Östling

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: Til de som leser på do
« #29 : 23. mars 2010, 18:33 »
hehe....du må ha ukeblad på do får å kunne drite? For meg holder det med å lese etiketten på ei shampoflaske, såpedispenser, deodorant eller rett og slett bare brette ut pappen på en tom dassrull mens jeg sitter der;-)

Med "blad" mener jeg Ironmindkataloger, Milo osv. Pliiiiz, jeg er ingen amatør...Smiley

Er totalt enig der.
Man gleder seg på ein måte alltid til å komme inn døra på badet, løfte opp dolokket, for så å plassere seg tilrette på porselenstrona si.
Men det er eit problem med dette, nemlig visst man bur i eit hus med fleire personar. Den gode følelsen kan fort bli brutt av at eit eller anna kvinnemenneske som ikkje er frelst banker på for så å mase om at man må skunde seg med å bli ferdig....

Hehe, er det noe dama mi har lært seg så er det å gi meg tid på doen..

Aldri egentlig hatt tid til å lese på dass føler jeg, behagelig er det heller ikke å sitte på dass'n (mulig jeg har "ukomfortabelt dass"..
og som regel når jeg får tid er det noe alvorlig på gang og da må jeg holde meg fast i dassn og prøve å overleve..men kan se den at man kommer seg litt bort og har en "mancave" der inne..

Me proffer bruker selvfølgelig plastring, gjerne en av Gustavsberg sine modeller, alt annet er for amatører..

nesten som en mannlig orgasme sikkert. poengterer mannlig. Grin

Alltid skal det komme kvinnfolk å ødelegge slike koselige tråder..Wink

Jo, men det er mer i panikk man gjør det. Når alt annet er lest hundre ganger og man kjenner dritten presse på, så griper man i panikk etter det som egner seg mest. I blandt har jeg faktisk synket så dypt at jeg har studert mønstre på veggen eller på handkleet. Ikke mitt stolteste øybelikk for å si det mildt!

Hehe, been there, done that! Me har skittentøykurvene atmed doen og oppå der har jeg min stash. Av og til når det er litt rotete på badet har jeg suttet på doen med overkroppen nedi disse kurvene på desperat panikjakt etter mine MILO!

har pers på 3 timer engang på jobb. dreit først,kledde på meg og skulle bare sitte og slappe litt av. så sovna jeg og våknet 2,5 timer senere og tok en ny omgang på ramma. gikk så ut og spiste lunch.


R E S P E C T!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!