Skrevet av Emne: Til de som leser på do  (Lest 20906 ganger)

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Sv: Til de som leser på do
« #45 : 25. mars 2010, 08:18 »
bæsjer man mest når man er på deff eller bulk? man bæsjer jo ut matavfall ved bulk, men så bæsjer man jo ut fettet på deff.... what
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Til de som leser på do
« #46 : 25. mars 2010, 08:57 »
Jeg ser jo poenget med man-cave-argumentet, når man har en hektisk hverdag med barn & kone/samboer etc. Men er det noen som trekker det videre enn litt lesestoff, f.eks drar med en kopp kaffe eller en pils, hører på noe god rock etc. under utførelsen?

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Til de som leser på do
« #47 : 25. mars 2010, 09:21 »
bæsjer man mest når man er på deff eller bulk? man bæsjer jo ut matavfall ved bulk, men så bæsjer man jo ut fettet på deff.... what

hehe, her dukket det opp noen bilder i hodet......matavfall, du høres jo mer ut som ei kompostkvern når du er på bulk! Og for de som måtte ta deg alvorlig her inne, skulle det dukke opp fett i stedet for avføring der bak så bør du sjekke bukspyttkjertelen din;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Til de som leser på do
« #48 : 25. mars 2010, 09:24 »
Jeg ser jo poenget med man-cave-argumentet, når man har en hektisk hverdag med barn & kone/samboer etc. Men er det noen som trekker det videre enn litt lesestoff, f.eks drar med en kopp kaffe eller en pils, hører på noe god rock etc. under utførelsen?

hvis du skulle finne på å ta morgenkaffen sammen med avisen på ramma så bør det settes av litt tid, i det du er ferdig med første runde så slår jo koffeinet inn....og da er det tørk....tørk....tørk....tørk...tørk
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Til de som leser på do
« #49 : 25. mars 2010, 09:55 »
hvis du skulle finne på å ta morgenkaffen sammen med avisen på ramma så bør det settes av litt tid, i det du er ferdig med første rundt så slår jo koffeinet inn....og da er det tørk....tørk....tørk....tørk...tørk
Tja, en annen vinkling er pre-emptive dassbesøk, hvor man starter visitasen før man er trengt, men har med seg en kopp kaffe for å sette biologen i sving...

Ikke vet jeg, jeg prøver å holde dassbesøkene mine så korte som mulig, jeg får ikke helt den koselige varme følelsen av å sitte på dass.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #50 : 25. mars 2010, 09:56 »
Tja, en annen vinkling er pre-emptive dassbesøk, hvor man starter visitasen før man er trengt, men har med seg en kopp kaffe for å sette biologen i sving...

Ikke vet jeg, jeg prøver å holde dassbesøkene mine så korte som mulig, jeg får ikke helt den koselige varme følelsen av å sitte på dass.

Du trenger hjelp, din...sjuke...faen.  (Norsk skuespiller-toneleie)

Jeg driver for øvrig med noe liknende. Snus er for meg ganske lakserende, så hver morgen tar jeg meg en snus i senga før baderomsbesøket. Litt pre-emptive, men jeg setter meg ikke på dassen og starter snusinga der.
Sa brura

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Til de som leser på do
« #51 : 25. mars 2010, 10:04 »
Ååå dere er så teite Tongue

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Til de som leser på do
« #52 : 25. mars 2010, 10:56 »
Du trenger hjelp, din...sjuke...faen.  (Norsk skuespiller-toneleie)

Jeg driver for øvrig med noe liknende. Snus er for meg ganske lakserende, så hver morgen tar jeg meg en snus i senga før baderomsbesøket. Litt pre-emptive, men jeg setter meg ikke på dassen og starter snusinga der.
Selv liker jeg å våkne med en kopp kaffe, for så stikke en tur på dass. Så det blir lite kaffe på selve dassen. Men jeg begynte å undres over hvor langt folk drar hjemmekosen på dass når man hører historier om opptil 3 timer på ramma...


Som et sidespor, nok en undring; Det å jukse ut dagens første kabel med litt lakserende hjelpemidler; blir det sett på som doping innen noen kretser? I kretser hvor ethvert argument for at ting går litt treigt blir møtt med "fiber", en slags "clean shitting movement" elns...?


Ååå dere er så teite Tongue
Hvorfor det? Sier jo litt om hvor vridd samfunnet er når tv'en er full av matprogrammer, men ingen griper tak i den symmetriske reaksjonen: dassbesøket.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #53 : 25. mars 2010, 11:16 »
Selv liker jeg å våkne med en kopp kaffe, for så stikke en tur på dass. Så det blir lite kaffe på selve dassen. Men jeg begynte å undres over hvor langt folk drar hjemmekosen på dass når man hører historier om opptil 3 timer på ramma...


Som et sidespor, nok en undring; Det å jukse ut dagens første kabel med litt lakserende hjelpemidler; blir det sett på som doping innen noen kretser? I kretser hvor ethvert argument for at ting går litt treigt blir møtt med "fiber", en slags "clean shitting movement" elns...?

Hvorfor det? Sier jo litt om hvor vridd samfunnet er når tv'en er full av matprogrammer, men ingen griper tak i den symmetriske reaksjonen: dassbesøket.

Det er nok lite regler for hvordan man bæsjer. Det handler vel mest, slik jeg oppfater det, om personlig frihet og ansvar. Et slags anarki. Du tar grep om din egen avføring. Jeg tror også man kan trekke mange konklusjoner rent psykologisk om menns dobesøk, og det sier mye mye om personligheten tror jeg. Det handler også om personlig vekst og utvikling, og om sikkerhet rundt sin egen endetarm. Jeg tror nok at menn som er sikre på sin egen anal ofte nyter dobesøket bedre enn de som er usikre. Noen tenker kanskje at de er homofile fordi de bæsjer, og relaterer bæsjingen til noe ekkelt og sykt. Andre kjenner kanskje på nytelsen, men tenker at; "nei, jeg liker det ikke, det er homo!" Men jeg tenker at da har man misforstått. Homofili handler om å få ting INN i analen, ikke ut. Det kan muligens heller relateres til fekalfili, men siden det ikke er noe seksuelt involvert, kun nytelse av å presse dritten (bokstavlig talt!!!!) ut, så er det ei heller fekalfili.

Når man har oppnådd høyeste nivå av dass-driting, så er det en slags meditativ opplevelse. Søken etter det perfekte lesestoff, og konsentrasjonen rundt det de 4-5sekundene man kommer.

Et eksempel er f.eks når du blar febrilskt etter den perfekte bilen å lese om. Du kan ikke komme helt enda, for du må finne de perfekte tre-fire setningene, for eksempel der hvor det står hvor rask den er. Da må du time tømmingen slik at den treffer perfekt med lesingen. Om du da kommer analt nøyaktig på samme tidspunkt som du leser om dette, så vil jeg kalle det anal orgasme. Du kommer mentalt av å lese om bilen (eller selvsagt andre mannlige ting du interesserer deg for) samtidig som du kommer analt. Har man diarè eller liknende kan man få multi-orgasmer. Det er dog viktig å notere seg at det kan være hensiktsmessig å ha flere biler(skytevåpen etc) liggende klart, slik at når neste runde kommer, så er du klar til å lese igjen.

Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Til de som leser på do
« #54 : 25. mars 2010, 11:25 »
Om du da kommer analt nøyaktig på samme tidspunkt som du leser om dette, så vil jeg kalle det anal orgasme. Du kommer mentalt av å lese om bilen (eller selvsagt andre mannlige ting du interesserer deg for) samtidig som du kommer analt. Har man diarè eller liknende kan man få multi-orgasmer. Det er dog viktig å notere seg at det kan være hensiktsmessig å ha flere biler(skytevåpen etc) liggende klart, slik at når neste runde kommer, så er du klar til å lese igjen.



Anal orgasmer ja. Kan ikke si jeg er overrasket.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #55 : 25. mars 2010, 11:28 »
Anal orgasmer ja. Bæsj eller kuk, samme for meg!

Joda, hver sin smak..

Sa brura

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Til de som leser på do
« #56 : 25. mars 2010, 11:37 »
Et eksempel er f.eks når du blar febrilskt etter den perfekte bilen å lese om. Du kan ikke komme helt enda, for du må finne de perfekte tre-fire setningene, for eksempel der hvor det står hvor rask den er. Da må du time tømmingen slik at den treffer perfekt med lesingen. Om du da kommer analt nøyaktig på samme tidspunkt som du leser om dette, så vil jeg kalle det anal orgasme. Du kommer mentalt av å lese om bilen (eller selvsagt andre mannlige ting du interesserer deg for) samtidig som du kommer analt. Har man diarè eller liknende kan man få multi-orgasmer. Det er dog viktig å notere seg at det kan være hensiktsmessig å ha flere biler(skytevåpen etc) liggende klart, slik at når neste runde kommer, så er du klar til å lese igjen.

Interessant, jeg er enig i at man ikke skal kimse av en god forløsning. Det er simpelthen en god følelse å få tømt seg. I allefall for menn så blir det vel litt trykk på prostata, så det kan hende at menn verdsetter en god kabellegging mer enn kvinner?

Men er det et viktig prinsipp at det er manne-ting man leser om på dass? For eksempel, fungerer skjønnlitteratur dårlig? Hvis man er på lånt dass og det bare er KK tilgjengelig f.eks, rakner alt sammen?

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Til de som leser på do
« #57 : 25. mars 2010, 11:39 »
Selv liker jeg å våkne med en kopp kaffe, for så stikke en tur på dass. Så det blir lite kaffe på selve dassen. Men jeg begynte å undres over hvor langt folk drar hjemmekosen på dass når man hører historier om opptil 3 timer på ramma...


Som et sidespor, nok en undring; Det å jukse ut dagens første kabel med litt lakserende hjelpemidler; blir det sett på som doping innen noen kretser? I kretser hvor ethvert argument for at ting går litt treigt blir møtt med "fiber", en slags "clean shitting movement" elns...?

Hvorfor det? Sier jo litt om hvor vridd samfunnet er når tv'en er full av matprogrammer, men ingen griper tak i den symmetriske reaksjonen: dassbesøket.

Nå tenkte jeg på at dere kverulerte "mens", da jeg mente mens som i engelsk "while"

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Til de som leser på do
« #58 : 25. mars 2010, 11:44 »
bæsjer man mest når man er på deff eller bulk? man bæsjer jo ut matavfall ved bulk, men så bæsjer man jo ut fettet på deff.... what
Fiberinnhold i kosten har nok en del å si på dette. Personlig spiser jeg mye grønnsaker på deff, så jeg kan ikke si at jeg i allefall merker noen reduksjon på mengden i motsetning til å spise fritt. Bulk har jeg aldri giddet.

Nå tenkte jeg på at dere kverulerte "mens", da jeg mente mens som i engelsk "while"
Hoho, hvis menstrasjonen kommer analt, så er det vel på tide med et legebesøk. Eller bytte sengekamerat...

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Til de som leser på do
« #59 : 25. mars 2010, 11:48 »
OK, hva med lengste kabel man har lagt? I det siste har jeg forundret meg hvor store og lange de kan bli. Det er noen ganger jeg har sett ned i doen og tenkt WTF hvordan er det der mulig? Jeg har aldri fått målt, men jeg er rimelig sikker på at noen har vært bortimot 50 cm. De går helt fra bunnen av dass og nesten opp til kanten.
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!