Skrevet av Emne: program?  (Lest 1521 ganger)

Utlogget tommeliten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

program?
« : 27. januar 2009, 00:47 »
sitter her å lager meg et treningsprogram. noen så har noe å tilføye`? noe jeg burde forandre på`?  trener mest for styrke, men vil også bygge.  har hat 6mnd treningspause, så lagde dette programmet nå å skal starte seriøst igjen.

dag 1:markløft, pyramide,¨går opp til max 1 repp å ned over me mer repper. så underarmer.

dag2:skuldre, millitærpress, pyramide der og, avslutter me tungt me 3rep. Bryst, trener lite bryst, bare litt flyes pågrunn av skade i skuldera, kan ikke presse rett ut, men oppover går helt greit.

dag3:bein, trener bare BØY, går gradvis opp til max, bare 3repper. prøver å legge på litt for hver trening.

dag4:lats og bic,    stående roing, nedtrekk bredt og smalt grep. og bic : curl rett stang, pyramide, og avslutter med repper me vaiere osv.

dag5: tric : franskpress, pyramide, på det tungste har jeg 3rep, så går jeg ned litt å kjører 10rep, så litt dips, så mange rep jeg klarer med egen kroppsvekt. Bryst: LETT skåbenk, mye repper, og flyes, mange repper..

noe jeg burde forandre på da?  Grin   er det et greit program?

Utlogget tommeliten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: program?
« #1 : 27. januar 2009, 01:40 »
kjører ikke til max, men sånn at eg akkurat klare 3rep.. ikke opp til det jeg klarer 1rep

Utlogget fraank

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 49

Sv: program?
« #2 : 27. januar 2009, 16:10 »

 så litt dips, så mange rep jeg klarer med egen kroppsvekt.


Jeg synes dips, tungt med relativt få reps, er en kjempeøvelse for å trene styrke og volum i triceps. Har for det meste kjørt smalbenk og dips som tricepsøvelser, har funka bra. Så prøv å kjør på med litt vekter mellom beina, 5-8 reps. Om du synes øvelsen er noe for deg selvfølgelig. Har hvertfall fungert bra for meg Wink
There can be only on

20 år, 105 kg, 179 cm.

RAW:  kb: 235,  bp: 155,  ml: 280  = 670 kg.

Utlogget tommeliten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: program?
« #3 : 28. januar 2009, 03:52 »
ok, men tric er jo en liten muskel, kjører meg helt ut på franskpressen, så tror det burde holde der, så avslutter jeg bare me dips for og få skikkelig pump før eg gir meg Smiley smalbenk eg jo en god øvelse, men kan ikke trene den tungt pågrunn av skuldera så ikke er helt så den skal Sad    men takker for svar  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!