Skrevet av Emne: Treningsprogram for å bli fallskjermjeger eller marinejeger  (Lest 44843 ganger)

Utlogget rune_st

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 58

  • Bulking til september!
Mulig det er sånn i de væpnede fiskerimyndigheter, men i HÆREN for å bli SPESIALJEGER, MÅ du ha førstegangstjeneste eller befalsutdanning.
Men ja, du kan bli MARINEJEGER i førstegangstjenesten, men du blir ikke operativ marinejeger.
"smile and wave boys, smile and wave.."

Utlogget rune_st

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 58

  • Bulking til september!
"smile and wave boys, smile and wave.."

Utlogget Corp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

jeg hadde en sgt som skulle prøve seg i FSK, han var veldig godt trent, men klarte ikke det. Kanskje ikke det er treningen som er det vanskelig. ikke vet jeg....

hehe.. jeg var faktisk markør for FSK, jeg skulle være terrorist og de "The good guys" men jeg kom meg forbi med bomba mi. fikk poeng for det, men da jeg skulle forlate åstedet ble jeg tatt, Som gammel bryter kastet jeg den første i bakken og løp som en gud ut i finnmarks kalde vinternatt. hørte ikke mer etterpå, men så var de gutta skjermet fra oss vanlig dødlige soldater.

Hvis ikke dere ikke blir fall/marinejeger så er det jo alltids mulighet for å dra til frankriket og bli legionær hvis dere tør da. beat's me...

også til slutt M77 er kjempe cowboy boots, jeg fikk mine første da jeg 12 år, som gårdsgutt i nordland blir det liten tid til grill-tex så bli godt vant til dem

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

en annen viktig ting for de av dere som vil søke dere inn til hjk er at dere må spørre dere selv hvorfor dere vil inn dit. vil det bare er for å "komme i skikkelig god form" eller no sånt så er det jo likegreit og bare søke vanelig militæret for da har en fri på ettermiddagen, og da kan man trene gratis med vekter og det er gode muligheter for å trene hinderløype, fri idrett og slike ting også.
Og så er det syken det går mest på. snakket med en løytnant som hadde vært falskjermjeger. han fortalte litt om øvelsene.  en av de var å  ligge inni ei snøhule med no radio i en hel uke uten å få komme ut av den. og så er det mye gåing med sekk og ligge i telt ute i skogen. så en må spør seg selv om dette er noe for meg.
men det er nok veldig mye morro også. falskjerm hopp, helikopter rapel, godt vennskap og mye mer.

Utlogget Corp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

veldig bra poeng det der John.. lå selv til OP-post i 10 dager, fikk ikke gå ut, ikke på natta engang. tisse og drit skjer i plastflaske og sånne svarte poser som ligner på de hunden min bruker. hehe

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Syns det virker ekstremt med 70 push ups osv.. Men har lest at dette går veldig mye på teknikk. Hvordan kan du utnytte teknikk slik at du klarer flere push ups?
"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Utlogget gnumannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 32

  • yeah
Hvordan gikk MJK/FJK for dere, yyiiyy og Vidis?

Har dere noen tips, annet enn det som har blitt sagt, til en kandidat til MJK-09?
17 år
1.87 - 90-95kg
135kg i benkpress
ML: 205x3kg/215 1RM
KB: 185kg (dyp)

(Trener for tiden til marinejegerkurs)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!