Skrevet av Emne: Arild Haugen legger opp strongman  (Lest 71426 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #285 : 31. oktober 2008, 12:39 »
tror MISUNNELSE er ordet du leter etter, Lars..
"jeg er misunnelig på (eller beundrer) arild sin evne til å bli sterk, eksplosiv, og stor.Smiley"

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #286 : 31. oktober 2008, 12:39 »
Nå har jeg ryddet litt i dette rotet!

Nå setter vi en strek over disse mangfoldige sidene med dissing og håning av hverandre som enkeltmedlemmer. Dette er tragiskt. Jeg synes synd på enkelte her inne.

Ethvert innlegg som fortsetter denne dissingen hiver jeg ut av forumet i 100 dager.

Denne ståden slettes sannsynligvis etterhvert...
Er min og Lars Helges meningsutveksling kvalifisert til utvisning mener du?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #287 : 31. oktober 2008, 12:42 »
tror MISUNNELSE er ordet du leter etter, Lars..
"jeg er misunnelig på (eller beundrer) arild sin evne til å bli sterk, eksplosiv, og stor.Smiley"

Absolutt:) Jeg er missunelig på arild, men trenger ikke flambere hans prestasjoner med tomme anklager for å heve mine egne:)

Er min og Lars Helges meningsutveksling kvalifisert til utvisning mener du?

Tror ikke den var direkterettet,,, Mange rare inlegg i denne tråden. Men; Lurte litt på utsagnet ditt om mitt liv med gulllenker og gainer etc... Kjenner jeg deg kanskje?
Wink

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #288 : 31. oktober 2008, 12:48 »
Hei:)

"Men ved å skrive dette "PRØV SELV, STIKK SKINKA SÅ FULL AV OLJE DERE BARE VIL; OG JEG SKAL ALLIKEVEL GARANTERE EN TING; INGEN AV DERE OPPNÅR DET ARILD HAR GJORT. NOT EVEN CLOSE!" så kan det jo tolkes at også du mener at man må dope seg for å oppnå like bra resultater som Haugen?"

Ser den, men det jeg mener med den er egentlig bare at jeg har intrykk av at mange bare roper dop når de ser noen som utmerker seg. Jeg tror svæææært få vil være i nærheten av Arilds nivå uansett hva de gjør, for det er andre ting som spiller inn, Genene.

"Forøvrig er iallefall ikke jeg sjalu på Haugen, sjalusi er noe annet,  jeg tror heller ikke alle har de samme mål og mening som deg med trening.  Noen ønsker ett vanlig liv utenom vekter, gainere og gullenker."

Det er sant, ikke alle trener for det samme, men mange av arilds kritikere er folk som er faktisk, ute etter det samme, enten i løft, eller berømmelse for musklene sine, men ikke når dit.
Må endog også komentere; Mitt liv består av ganske mye mer en vekter, gainer og gulllenker, du glemte av en viktig sak..., DAMER:)...
Poenget mitt der er at jeg vet ikke hvem du er, og i hvilken grad du kan utale deg om hva livet mitt består av. Jeg går på høgskole, jeg koser meg med vennene mine, drikker i godt lag, og lever et normalt liv relativt sett. At jeg bruker 4 timer per uke på gymmen, samt tar en shake mellom måltidene forandrer ikke dette. Og hvor ser du disse gulllenkene mine??

Sier bare at i steden for å pisse på alle som markerer seg på forumet, kan folk kanskje prøve å spørre de om det de selv er villige til å svare på, hva de har spist, hvordan de trener etc... Om noen sier jeg har ikke brukt dop, så bør de blir trodd, ettersom ingen kan bevise at de faktisk har det.
Gullenker, gainere og trening var ikke ment kun til deg Lars Helge.  Mer den stereotype strongman.Smiley  PS! Glemte tatoveringene.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #289 : 31. oktober 2008, 12:48 »
Er min og Lars Helges meningsutveksling kvalifisert til utvisning mener du?

Har du kalt medlemmer for feit, feitefaen, idiot, ligner på en sumobryter etc. da?
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #290 : 31. oktober 2008, 12:51 »
Har du kalt medlemmer for feit, feitefaen, idiot, ligner på en sumobryter etc. da?
Antageligvis.  Men når og hvor husker jeg ikke.  Er det ikke noe særlig å ligne på en sumobryter?  Er ikke det stygt å si? Hvordan vil da sumobrytere føle seg om det blir sett på som noe negativt?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #291 : 31. oktober 2008, 12:54 »
Antageligvis.  Men når og hvor husker jeg ikke.  Er det ikke noe særlig å ligne på en sumobryter?  Er ikke det stygt å si? Hvordan vil da sumobrytere føle seg om det blir sett på som noe negativt?

Dersom du kaller andre for en feit idiot etter å ha sett en videosnutt eller bilde av ham så er nok en advarsel/ban innen rekkevidde.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #292 : 31. oktober 2008, 12:54 »
Antageligvis.  Men når og hvor husker jeg ikke.  Er det ikke noe særlig å ligne på en sumobryter?  Er ikke det stygt å si? Hvordan vil da sumobrytere føle seg om det blir sett på som noe negativt?

Du må vel, på tross av din ekstreme tilbøyelighet til å kverulere, kunne innrømme at det er bra at Number1 tar tak i denne hetsinga av utseende?

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #293 : 31. oktober 2008, 12:55 »
Gullenker, gainere og trening var ikke ment kun til deg Lars Helge.  Mer den stereotype strongman.Smiley  PS! Glemte tatoveringene.

Hehehe:) Ser den:)

Forøvrig enig, synd at folk går til det punktet å kalle andre stygg, feit og lignende. Det er ikke voksent gjort rett og slett. Slikt kan man spare seg for, argumenter heller i mot hverandre, og hold det sakelig.






Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #294 : 31. oktober 2008, 12:58 »
Dersom du kaller andre for en feit idiot etter å ha sett en videosnutt eller bilde av ham så er nok en advarsel/ban innen rekkevidde.
Nei det gjør jeg ikke.  Har litt folkeskikk i tillegg til at jeg ikke er anonym her på TF som endel andre som kaster skit.  Men da er det vel endel som har fått på pukken av deg i de siste dagene da pga skriving på denne tråden?
Synd om også denne tråden skal bli slettet da Haugens boksekarriere kan bli svært spennende?

Stusser på at man kan bli proffbokser umiddelbart uten noe som helst amatørboksing?  Er det slik?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #295 : 31. oktober 2008, 12:59 »
Du må vel, på tross av din ekstreme tilbøyelighet til å kverulere, kunne innrømme at det er bra at Number1 tar tak i denne hetsinga av utseende?
Helt enig i det ja.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #296 : 31. oktober 2008, 13:01 »
Gullenker, gainere og trening var ikke ment kun til deg Lars Helge.  Mer den stereotype strongman.Smiley  PS! Glemte tatoveringene.

 Grin Du glemte byggere! Byggere er glade i gullenker og tibals, ja antagelig mer enn strongmenn er glade i dem! Hmmmm ja..... samt GASP, hanekammer ooog staffer!! Smile Gainer derimot - fysjom!!  dry


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #297 : 31. oktober 2008, 13:02 »
Grin Du glemte byggere! Byggere er glade i gullenker og tibals, ja antagelig mer enn strongmenn er glade i dem! Hmmmm ja..... samt GASP, hanekammer ooog staffer Smile
Sant nok.


Men tilbake til dette spørsmålet:
Stusser på at man kan bli proffbokser umiddelbart uten noe som helst amatørboksing?  Er det slik?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #298 : 31. oktober 2008, 13:05 »
Sant nok.


Men tilbake til dette spørsmålet:
Stusser på at man kan bli proffbokser umiddelbart uten noe som helst amatørboksing?  Er det slik?
Ja. Amatørboksing er en idrett som tilogmed er i OL-programmet. Proffboksing er noe annet. Ligner på strogman i måten det er organisert på, eller slik strongman KUNNE vært organisert hvis vi hadde vært like flinke.

de har flere forbund, flere arrangører og en grei del penger på grunn av publikumsapell.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #299 : 31. oktober 2008, 13:06 »
Altså ingen som kan regulere hvem som deltar annet enn hvert enkelt forbund. Promoterne kan "sette opp" motstandere og kamper av forskjellige grunner. lage kontrakter for hver kamp osv.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!