Skrevet av Emne: NM i feighet  (Lest 15965 ganger)

Utlogget lotten2k

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

  • imba
Sv: NM i feighet
« #45 : 05. desember 2008, 11:13 »
noe ala dette skjedde med meg for noen uker siden. En gjeng med somaliere bare kom bort til meg å skulle sloss uttafor et utested på der jeg bor. Jeg var berusa MEN jeg er ganske så sikker på at jeg ikke provoserte. husker jeg sa "jeg vil ikke ha no bråk" igjen og igjen. men bang så hadde jeg fått 6-7 slag i trynet. Slo ikke igjen pga for var redd for at de hadde kniv og skikkelig juling.

De jobba sånn at det var en liten jævel som sto forann å terga og slo mens 4-5 høye store sto bak og så skumle ut. Tipper de venta på at jeg skulle gjøre noe tilbake sånn at de skulle hatt en grunn til ta meg. Utrolig feigt og serlig da jeg fikk ganske godt frem at jeg IKKE ville ha bråk..

Anmeldte dette tvert Mandagen etter Tongue
øyvind

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: NM i feighet
« #46 : 05. desember 2008, 11:22 »
For ordens skyld vil jeg understreke dette, jeg har aldri gått med bomberjakke og naziboots og ropt sieg heil - har ingenting til overs for nynazister.

Men jeg har en del kamerater som trakk i bombejakke og boots før i tiden, som nå kler seg normalt men har beholdt mye av sine grunnleggende prinsipper. De ser nok nå på seg selv som nasjonalister, ikke ny nazister. Merkelig nok blir de aldri angrepet av utendlanske gjenger, selv om mange vet hva de står for og ikke minst hva de har stått for tidligere. Grunnen er at om en gjeng angriper en av de, så kommer det en gjeng tilbake. Dette vet de forskjellige, fleste bråkmakerne i Grorud dalen.

De har en tendens til å velge ut de nordmennene som de antar står mest alene, som ikke har oppbakning, som kanskje ofte også er langt mindre rasister enn de oven nevnte.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: NM i feighet
« #47 : 05. desember 2008, 12:37 »
Selv har jeg ikke opplevd noe på kroppen, men var vitne til at en av mine beste venner ble slått i bakken og sparka i hodet  av 8 stk. med innvandrerbakgrunn.. Dette fikk ganske alvorlige følger for kompisen min, og jeg var mye i kontakt med politiet for å identifisere dem osv.

Jeg lurer på hvorfor de gjør det? Hva er grunnen?
Om jeg og 6-7 andre hadde flyttet til Somalia hadde vi neppe gått rundt å slått ned folk tilfeldig.
Så, hvorfor? Selvhevdelse, kultur, gøy? 
Hei vent.. jeg vet hvorfor.. fordi "det handler om respekt".. det rettferdiggjør jo alt....




Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: NM i feighet
« #48 : 05. desember 2008, 12:48 »
Dette er ofte folk som kommer i fra kriger-kulturer. Hvor det har vært krig og faenskap så lenge de kan huske. Når et annet menneske er underlegne dem, ( samme om de er en eller en hel gjeng) , så reduseres det mennesket til dritt, til en hund, eller noe lavere enn en hund. Det dreier seg om primalinstinktet "alfa-hann", og alle får bli alfahann, om de slår ned og skader, eller dreper noen som er svakere. Rettferdighet betyr ingenting, for det aner de ikke hva er. Det handler ikke om respekt heller, det er bare noe de finner på, fordi de ikke kjenner til sine egne drifter. Dette handler i bunn og grunn om ståpikk, hvem har mest ereksjon. De som vinner er eregerte, mens de som taper har slapp pikk og er tapere,dyr , whatever.

Det er virkelig trist at deres liv er redusert til gjeng-ståpikk, men jeg synes det er enda tristere at Norge tar inn disse menneskene og tror at det skal gå bra. Her viser vi nemlig hvem som har ståpikk ved andre ting ( penger, sarkasme/ironi, intelligens etc)
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: NM i feighet
« #49 : 05. desember 2008, 12:49 »
Cheesy  Sjukt innlegg.  Må komme meg på trening
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: NM i feighet
« #50 : 05. desember 2008, 12:55 »
Hvis vi ser på vikinghistorien vår, så bør jo vi være ett av de voldeligste og fryktinngytende folkeslag i verden. Nå er det da også idag maaange nordmenn som man kan regne som harde folk, som man ikke ville møtt i en mørk bakgate.

Forskjellen ligger i feighet.

Selv har jeg møtt opp mange ganger i forbindelse med diverse episoder hvor innvandrere "skal hente folk" for å ta brodern, fettern min eller ett eller annet. Ikke en eneste gang har dette endt med bråk, selv om vi har vært færre enn de. De gangene jeg har sloss mot utlendinger har det alltid vært at jeg har vært alene eller sammen med kun en kompis, og de er minst 5 eller flere. OM vi er 10 stk og de 15-20 har det aldri skjedd en dritt, og de har alltid vært mer opptatt av å bli kompis.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: NM i feighet
« #51 : 05. desember 2008, 13:24 »
Det blir jeg kvalm av.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
Sv: NM i feighet
« #52 : 05. desember 2008, 16:04 »
Jævlig artig at den tråden her består av 80% piss om innvandrere og historier dere brukere har om akkurat disse, da 6 av 8 i denne videoen er nordmenn.  biggrin
Slutt å skyt dere selv i foten gutter, det kommer like mange svin fra landet vårt, som det gjør fra andre land.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: NM i feighet
« #53 : 05. desember 2008, 16:09 »
6 av 8 er nordmenn, sier du? Du tenker på hudfarge du da, eller kjenner du dem? Som alt nevnt, hudfarge er ikke det som bestemmer om en person er innvandrer eller ei. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
Sv: NM i feighet
« #54 : 05. desember 2008, 16:13 »
6 av 8 er nordmenn, sier du? Du tenker på hudfarge du da, eller kjenner du dem? Som alt nevnt, hudfarge er ikke det som bestemmer om en person er innvandrer eller ei. Tongue

Jeg kjenner alle.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: NM i feighet
« #55 : 05. desember 2008, 16:15 »
Etter a jobbet i utelivsbransjen en liten stund sa har ikke jeg samme erfaring, de fleste alvorlige situasjoner vi er oppe i har desverre veart utlendinger som har statt for...
spor de dorvaktene som du selv kjenner som er utlendinger om det...du vil fa samme svar der.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: NM i feighet
« #56 : 05. desember 2008, 16:25 »
Jeg kjenner alle.
Da så. Kjekke folk, eller?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: NM i feighet
« #57 : 05. desember 2008, 16:29 »
Jævlig artig at den tråden her består av 80% piss om innvandrere og historier dere brukere har om akkurat disse, da 6 av 8 i denne videoen er nordmenn.  biggrin
Slutt å skyt dere selv i foten gutter, det kommer like mange svin fra landet vårt, som det gjør fra andre land.

Kjenner til eieren av den Pontic caben der. Kastet han ut ved ett par anledninger for noen år siden når jeg jobbet som dørvakt. Han sitter i fengsel nå, oppsamling av alt mulig rart. Det er nok disiplene hans som bruker bilen. De er ikke "ekte" nordmenn. Tidligere jugoslaver. Forklarer vel det meste.

Jeg kjenner alle.


 Huh

Kom med navn...

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
Sv: NM i feighet
« #58 : 05. desember 2008, 16:35 »
Da så. Kjekke folk, eller?

Det får være opp til deg å mene det du mener. Jeg kjenner de, og vet litt mer hvordan de er som personer til vanlig, hvor jeg synes de er greie alle sammen. Jeg synes forøvrig det var både feigt og idiotisk gjort, som dere andre. Beklagelig at enkelte personer med et helt vanlig og bra liv klarer å rote det såpass til i slike situasjoner. De fortjener den straffen de får alle mann, det er klart.

STR: Det var offeret som har noe med bilen å gjøre, ingen av de som overfalt han.

Navn kunne du fått om du hadde vært i tinghuset når rettsaken pågikk. Smiley

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: NM i feighet
« #59 : 05. desember 2008, 16:52 »
Fra artikkelen:
"De to tiltalte som ikke har tilstått, er også de eneste to som er tidligere straffedømt. Ifølge Skålevik også det for grov vold under skjerpende omstendigheter."

Flotte folk...

Uansett.. er dommen avsagt eller kommer den på mandag?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!