Skrevet av Emne: WPC-Raw promo video  (Lest 7854 ganger)

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
WPC-Raw promo video
« : 05. desember 2009, 03:38 »
Ja til mer video og oppstyr rundt styrkeløft Smiley 


http://www.youtube.com/watch?v=ir1q-4jC-BA#noexternalembed&hl=en_US&fs=1&"
Non Plus Ultra

Utlogget jaycutler

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

Sv: WPC-Raw promo video
« #1 : 05. desember 2009, 03:41 »
Dette er da vel ikke styrkeløft!!!!??? Det er ikke IPF!!!! Grin
|||||--WPC Norge--|||||

Sterk, blid og fordomsfri

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: WPC-Raw promo video
« #2 : 05. desember 2009, 04:49 »
Dette er bol Smiley

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Sv: WPC-Raw promo video
« #3 : 05. desember 2009, 04:53 »
lurer på om trådstarter boler

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: WPC-Raw promo video
« #4 : 05. desember 2009, 04:59 »
For noen to fantastiske evneveike svar.

1. Det er utestet styrkeløft så ja AAS forekommer, dog så er det ikke gitt at alle boler.  På samme måte som at selv om IPF er dopingtestet er det ikke gitt at alle er rene.

2. Nei, jeg er fortsatt innmeldt i NSF og kan bli testet nårsomhelst. Jeg ble sist testet i Mars, så ikkenoe bol her i gården nei.

Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: WPC-Raw promo video
« #5 : 05. desember 2009, 05:03 »
Bol eller ei, det er et latterlig forbund. Tre-lags benkskjorter og bøydrakter. "halla, jeg benker 500 kg". Rått det.

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Sv: WPC-Raw promo video
« #6 : 05. desember 2009, 05:06 »
ikke hør på strådstarter, han er utydlig om urimelig i innleggene sine. Tydligvis nettopp satt ett skudd

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: WPC-Raw promo video
« #7 : 05. desember 2009, 05:08 »
Bol eller ei, det er et latterlig forbund. Tre-lags benkskjorter og bøydrakter. "halla, jeg benker 500 kg". Rått det.


Du får meg deg mye?  WPC har draktløfting og RAWLØFTING, dette var en promovideo fra Raw-Vm som ble avholdt i rostov on don.  

Og som et lite spørsmål til deg; Hva er forskjellen på å ha ett lag eller flere lag i en drakt som hjelper deg å løfte?  Er det ikke raw så er det med drakt uansett hvordan du vrir og vender på det.  Men igjen, dette omhandlet rawløfting.

Jeg ser ikke at du prøver å gjøre noe annet enn å lage oppgulp. Men her har du en video av en løfter fra dette stevnet:

"http://www.youtube.com/v/y86GiDSr3Tc&hl
Non Plus Ultra

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: WPC-Raw promo video
« #8 : 05. desember 2009, 05:16 »


Du får meg deg mye?  WPC har draktløfting og RAWLØFTING, dette var en promovideo fra Raw-Vm som ble avholdt i rostov on don.  

Og som et lite spørsmål til deg; Hva er forskjellen på å ha ett lag eller flere lag i en drakt som hjelper deg å løfte?  Er det ikke raw så er det med drakt uansett hvordan du vrir og vender på det.  Men igjen, dette omhandlet rawløfting.

Jeg ser ikke at du prøver å gjøre noe annet enn å lage oppgulp. Men her har du en video av en løfter fra dette stevnet:

"http://www.youtube.com/v/y86GiDSr3Tc&hl


jeg fikk med meg det, men det er uansett usaklig. en fyr på under 100 kg løfter serien 320 230 370 uten utstyr, 920 sammenlagt. der har vi avduket bolinga allerede. slenger vi på fyren alt det latterlige utstyret har han 1200 sammenlagt. det er mitt poeng.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: WPC-Raw promo video
« #9 : 05. desember 2009, 05:19 »
jeg fikk med meg det, men det er uansett usaklig. en fyr på under 100 kg løfter serien 320 230 370 uten utstyr, 920 sammenlagt. der har vi avduket bolinga allerede. slenger vi på fyren alt det latterlige utstyret har han 1200 sammenlagt. det er mitt poeng.


Så du er sinna fordi han faktisk er sterk, eller er du sinna fordi du bare er sinna og ikke vet bedre?  Factoid: Han løftet faktisk mindre med dobbeltlagsutstyr ( enkeltlags i benk og mark) på WPC-VM i bournemouth enn han gjorde med enkeltlags på Cup of Titans i russland.  Dobbeltalgs er ikke bare og bare, det har også en innlæringskurve. Selv om han unektelig hadde en dårlig dag, den dagen.

1200 Med multiply er ikke urealistisk for Belyaev, og jeg håper han setter en stor rawtotal neste år og en stor drakttotal etterhvert som han får lært utstyret bedre.

Du har faktisk intet poeng i det hele tatt.  Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: WPC-Raw promo video
« #10 : 05. desember 2009, 13:08 »
Pene løft og imponerende styrke!  2thumbsup
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Sv: WPC-Raw promo video
« #11 : 05. desember 2009, 13:12 »
utrolig bra løfting, bol or not. Monorack :/
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: WPC-Raw promo video
« #12 : 05. desember 2009, 13:24 »
utrolig bra løfting, bol or not. Monorack :/

Hva er galt med monorack? For løftere som holder bredt er det genialt, man får albuene godt under stanga og slipper at armene er borti tårnene som på ER sine rack.

Learn to love it! Cheesy
Non Plus Ultra

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: WPC-Raw promo video
« #13 : 05. desember 2009, 13:25 »
For noen to fantastiske evneveike svar.

1. Det er utestet styrkeløft så ja AAS forekommer, dog så er det ikke gitt at alle boler.  På samme måte som at selv om IPF er dopingtestet er det ikke gitt at alle er rene.

2. Nei, jeg er fortsatt innmeldt i NSF og kan bli testet nårsomhelst. Jeg ble sist testet i Mars, så ikkenoe bol her i gården nei.

Smiley

1. Dette er vel det som kalles intellektuell uærlighet. Du får det nesten til å virke som om det ikke er normalt å dope seg WPC mens det nesten er vanlig i IPF. Fordi det ikke utføres kontroll så kan alle like gjerne være dopet. Prestasjonene blir helt meningsløse. Den største aspirasjonen vi har er doping fri idrett. Selv om vi har mange som prøver seg og til og med noen som lykkes så endrer ikke det målsetningen, absolutt null forekomster.

2. Jeg tror ikke du doper deg. Så mye har du vel ikke økt siden du sluttet å konkurrere i IPF.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: WPC-Raw promo video
« #14 : 05. desember 2009, 14:27 »
1. Dette er vel det som kalles intellektuell uærlighet. Du får det nesten til å virke som om det ikke er normalt å dope seg WPC mens det nesten er vanlig i IPF. Fordi det ikke utføres kontroll så kan alle like gjerne være dopet. Prestasjonene blir helt meningsløse. Den største aspirasjonen vi har er doping fri idrett. Selv om vi har mange som prøver seg og til og med noen som lykkes så endrer ikke det målsetningen, absolutt null forekomster.

2. Jeg tror ikke du doper deg. Så mye har du vel ikke økt siden du sluttet å konkurrere i IPF.



 Dette er dine ord og ikke mine, jeg sa simpelthenn at selv om det er fri løype i WPC er det ikke gitt at alle bruker. Det er langt mere bruk av AAS i WPC enn i IPF og det har jeg aldri benektet.   Men du kan ta en titt og se på VR i IPF og se hvor mange som er satt av livstidsutestengte utøvere og utøvere med dopingdommer på seg. IPF er langt fra så stuerent som du skal ha det til, selv om det blir bedre og bedre for hver dag som går med solid testing under Wada.  All honnør og ære til de som vil ha en slik ramme rundt løftingen sin, dog er det ikke alle som vil ha det.  Dere som vil ha et rent miljø burde vel sette pris på at det finnes et alternativ for de som bruker AAS så de ikke melder seg inn i IPF og leker urent med dere vel? Smiley

Jeg og du kommer aldri til å bli enige om moral og etikk rundt AAS uansett så dette er en dødfødt diskusjon og kommer ikke til å føre noen vei at all! Smiley
Non Plus Ultra

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!