Skrevet av Emne: Vil bli markert og stor, men har litt dårlig rygg.  (Lest 1919 ganger)

Utlogget Nilshn

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Hei! Er en 17 år gammel gutt som har trent aktivt det siste året for å holde meg i form. Nå vil jeg heller begynne å bygge store og markerte muskler, men er usikker på hvordan jeg kan gjøre dette på mest mulig effektiv måte. Prøver så godt jeg kan å spise sunt i ukedagene, og så har jeg en "spisedag" der jeg skeier litt ut med noe ekstra godt. Jeg er ganske sterk, men blir fort syk og har en litt svak rygg og dette hemmer treningen min. Lurer på om noen kunne hjulpet meg med et program som både er med på å minke fettprosenten min og øke muskelmassen min. Tusen takk!  biggrin
Trening endret både humør og selvtillit.

Utlogget sugo yo 오

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 248

5x5 Stronglift. http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/

Men det programmet er tøft for ryggen såklart.

Hvorfor blir du fort syk tror du?

Utlogget Nilshn

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Takk! Skal sjekke det ut! Smiley Jeg har virkelig ingen anelse... Jeg spiser regelmessig og sunt, men jeg tror rett og slett jeg har et ræva immunforsvar, men hvorfor vet jeg ikke..
Trening endret både humør og selvtillit.

Utlogget ilr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

fra en som har fått hele livet snudd på hodet (og rett i grøfta) av dårlig rygg og bekken så vil jeg sterkt anbefale å få en time på et senter med en pt. de fleste senter tilbyr også gratis veiledningstimer. da kan du få korrigert teknikk feil(noe de fleste har) og du kan få et program som er til din kropps fordel! med hjelp av en veldig dyktig pt/veileder kan jeg nå trene styrke 4 ganger i uka uten å ødelegge kroppen noe mere! Lykke til  Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!