Skrevet av Emne: MG -sånn går no dagan.  (Lest 52845 ganger)

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: MG - som i gamle dager, da alt var bedre før
« #750 : 26. mars 2011, 10:14 »
prøvde meg på ei økt i dag også, sykla litt og prøvde litt bøy, men formen er elendig. Tror det er noe rusk i maskineriet, langt fra frisk. Ble sliten uten å ha trent.

Mye sutring i loggen?

God bedring  Smile
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget mort-en

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 906
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 906

Sv: MG - som i gamle dager, da alt var bedre før
« #751 : 26. mars 2011, 21:25 »
Tror man blir sterk i benk av å sutre

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: MG - som i gamle dager, da alt var bedre før
« #752 : 05. april 2011, 21:00 »
Abdisert fra logginga på tf? Savner jo deg litt da vettu. Det går hardnakkede rykter om stevnedeltagelse?
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget mort-en

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 906
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 906

Sv: MG - som i gamle dager, da alt var bedre før
« #753 : 06. april 2011, 11:35 »
Tja, veit ikke helt ang logginga her. Håper på å bli med på stevne i Steinkjer sk, 15.april, om lisens osv. går i orden før den tid. Må skrive under antidopkontrakt osv, så jeg må komme meg til it-byen med det første. Venter på svar fra kappiStian ang obligatorisk drakt og sokker.
Bestemte meg for å delta 1.april så det er en kort og intensiv oppkjøring. Har vært på 220 i mark og 200 i bøy de siste dagene, 140 i benk. Kjører med stor og ledig skjorte, gir ikke all verden men det er for kort tid til å bli venn med trangere skjorter tro jeg.

Utlogget mort-en

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 906
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 906

Sv: MG -sånn går no dagan.
« #754 : 27. mai 2011, 20:01 »
Jeg er ikke død!! Bare lukter sånn :Smiley
Long time ingen sjø. Etter stevnet har ting gått mye i dass. Trodde først at det var pollen og luftveiene som ikke var venner, men etter div prøver og tester av all innmat i skrotten min, så begynner det å bli sannsynlig at det en matintoleranse av noe slag, men hva konkret vet jeg ikke ennå. Har allerede startet på diett uten gluten, mulig jeg må roe ned melkforbruket også, får vel resultatene om en drøy uke.
Tror stevnet på Steinkjer i juni kommer for tidlig, er langt fra i slag nå. Styrken er  ikke helt rasert, men jeg går fort tom og tre løft i tre grener blir muligens mye. Samtidig greier jeg nok ikke å gjøre det bedre enn sist med denne formen.  Men... det er alltid et men, snur formen og jeg føler meg pigg så kanskje, men tiden er knapp. Mulig jeg satser mot første klubbstevne i oktober om ikke det er noen åpne stevner noe sted før den tid. Var egentlig veldig motivert for Steinkjer i juni, men skranter så mye at det kanskje lurt å satse og se framover.

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: MG -sånn går no dagan.
« #755 : 30. mai 2011, 08:35 »
Får være glad du er bosatt i Norge i stedet for feks Sierra Leone, mht helsevesen  Doktor

God bedring
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget mort-en

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 906
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 906

Sv: MG -sånn går no dagan.
« #756 : 30. mai 2011, 20:02 »
Er som regel glad for å være norsk Grin
Hadde blitt avlivet i de fleste u-land, muligens blitt satt ut til hyenene og gribbene.

Har sett en del markløft på youtube, lurer på om jeg skal konvertere til sumo??? Harald har foreslått det ved flere anledninger, jeg har vært skeptisk og avvisende, nå er jeg mer undrende og nysgjerrig. Kanskje bare satse på å legge om og se mot høsten og stevner da?Huh Må fort bli 10cm kortere løfteveg også? Eller er sumo femi, feigt og fusk?

Studenten

  • Gjest
Sv: MG -sånn går no dagan.
« #757 : 30. mai 2011, 21:29 »
Sumo er verken femi, feigt eller fusk! De som sier det er de som ikke får det til  Grin  Med den beinstyrken du har, så er sumo ikke feil. Det er bare å begynne å tøye og terpe teknikk  Dance

Let opp filmer av Lars og Geir Bedin, de har en gjennomført bra sumoteknikk.

Utlogget mort-en

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 906
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 906

Sv: MG -sånn går no dagan.
« #758 : 31. mai 2011, 20:01 »
Prøvde meg litt på sumo i dag, filmet og studerte. Dette var ikke lett. Har lagt ut film av det beste settet, kommenter gjerne hva jeg gjør feil.(filmet i hd-kvalitet så det lønner seg å sette på pause og la youtube laste inn filmen før en trykker play igjen)
http://www.youtube.com/watch?v=LGAVzYmAKgA#noexternalembed

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: MG -sånn går no dagan.
« #759 : 31. mai 2011, 21:30 »
Lett og lekent.

Kunne tenkt meg litt mer fremskutt hofte og mer markert utretting av knær i løftets øverste del. Når det er sagt er jeg slett ingen sumo-ekspert. Keep up the good work!
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget mort-en

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 906
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 906

Sv: MG -sånn går no dagan.
« #760 : 03. juni 2011, 20:41 »
Ny sumoøkt, ikke venn ennå. Ser ikke fordelen ennå, har ikke gitt opp men kanskje jeg har holdt på med vanlig stil for lenge? Noe med å lære gamle hunder nye triks??  Trener de 3 store suksessivt til jeg reiser på ei ukes ferie 14. juni, en fri dag etter 6 dager. Tenkte å være litt stinn av trening når jeg reiser, så blir det godt med ei uke restitusjon.

Studenten

  • Gjest
Sv: MG -sånn går no dagan.
« #761 : 04. juni 2011, 12:00 »
Ny sumoøkt, ikke venn ennå. Ser ikke fordelen ennå, har ikke gitt opp men kanskje jeg har holdt på med vanlig stil for lenge? Noe med å lære gamle hunder nye triks??  Trener de 3 store suksessivt til jeg reiser på ei ukes ferie 14. juni, en fri dag etter 6 dager. Tenkte å være litt stinn av trening når jeg reiser, så blir det godt med ei uke restitusjon.

Du må regne med flere økter enn to for å utbytte av teknikkskifte, det tar tid  Smiley

Utlogget mort-en

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 906
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 906

Sv: MG -sånn går no dagan.
« #762 : 24. oktober 2011, 22:12 »
Jaja
ryktes at jeg har gjort noen enormt tunge løft på trening, det at det er et rykte jeg selv har satt ut skal ikke stå i veien for ryktet, jeg vil hverken bekrefte eller avkrefte dette. Man skal heller ikke dvele over sannhetsgehalten i dette.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!