Skrevet av Emne: Hvor er deres nasjonal følelse?  (Lest 6175 ganger)

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Hvor er deres nasjonal følelse?
« : 10. januar 2009, 19:59 »
Er dere ikke stolte nordmenn? Hvor faen er mengdene som slår tilbake mot slike handlinger mot staten Norge - IKKE Israel?!? Dette har ikke med Gaza å gjøre - det er islamister og blitzere som ikke ser realiteten av hva de driver med. Vi er norske - vi kommer fra Norge og vi skal ikke godta hva som skjer i VÅR hovedstad! Det finnes tydeligvis ikke ett hint av mot igjen i oss - vi er noen dumme nek som snur det andre kinn til inntil det til slutt bli for sent. Australia skal ha for å ha slått tilbake - og det bør vi også.

Jeg har hentet aluminiumsballtre og har sekken klar. Jeg skal ned til sentrum og se om jeg finner noen utskudd som skal få smake. Vi er feige, vi fortjener nesten dette. Fyttihelvete så sint jeg er nå, det bare koker inni meg. Vi snakkes senere i kveld om jeg ikke blir busta.
Det blir muligens litt banalt dette - men banale handlinger krever banale svar. Jeg skal feire for hver person som blir sprengt i biter i Gaza og Irak heretter - de er virkelig avskum i den vestelige verden. De kan ikke tilpasse seg oss, og vi kan ikke tilpasse oss de. Humanistisk tankegang går ikke der kulturelle forskjeller blir for store. Visse folkegrupper klarer ikke leve sammen, og det får vi bevis på i dag.

Utlogget Zuul

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #1 : 10. januar 2009, 20:07 »
Du skal ha for å bruke humanistisk tankegang i samme argumentasjon som at du skal finne deg noen å denge med balltre.  what

og herlig logikk. Fordi noen protesterer i Oslo skal du kose deg og feire når et barn blir sprengt i filler i Midt-Østen?
Du er nok en virkelig menneskelsker du ja :Smiley

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #2 : 10. januar 2009, 20:08 »
Hadde vært rått om du ble drept Cheesy

Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #3 : 10. januar 2009, 20:09 »
nasjonalfølelse, ett ord
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #4 : 10. januar 2009, 21:18 »
Er dere ikke stolte nordmenn? Hvor faen er mengdene som slår tilbake mot slike handlinger mot staten Norge - IKKE Israel?!? Dette har ikke med Gaza å gjøre - det er islamister og blitzere som ikke ser realiteten av hva de driver med. Vi er norske - vi kommer fra Norge og vi skal ikke godta hva som skjer i VÅR hovedstad! Det finnes tydeligvis ikke ett hint av mot igjen i oss - vi er noen dumme nek som snur det andre kinn til inntil det til slutt bli for sent. Australia skal ha for å ha slått tilbake - og det bør vi også.

Jeg har hentet aluminiumsballtre og har sekken klar. Jeg skal ned til sentrum og se om jeg finner noen utskudd som skal få smake. Vi er feige, vi fortjener nesten dette. Fyttihelvete så sint jeg er nå, det bare koker inni meg. Vi snakkes senere i kveld om jeg ikke blir busta.
Det blir muligens litt banalt dette - men banale handlinger krever banale svar. Jeg skal feire for hver person som blir sprengt i biter i Gaza og Irak heretter - de er virkelig avskum i den vestelige verden. De kan ikke tilpasse seg oss, og vi kan ikke tilpasse oss de. Humanistisk tankegang går ikke der kulturelle forskjeller blir for store. Visse folkegrupper klarer ikke leve sammen, og det får vi bevis på i dag.


Hadde egentlig tenkt å se film i kveld, men etter dette innlegget kommer jeg til å benke meg foran nyhetskanalen! Seriøst, jeg er også forbanna over mangelen på takknemlighet fra dette pakket, men ikke finn på noe dumt du kommer til å angre på. Det har jo vist seg at noen av de er så skruppelløse at de banker opp 70-åringer

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #5 : 10. januar 2009, 21:29 »
Lykke til da. Vi snakkes senere, dersom du overlever da..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Tannfeen

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #6 : 10. januar 2009, 22:02 »
Venter å høre på nyhetene ikveld om en galning med balltre iført gaspbukser og hettegenser tauet inn av politiet på grunn av utagerende oppførsel.

Husk proteinshake i tilfelle du får tilbringe natta på glattcelle, og god bedring!
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #8 : 10. januar 2009, 22:08 »
Er dere ikke stolte nordmenn? Hvor faen er mengdene som slår tilbake mot slike handlinger mot staten Norge - IKKE Israel?!? Dette har ikke med Gaza å gjøre - det er islamister og blitzere som ikke ser realiteten av hva de driver med. Vi er norske - vi kommer fra Norge og vi skal ikke godta hva som skjer i VÅR hovedstad! Det finnes tydeligvis ikke ett hint av mot igjen i oss - vi er noen dumme nek som snur det andre kinn til inntil det til slutt bli for sent. Australia skal ha for å ha slått tilbake - og det bør vi også.

Jeg har hentet aluminiumsballtre og har sekken klar. Jeg skal ned til sentrum og se om jeg finner noen utskudd som skal få smake. Vi er feige, vi fortjener nesten dette. Fyttihelvete så sint jeg er nå, det bare koker inni meg. Vi snakkes senere i kveld om jeg ikke blir busta.
Det blir muligens litt banalt dette - men banale handlinger krever banale svar. Jeg skal feire for hver person som blir sprengt i biter i Gaza og Irak heretter - de er virkelig avskum i den vestelige verden. De kan ikke tilpasse seg oss, og vi kan ikke tilpasse oss de. Humanistisk tankegang går ikke der kulturelle forskjeller blir for store. Visse folkegrupper klarer ikke leve sammen, og det får vi bevis på i dag.


Helt enig, kunne ikke sagt det bedre selv.
In Flames - Only for the weak!

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #9 : 10. januar 2009, 22:12 »
På meg virker det som om myndighetene har enorm toleranse for minoritetenes herverk i Oslo!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #10 : 10. januar 2009, 22:26 »
Hadde vært rått om du ble drept Cheesy


dette
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #11 : 10. januar 2009, 22:31 »
Å vise avsky for hærvekr og vold ved å denge noen med balltre... Fantastisk logisk og humant. Dere som gir et slikt innlegg honnør bør tenke dere om... Sier ikke at OP ikke har noen poenger men det finnes moderasjon og litt bedre metoder enn som så (på politisk plan, dette er deres ansvar, ikke vårt, væpnet med håndfeng og raseri).
Prinsippet med motild fungerer ikke i samfunn med mennesker, det er slik konflikter eskalerer og fortsetter.
Ærlig talt.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #12 : 10. januar 2009, 22:33 »
Prinsipielt er jeg faktisk litt enig med deg - 99 av 100 norske menn er helt utrolig tafatte og sitter og venter på noe som aldri kommer til å skje. Du kan egentlig gjøre hva som helst med en norsk mann uten at han tar igjen - du kan gå rett bort til han - ta fra han alt han eier og han gjør ikke en dritt med det - kanskje bortsett fra å løpe til politiet - som igjen gjør ingenting. Det er helt tragisk - men forstummende sant. Jeg sier ikke at man skal gå ut og slå ned den første og beste - men hvis noen voldtar dama di rett foran deg - må du klare å forsvare deg og dine medmennesker - de fleste nordmenn blir kjempesinte inni seg - men gjør ikke en dritt med problemet - og fremstår dermed for pøblene/kriminelle som eksepsjonelt lette bytter.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #13 : 11. januar 2009, 03:22 »
Barn blir skutt på av sinte demonstrantnter:

http://www.dagbladet.no/2009/01/10/nyheter/innenriks/opptoyer/oslo/2400/4324868/

herregud..

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #14 : 11. januar 2009, 03:32 »
og herlig logikk. Fordi noen protesterer i Oslo skal du kose deg og feire når et barn blir sprengt i filler i Midt-Østen?
Du er nok en virkelig menneskelsker du ja :Smiley
Ca like logisk som å kaste stein i _norske_ gater av samme grunn. Smiley

Kunne jeg høre antydningen til et Allahu akbar der? Tongue Surprise surprise, liksom.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!