Skrevet av Emne: Skal starte treningen nå, trenger hjelp!  (Lest 674 ganger)

NOGIVEUP

  • Gjest
Skal starte treningen nå, trenger hjelp!
« : 08. desember 2009, 21:24 »
Hei, jeg er 15 år. Jeg er 1.70m og er 55-58kg. Jeg vil ikke si jeg er spesielt feit, er vel heller ikke så muskelkraftig. Har trent litt i det siste, men har ikke noe program - så blir ofte ikke så effektivt. Trener sammen med tre-fire andre på ett privat treningssenter 3. ganger for uka ( Mandag, onsdag, fredag). Vi har en god del treningsapparat der, kan ikke navnet på alle - men om dere kommer med noen navn, så kan jeg godt avslå / bekrefte om vi har det. Men vi har manualer, benkpress, romaskin, sykkel, løpemølle, boksesekk, benker, matter, trampoline, medisinball, "storgråball", hoppetau osv.

Det jeg vil oppnå:

Som alle andre vil jeg gjerne oppnå en pen mage, har litt visende abs. Men er ingenting å skryte av. Større bryster, har ingenting nå. Vil gjerne få dette asap.
Styrke i kroppen. Vil gjerne bli sterkere, driver en del med kampsort (UFC, slossing generelt) mot broren min som er 3 år eldre.
Vil også få ett bedre kosthold, har allerede sluttet med alt som heter godteri, har også sluttet med chips til middagen, byttet den ut med potetstappe( veit ikke om det er bedre, derfor jeg trenger hjelp).


Skal helst fått dette til sommerferien i 2009, for å imponere bla. damer på stranden. Det er meget viktig for meg. Har lest en del irundt på forumet, men jeg ble ikke så mye smartere.

Håper på god hjelp fra dere
Takk for meg.

callan

  • Gjest
Sv: Skal starte treningen nå, trenger hjelp!
« #1 : 08. desember 2009, 21:34 »
Hei, bra du har satt deg mål! Wink

Ang treningen vil jeg anbefale deg og trene masse biceps cuerl og benkpress, gjerne ta og pers 2-3 ganger i uka. Bein kan du bare drite i ingen vits i og trene knebøy, markløft osv.. ingen som er intresert i og se store bein!

SKal du trene på helsestudio er det et must med en gasp bukse, de er dyre men du får ingen respekt uten.
Kostholde så ville jeg tatt en go del proteinshakes,fettforbrenningspiller og kreatin!

Lykke til

Utlogget Jamenfy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 187

Sv: Skal starte treningen nå, trenger hjelp!
« #2 : 09. desember 2009, 12:59 »

Ang treningen vil jeg anbefale deg og trene masse biceps cuerl og benkpress, gjerne ta og pers 2-3 ganger i uka. Bein kan du bare drite i ingen vits i og trene knebøy, markløft osv.. ingen som er intresert i og se store bein!

Lykke til

Ingen vits i å trene bein? Det er undersøkelser som viser at hvis du trener bein skiller du ut visse hormoner som hjelper å bygge muskler. Markløft, knebøy o.l. er svært gunstig for ham å trene, ikke bare for større muskelvekst, men også for at kroppen skal stå i stil. Det er ikke veldig pent å ha en svær overkropp, også pinglete bein. Jeg har sett eksempler, og det ser tåpelig ut.

Tren biceps, triceps, rygg, bein og mage så kommer du langt. Bicepscurl for biceps, franskpress for triceps, chin og pull-ups for rygg, diverse mage maskiner, så kommer du langt. Vil anbefale 2-3 øvelser per muskelgruppe med 2x8-12. For å få fart på sakene kan du kjøpe whey-protein, som du har rett etter trening, og kreatin som du konsumerer før trening, for maksimal muskelbygging.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!