Skrevet av Emne: Det er håp for oss alle!  (Lest 967 ganger)

Utlogget Oracle

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Det er håp for oss alle!
« : 01. januar 2006, 04:35 »
Godt nyttår alle sammen! Drankere

Dette innlegget har jeg sakset fra et annet forum (T-nation). Ettersom jeg selv begynner å dra på åra (36 år), ble jeg meget motivert og glad når jeg leste tråden: Her er innlegget: (link finner du nederst i innlegget).

I'm 47 nearly 48 and I have been told as recently as yesterday that I look like I'm 30. I train hard with weights 5 days a week. I don't play the; I'm too old for that BS. I train as hard as or harder than anyone in the Gold?s Gym I belong too. I might be getting older but refuse to accept being old as a consequence.

What inspired me was 2 yrs ago while I was training at a different time than my usual I ran into an older guy who looked great. We started chatting. I had him pegged for maybe 55 or so only because of a few wrinkles and all grey. However he was built like a gladiator.

As our conversation went on he asked me how old I was. I proudly said," not bad for an old man of 45". He asked me how old I thought he was. I hate to answer that question. Well at least this time it wasn't being asked by a woman. I said I don't know maybe mid to possibly late 50s. He smiled a huge smile and said, "Thanks son, but I'm 76". I was stunned to say the least. He told me he trains 5 days a week in the gym and plays on an over 70 softball league everyday as well. He told me that physical activity is the fountain of youth.

I have since internalized what he told me and I am inspired everyday because of him.

I feel better today than I did 25 years ago. I've cleaned up my eating and train hard when I go to the gym. My motto is train hard or stay home. I'm 5' 9", 195 lbs. less than 10% body fat, my arms flexed and cold are 17 1/4", my chest is 48", my waist is 31", my thighs are 26". I bench over 350, squat over 400, curl over 150 on barbell curls. I am completely drug free. I only supplement with protein and creatine. Not too shabby for anyone, much less a guy gaining on 50.

So don't let anyone tell you that you're too old to train for size and strength.

I hope this helps you. Don't let anyone steal your dreams.

Ass Buster

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=654788

Treningsloggen min finner du her

Utlogget xfer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 94

SV: Det er håp for oss alle!
« #1 : 01. januar 2006, 04:54 »
høres ut som de har et par årigjenåleve de der, en jeg kjenner som er 76år gikk i grava 2. juledag, antar han spiste for mye feit ribbe.
vært moro å sett bilde av de da...

Utlogget yoyofish

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 257
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 257

SV: Det er håp for oss alle!
« #2 : 01. januar 2006, 21:15 »
Pent å være 76 år og bodybuilder! Wink (50 også for den saks skyld)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Det er håp for oss alle!
« #3 : 03. januar 2006, 11:07 »
Jo eldre man blir, jo mer nytte har man av hard styrketrening, ikke minst helsemessig. Prosentvis framgang kan være den samme som i yngre dager. Likevel rår myten om at man "kan bli for gammel til detta". Sannheten er at det er tvert om: Man kan bli for gammel til ikke å trene!!!  Deal

H
Erfaring er den talentløses trøst

Jh

  • Gjest
SV: Det er håp for oss alle!
« #4 : 07. januar 2006, 19:08 »
Absolutt verdt å ta med seg! Imponerende  2thumbsup

Utlogget Xvani

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 350
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 350

SV: Det er håp for oss alle!
« #5 : 08. januar 2006, 15:24 »
dritfett!

har sett bilder av flere eldre (konkurrerer ikke, men fortsatt aktive) body buildere, og jeg reagerte på hvor unge de så ut i forhold til hvor gamle de egentlig er!!!!
Jeg er kanskje liten, men jeg er stor der det trengs!

Prissammenligning av proteinpulver!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!