Skrevet av Emne: går aldri ned i vekt no matter what.  (Lest 1411 ganger)

Utlogget outsidern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 67
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 67

går aldri ned i vekt no matter what.
« : 04. mai 2013, 20:43 »
før når jeg ikke trente, så holdt jeg meg tynn, spiste sikkert mindre, men still bare satt foran pcen. (lite aktiv.) spiste mye på mcdonals osv, holdt meg slank !

-jeg har trent 4 dager i uken nå i 1 år, bulka opp til 103, og er stuck på 98 (189 høy ish)..   må jeg gå til legen å måle noe elns? jeg begynte å trene når jeg var 17 også, og da gaina jeg sånn 8-10 kg .. da ble jeg rett og slett lubben, og slutta å trente, og ble tynn Smiley  nå har jeg prøvd hardt, trener, går en 30 mins tur.. begynt litt med poteter igjen ( levd på fullkornsris i et halvtår samt k.fillet)

-  (jeg bygger muskler, trener lite kardo, bare litt gåturer.. og jeg er permetert fra jobb, så innaktiv .. but still..)

ligger på alt fra 2000-2700 kcal om dagen.. ingenting skjer...

typisk dagsdiet :http://bildr.no/image/1451561.jpeg

var en som snakka at det kan være noe piss med hormonene mine elns.. noen som vet?

(grunnen til at det står - på kcalen der på bilde, er fordi jeg i senere tid har sakt meg selv om enda mindre aktiv på programmet, for å prøve på å ligge på under 2200 kcal.. men skjer fortsatt ikke noe Cheesy

BTW. spiser sånn 20-30 min før trening / når jeg er i aktivitet, og fyller på med en banan etter trening samt en p.shake         )      

- men følger rådet til en kompis som sier : uansett når du får i deg kcal, sålenge du ligger underskudd så går det fint ( menta han ivertfall. si ifra om dere har andre meninger)

Utlogget outsidern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 67
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 67

Sv: går aldri ned i vekt no matter what.
« #1 : 04. mai 2013, 20:49 »
ifølge klype så har jeg fett% på sånn 22 ish.. størte problemet er vel ringen rundt magen.. trener dog ikke mage, men fikk høre det ikke skulle være noe vits:D

Utlogget bakern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Sv: går aldri ned i vekt no matter what.
« #2 : 05. mai 2013, 08:37 »
Hei


  Får ikke opp dietten din, men har en mistanke om at du spiser for mye.
Prøv å kutte ris, pasta poteter osv en periode. Kutt ut melk, sukker å korn produkter å.
  
  Få i deg karbohydratene dine gjennom frukt å grønnsaker, det kan du spise ganske mye av, om du kutter det jeg nevnte over..
  Få i deg nok proteiner også, bland evt protein shaken med vann.
Prøv å ikke spis så alt for sent på kvelden.

Hvordan trener du?
 Tren mage også, jeg liker å ta magen under oppvarmingen, så er det gjort.
Finn frem hoppetauet å hopp tau i 10-15 min før og etter trening, det er knall. Smiley

Bakern


Utlogget Hey bruh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: går aldri ned i vekt no matter what.
« #3 : 05. mai 2013, 10:34 »
Om du ligger på et fast kalori-inntak ukentlig og du ikke går ned i vekt, så ligger du rett og slett i vedlikehold, og du må enkelt og greit senke kalori-inntaket for å gå ned ;P

Men det kan være lurt, som bakern sier, å kutte ned på karbohydratene, veldig mange syns vektnedgang er mye lettere med lavkarbo! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!