Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 581294 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1785 : 06. januar 2012, 19:30 »
Såså din parasitt, noen har et liv de lever. Andre har en tråd på Internett der de prøver og fornærme folk med og være en sosialt inkompetent idiot.

Men jeg er smigret over at du synest det er kult og få folk vekk fra tråden. Den ultimate tråden for deg er en tråd du har helt alene for deg selv!
Den ultimate tråden for deg er en tråd der absolutt ingen skriver, heller ikke du.  Bare en tom tråd passer for deg. 
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1786 : 06. januar 2012, 20:25 »
At dere gidder å være så barnslige.. Denne tråden har ingen ting med trening eller kosthold å gjøre..Fatter ikke at denne tråden ikke blir fjernet.
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1787 : 06. januar 2012, 20:35 »
At du gidder å være så humørløs, er et adskillig større mysterium.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1788 : 06. januar 2012, 20:37 »
TULLING !
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1789 : 06. januar 2012, 20:40 »
Din forvokste amøbe! Hva faen forventer du av en utskjellingstråd?

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1790 : 06. januar 2012, 20:41 »
Din forvokste amøbe! Hva faen forventer du av en utskjellingstråd?
Pingle
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1791 : 06. januar 2012, 20:48 »
TULLING !
Pingle
Du trår til med to innlegg like etter hverandre som begge besto av et eneste skjellsord.  Det kaller jeg kvalitetsheving.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1792 : 06. januar 2012, 20:53 »
Du trår til med to innlegg like etter hverandre som begge besto av et eneste skjellsord.  Det kaller jeg kvalitetsheving.
Like tøff som deg !
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1793 : 07. januar 2012, 00:08 »
Så, her kom det en som prøvde hardt å være seriøs, og ble sugd inn i mølla på under 10 minutter.

Utskjellingstrådens makt har nå vokst seg større enn alle moderatorene tilsammen.

Snart kupper vi hele dritten. ( da blir alle tråder på hele forumet gjort om til utskjellingstråder. )

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1794 : 07. januar 2012, 01:49 »
Så, her kom det en som prøvde hardt å være seriøs, og ble sugd inn i mølla på under 10 minutter.

Utskjellingstrådens makt har nå vokst seg større enn alle moderatorene tilsammen.

Snart kupper vi hele dritten. ( da blir alle tråder på hele forumet gjort om til utskjellingstråder. )
Javisst!

Det neste steget er at alle dere andre kommer ut av skapet, og innrømmer åpent og ærlig at dere digger Rulatoren alle sammen.  Det er jo det pinlige faktum som smerter dere natt og dag.  Når dere sovner om kvelden og når dere vokner om morgenen, vet dere innerst inne at dere beundrer Rulatoren.  Når dere ser dere i speilet, skulle dere ønske at det var Rulatoren som smilte tilbake fra speilbildet.  Jeg veit at det er hardt å innrømme, men det kommer til et punkt der det er et større bevis på moralsk ryggrad og personlig integritet å innrømme enn å benekte.

Så kom igjen alle sammen.  Stå fram som fans av Rulatoren.  Når dere første har innrømt det, vil dere merke at det faktisk er ganske behagelig å være en åpenlys Rultator-fan.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1795 : 07. januar 2012, 01:50 »
Vet hjelpepleieren din at du er oppe så sent?

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1796 : 07. januar 2012, 01:52 »
Vet hjelpepleieren din at du er oppe så sent?
Javisst vet hun det.  Det stemmer at jeg har ansatte en sexy og veldreid hjelpepleier for å følge med på dere.  At Suppemann er oppe og aktiv etter leggetid, er notert i margen med rød kulepenn.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1797 : 07. januar 2012, 01:57 »
Det er vel en liten overdrivelse å påstå at hjelpepleieren er ansatt av deg. Hun er jo trossalt ansatt av kommunen for å passe på at du spiser gelén til riktig tid på avlastningshjemmet.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1798 : 07. januar 2012, 02:08 »
Det er vel en liten overdrivelse å påstå at hjelpepleieren er ansatt av deg. Hun er jo trossalt ansatt av kommunen for å passe på at du spiser gelén til riktig tid på avlastningshjemmet.
Du gjør den antagelsen at ditt eget bittelite gullfiskbolleliv på institusjonen din er en gyldig referanseramme for menneskers liv der ute.  Det er feil, Suppemann.  Send en PM til beistet.  Så kan han og du småpludre om hvordan det er å leve under sæskilte betingelser.  Så får du heller slå deg til ro med at den prøveløslatelsen din nok vil la vente på seg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1799 : 07. januar 2012, 08:53 »
Såså din parasitt, noen har et liv de lever. Andre har en tråd på Internett der de prøver og fornærme folk med og være en sosialt inkompetent idiot.


Hva er det egentlig du prøver og si her?  Du mener noen har ett liv de lever, en kan derfor gå ut ifra at de ikke skriver i denne tråden.

Det logiske spørsmålet blir da selvsagt:  Hvorfor skriver du i denne tråden da?


Men jeg er smigret over at du synest det er kult og få folk vekk fra tråden. Den ultimate tråden for deg er en tråd du har helt alene for deg selv!

Og hva prøver du og si her?(Og jeg spør dette spørsmålet fra ett seriøst perspektiv og ikke fra utskjellingstråden perspektivet).  Den ultimate tråden for meg er en tråd jeg kan ha for meg selv? 

Har jo allerede en slik tråd(Loggen min), du mener med andre ord at loggen min er den ultimate tråden?

Har tidligere stilt deg en del spørsmål, og du har aldri svart, du klarer selvsagt ikke og fungere på ett såpass høyt nivå at hjernen din klarer og respondere med svar som gir mening, derfor vrir du deg unna hver gang.  Denne gangen forlanger jeg at du svarer på spørsmålene istedet for alltid og vri deg unna, vi har sett det skje mange ganger nå.


There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!