Skrevet av Emne: Helle har hatt god fremgang  (Lest 12928 ganger)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Helle har hatt god fremgang
« #60 : 07. februar 2007, 12:30 »
Poenget til Oda er vel heller at personers ansiktstrekk ikke har en døyt med kroppsbygging å gjøre. Det blir litt som å diskutere en sprinters sjakkferdigheter.

Dog, folk diskuterer til stadighetet veksthormonkjevene til Cutler og Coleman, men dette er igjen i forhold til dopproblematikken, som jeg som sagt ser på som noe annet enn 'Esso-faktoren'.

Utlogget XerxesTheOneAndOnly

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sv: Helle har hatt god fremgang
« #61 : 23. april 2007, 21:55 »
Ekstrem hyklerisk holdning da det ikke er lov å diskutere aas osv (eca tråden min ble jo slettet fort), og mens man i denne tråden liksom skal hylle kjerringa som er stappfull av testo og hva som er, stå på.
Benk: 85
Bøy: 115
Mark: 140*2

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Helle har hatt god fremgang
« #62 : 18. juni 2007, 21:31 »
Det blir for noen litt rart og se, når kvinner putter i seg det MANNLIGhormon, altså det som gjør en MANN til en MANN. Skulle en satt et navn på dette, så måtte det blitt isteden for transe, Psykisk dame i manne kropp.

Det er i grunn ikke rart det kommer litt kommentarer på sånn.  hadde man sett en mann med  bitch-tits  eller silikon i fitness hadde nok kommet en kommentar da og.

Man må tåle litt kritikk, selvom det ikke er så utrolig saklig når det gjelder slike ting.  Men kan gjerne legge med et saklig innlegg itilegg.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget claytonz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Helle har hatt god fremgang
« #63 : 19. juni 2007, 13:43 »
Når du logger deg på internett, går inn på et treningsforum, klikker på bilder, klikker deg videre på bilder av kroppsbyggere for så å gå inn på et tema som heter "Helle har hatt god fremgang", hva forventer du egentlig at dukker opp da? Ei dame uten muskler?? Du kan ikke være så veldig smart du? Huh

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Helle har hatt god fremgang
« #64 : 19. juni 2007, 15:35 »
Når du logger deg på internett, går inn på et treningsforum, klikker på bilder, klikker deg videre på bilder av kroppsbyggere for så å gå inn på et tema som heter "Helle har hatt god fremgang", hva forventer du egentlig at dukker opp da? Ei dame uten muskler?? Du kan ikke være så veldig smart du? Huh

Meg du snakker til?     Isåfall så var det ikke for min del jeg snakka var vel vinkla for de som  synst det er utrolig rart og se ei dame med så mye muskler og  manne trekk i ansiktet.   

ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Helle har hatt god fremgang
« #65 : 19. juni 2007, 15:40 »
De fleste synes det ser jævlig ut, javel. Dette er en tråd om kvinnelige kroppsbyggere, hva man synes om det sett fra ett seksuelt ståsted, er irrelevant.

La heller være å lese tråden, og drit i å post noe. Lag heller en egen tråd på åpent forum om temaet, og diskuter det der.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Helle har hatt god fremgang
« #66 : 19. juni 2007, 16:34 »
Enig.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Alcf

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Helle har hatt god fremgang
« #67 : 25. juni 2007, 09:30 »
.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!