Skrevet av Emne: heia politjurist  (Lest 11601 ganger)

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #15 : 29. april 2009, 21:49 »
Nå er du faktisk dum... For jeg er den som har åpnest syn på denne saken, mens du er den som er sikker på at avgjørelsen er feil. Og vi har begge akkurat like lite info. Smiley

Jeg greier ikke se at jeg er like ufin som det du er. Men det er ikke noe nytt at du sliter med autoriteter og maktapparatet.
Dum kan du være selv... Grin
Jeg er ikke sikker på en dritt men se intervjuet av stasjonsjefen på innslaget så ser du kanskje hvor tåpelig ditt fanatiske forsvar av "maktapparatet"  er.
Du er jo selv en stolt del av den uniformerte maktelite du så holdningede dine overasker meg ikke det minste,sett det før for å si det sånn...
Tøffe politifolk som fiker opp en tynn spinkel 18 åring på glattcella....mulig dette har farget mitt syn på  såkalte "autoriteter" ja...

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #16 : 29. april 2009, 21:52 »
buhu... Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #17 : 29. april 2009, 21:54 »
det kan godt hende saken avvises, og gutten får lappen tilbake, og da er jo alt greit.
Man hvis han IKKE får lappen tilbake, så må jo det bety at politijuristen har vektet saken riktig, og at gutten faktisk ikke er skikket til å ha førerkort.
Førerkort er ikke en menneskerett.

Men som jeg har sagt hele veien. Her har vi som vanlig bare en side av saken. Alle fakta som de slemme politiene har kan de ikke utlevere likevel. Smiley

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #18 : 29. april 2009, 21:56 »
Kan hende dette er veien å gå. Jeg vet flere voksne som også bør bli litt usikre nå... like sløve som han her virker og sikkert minst like ofte full. Grin

Det var faktisk nytt for meg at det skulle så lite til, men jussen virker ganske grei her, sålenge vilkårene er fyllt, som Power from hell sier.
Jussen her kommer nok til å bli et  flaut nederlag for p.. i en evnt rettsak, p-direktoratet kommer garantert til å underkjenne vedtaket om inndragning,dette er jo en pinlig affære for politiet allerede så noen rettsak blir det nok ikke,
Nå har jeg kastet bort nok arbeidstid på denne fortryllende Grin diskusjonen med selveste Skallagrimson så jeg setter heller kursen hjemover...

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #19 : 29. april 2009, 21:58 »

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #20 : 29. april 2009, 22:00 »
At noen finner det aktuellt å fike deg opp litt, kan jeg egentlig skjønne... Grin
for makan til drittunge tror jeg knapt jeg vet om. Bra du valgte den karriereveg du gjorde, for saklighet og evne til å diskutere på et skikeklig vis innehar du ikke. Smiley

Det er ikke tilfeldigvis du som har blitt fratatt den lappen? og at det er deg vi ser på tv-innslaget?

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #21 : 29. april 2009, 22:03 »
At noen finner det aktuellt å fike deg opp litt, kan jeg egentlig skjønne... Grin
for makan til drittunge tror jeg knapt jeg vet om. Bra du valgte den karriereveg du gjorde, for saklighet og evne til å diskutere på et skikeklig vis innehar du ikke. Smiley

Det er ikke tilfeldigvis du som har blitt fratatt den lappen? og at det er deg vi ser på tv-innslaget?
Skal ha siste ord liksom Grin , les ditt eget innlegg og å avgjør om du selv diskuterer på skikkelig vis Huh

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #22 : 29. april 2009, 22:11 »
Skal ha siste ord liksom Grin , les ditt eget innlegg og å avgjør om du selv diskuterer på skikkelig vis Huh

Nei, det har jeg jo allerede sagt ikke er vits med deg. For du evner det ikke. Perler for svin er det noe som heter.
Jeg synker lett ned på ditt nivå! og elsker det! Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #23 : 29. april 2009, 22:23 »
Men tilbake til sak, og ikke person her.
Det hjelper oss lite at jeg syns gutten virka som en skikkelig slækking... DET i seg selv skal jo ikke gjøre at han ikke skal få ha lappen.

Og at du syns stasjonssjefen sine svar var så hinsides gale vil jo heller ikke gjøre noen forskjell.

Når jeg tar to steg tilbake her, så ser jeg ikke helt hvorfor dette skulle være prioritert oppgave, selv om juristen skulle ha rett. Det er sikkert mange folk man kan ta for både mangel på edruelighet og annet uten at man trenger å GJØRE det av den grunn...

Saken får ett av to mulige utfall;
1) vedtaket opprettholdes fordi vilkår i lov er fyllt. Noen unger vil sikkert skrike og skråle over politistaten likevel.

2) vedtaket avvises fordi politijuristen har vært midlertidig sinnsovervintret og et par hakk for aktiv i tjenesten og ikke kan sin juss godt nok. Det vil ikke være første gangen noen har gjort feil i jobben. Det problematiske er at slike ting får konsekvenser for folk. (miste lapp, jobb osv..)

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: heia politjurist
« #24 : 30. april 2009, 20:27 »
Det vi ihvertfall kan konkludere med er at denne personen antageligvis kommer til å koste Norge AS MYE penger fremover, mtp. at han har mistet jobben å neppe får noen ny iløpet av et par år. Uansett om han får tilbake førerkortet eller ikke.

Ang. artikkelen er det vel som ellers, mediene dekker bare den enes side av saken. Stort sett er det politiets, så de trenger litt kritikk de også. Om akuratt denne er velbegrunnet eller ikke vet ikke vi som sitter her.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #25 : 30. april 2009, 20:43 »
Det vi ihvertfall kan konkludere med er at denne personen antageligvis kommer til å koste Norge AS MYE penger fremover, mtp. at han har mistet jobben å neppe får noen ny iløpet av et par år. Uansett om han får tilbake førerkortet eller ikke.

Ang. artikkelen er det vel som ellers, mediene dekker bare den enes side av saken. Stort sett er det politiets, så de trenger litt kritikk de også. Om akuratt denne er velbegrunnet eller ikke vet ikke vi som sitter her.
Saken skal opp i stortingets spørretime så jeg regner med at saken i all hovedsak er slik media fremstiller den.
Det tragiske er at det finnes mange slike ex på tarvelig politiarbeid som desverre aldrig når mediene, de trodde vel sikkert heller aldrig at gutten som blei fratatt lappen var i stand til å generere så mye oppmerksomhet, dette har jo blitt en stor fadese for politijuristen som etter min mening fortjener refs for  grovt missbruk av gjeldene loverk...

Utlogget Tannfeen

Sv: heia politjurist
« #26 : 30. april 2009, 21:17 »
Nei, det har jeg jo allerede sagt ikke er vits med deg. For du evner det ikke. Perler for svin er det noe som heter.
Jeg synker lett ned på ditt nivå! og elsker det! Grin

Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: heia politjurist
« #27 : 30. april 2009, 21:19 »
Veldig trist at menneskesøppel får straff. Stakkars...Norge er jo kjent for å ta veldig hardt på folk som gjør idiotiske ting.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #28 : 30. april 2009, 22:09 »
Hvis formålet er å stramme opp en jypling som forstyrrer ro og orden, og dette skremmer ham til å skjerpe seg, så ser jeg ingen skadefølge. Smiley Da er jo dette en vinn vinn situasjon.



Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: heia politjurist
« #29 : 30. april 2009, 22:23 »
.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!