Skrevet av Emne: Another one bites the dust...  (Lest 4116 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Another one bites the dust...
« #1 : 20. august 2006, 10:09 »
Er vel ingen nyhet at han dopa seg.

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: Another one bites the dust...
« #2 : 20. august 2006, 10:46 »
Snart kan man vel spørre seg om hvem som faktisk er rene i Tour De France.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Another one bites the dust...
« #3 : 20. august 2006, 11:02 »
Snart kan man vel spørre seg om hvem som faktisk er rene i Tour De France.

Tror man aldri burde spørre det spørsmålet.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Another one bites the dust...
« #4 : 20. august 2006, 12:33 »
Hvorfor greier jeg ikke lenger bli overrasket?  :Smiley
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Another one bites the dust...
« #5 : 20. august 2006, 13:49 »
Jeg har i flere år angret på at jeg ikke har fokusert på en idrettsgren for å prøve å nå toppen. Nå tror jeg det er like greit. Ser ingen poeng lenger. Everywhere I turn there's another loser getting caught.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Ventura

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 636
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 636

SV: Another one bites the dust...
« #6 : 20. august 2006, 14:11 »
Jeg ville reagert på samme måte om Ronnie Coleman ble tatt i doping.. Jeg velger å tro at hele gjengen er dopet, akkurat som i kroppsbygging. Jeg sier ikke at alle dytter i seg like mye som denne karen, men tror nok de fleste har litt testosteron på lomma.. Nivået skal jo faktisk være ganske høyt før det blir regnet som mistenksomt. Dessuten, hvordan i all verden skulle en ren utøver være på nivået til Landis eller Hamilton, når man ser hvilke doser og preparater som blir brukt?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Another one bites the dust...
« #7 : 20. august 2006, 18:01 »
Jeg har i flere år angret på at jeg ikke har fokusert på en idrettsgren for å prøve å nå toppen. Nå tror jeg det er like greit. Ser ingen poeng lenger. Everywhere I turn there's another loser getting caught.

Fins idrettsgrener som er ganske så sikkert dopfrie, og hvor en kan nå toppen dopfritt Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Ventura

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 636
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 636

SV: Another one bites the dust...
« #8 : 20. august 2006, 19:08 »
Vel, toppidrett i Norge er da ganske rent. I verdenstoppen er det såklart en del doping inne i bildet, men vi ser jo at mange blir tatt Smiley

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Another one bites the dust...
« #9 : 20. august 2006, 21:00 »
Fins idrettsgrener som er ganske så sikkert dopfrie, og hvor en kan nå toppen dopfritt Smiley

Ja, det gjør forsåvidt det... Sikkert bare jeg som er lat Tongue   Synest bare det er dumt at de mest krevende idrettene er fylt med dritt Smiley Men jeg er forsåvidt glad i å være hobby-utøver i de idrettene jeg kommer forbi. Jeg er veldig glad i sport, men synest mesteparten av toppidretten er eller holder på å bli ødelagt.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Zuul

SV: Another one bites the dust...
« #10 : 20. august 2006, 21:03 »
At flere blir tatt trenger strengt tatt ikke bety at flere doper seg enn før. Det kan like gjerne være et tegn på at Wada henger bedre med i svingene enn før.
Jo bedre tester, ressurser, kontakter og overvåking de får jo større prosentandel av dem som doper seg vil jo nødvendig vis bli tatt.




Utlogget Sjefskjerring

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 569
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 569

SV: Another one bites the dust...
« #11 : 20. august 2006, 21:18 »
Ja, det gjør forsåvidt det... Sikkert bare jeg som er lat Tongue Synest bare det er dumt at de mest krevende idrettene er fylt med dritt Smiley Men jeg er forsåvidt glad i å være hobby-utøver i de idrettene jeg kommer forbi. Jeg er veldig glad i sport, men synest mesteparten av toppidretten er eller holder på å bli ødelagt.

Synes at du overdriver  litt her, det er faktisk ikke slik at "mesteparten" er fyll av dritt som du skriver. Selv om det er folk som blir tatt i doping så er det faktisk svært få i forhold til hvor mange som driver den enkelte idrett! Synd at du har et slikt syn på toppidrett....

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Another one bites the dust...
« #12 : 20. august 2006, 21:38 »
Mesteparten av topp-idrettene har minst en eller flere i toppen som er blitt tatt i doping. Jeg sier ikke at mesteparten av utøverene doper seg, jeg sier at mesteparten av idretter har en eller flere dopingtatte som kjemper i toppen. Ta ett eksempel hvis Andreas Torkilsen og Pitameki (eller hvordan man nå skriver det) hadde blitt dopingtatt, da hadde spydsportens siste 3 år blitt en skandale og sporten sin framtid hadde vært usikker. (dette var bare ren teoretisk)  Akkurat som Landis som vant Tour De France og ble tatt. Marion J har lenge vært i verdenstoppen i løp og har mange gull som nå blir fra prestasjoner til synder. Det er desverre liten grunn til å tro at dette er de eneste som doper seg i toppidretten. Ballsporten er vel det eneste jeg fortsatt har tro på at er ganske rent, siden dette er sporter der fysikken ikke har den samme betydningen som friidrett og sykling etc.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Another one bites the dust...
« #13 : 20. august 2006, 21:42 »
Mesteparten av topp-idrettene har minst en eller flere i toppen som er blitt tatt i doping. Jeg sier ikke at mesteparten av utøverene doper seg, jeg sier at mesteparten av idretter har en eller flere dopingtatte som kjemper i toppen. Ta ett eksempel hvis Andreas Torkilsen og Pitameki (eller hvordan man nå skriver det) hadde blitt dopingtatt, da hadde spydsportens siste 3 år blitt en skandale og sporten sin framtid hadde vært usikker. (dette var bare ren teoretisk) Akkurat som Landis som vant Tour De France og ble tatt. Marion J har lenge vært i verdenstoppen i løp og har mange gull som nå blir fra prestasjoner til synder. Det er desverre liten grunn til å tro at dette er de eneste som doper seg i toppidretten. Ballsporten er vel det eneste jeg fortsatt har tro på at er ganske rent, siden dette er sporter der fysikken ikke har den samme betydningen som friidrett og sykling etc.

Hva med styrkeløft og vektløfting?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

SV: Another one bites the dust...
« #14 : 20. august 2006, 22:24 »
Hva med styrkeløft og vektløfting?

Det er jo mange som er tatt og blir tatt der. Langt ifrå noke rein sport.... desverre...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!