Skrevet av Emne: Se dette klippet!!!  (Lest 7299 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Se dette klippet!!!
« #30 : 20. mars 2009, 21:11 »
Trenger man folk som lager parodier, når man har sånne som Petter`n?!
Hvis jeg, som ekte Aristokrat, fikk et spørsmål om hvem som er mest harry av en skikkelig bondeknøl og en fyr som Petter`n, så hadde jeg svart Petter`n. Å ha stil handler ikke om å flashe penger, heller tvert imot. Kunnskaper om kultur, sub så vel som høy, er det som teller. Denne fyren har ikke forstått bæret desverre. Han klager også på kvaliteten på damene. Har fyren SETT seg selv i speilet? Ser jo ut som en prepubertal, under gjennomsnittet pen liten meterofjomp fra 2002. Første jeg tenkte når jeg så ham var den første sesongen med Big Brother. Husker ikke navnet på han der bondeknølen og dama hans, men Petter`n minner om han.

Så Petter Pigaard, når du googler deg selv, og finner denne tråden, SKAMME deg burde du.

Edit: Oh, and let me add "LOOOL"  rofl rofl
Sa brura

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Se dette klippet!!!
« #31 : 20. mars 2009, 21:19 »
Trenger man folk som lager parodier, når man har sånne som Petter`n?!
Hvis jeg, som ekte Aristokrat, fikk et spørsmål om hvem som er mest harry av en skikkelig bondeknøl og en fyr som Petter`n, så hadde jeg svart Petter`n. Å ha stil handler ikke om å flashe penger, heller tvert imot. Kunnskaper om kultur, sub så vel som høy, er det som teller. Denne fyren har ikke forstått bæret desverre. Han klager også på kvaliteten på damene. Har fyren SETT seg selv i speilet? Ser jo ut som en prepubertal, under gjennomsnittet pen liten meterofjomp fra 2002. Første jeg tenkte når jeg så ham var den første sesongen med Big Brother. Husker ikke navnet på han der bondeknølen og dama hans, men Petter`n minner om han.

Så Petter Pigaard, når du googler deg selv, og finner denne tråden, SKAMME deg burde du.

Edit: Oh, and let me add "LOOOL"  rofl rofl
hehe.....
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Se dette klippet!!!
« #32 : 20. mars 2009, 21:31 »
RODNEY!! Cheesy
Sa brura

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Se dette klippet!!!
« #33 : 20. mars 2009, 23:11 »
Liten fotosamling av Petter'n:

http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=2981836&h=460

http://www.tv3.no/paradisehotel/deltagere/

Finner ikke noe bevis for at høyre side er større enn venstre, derimot veldig små bein!

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Se dette klippet!!!
« #34 : 20. mars 2009, 23:13 »
Liten fotosamling av Petter'n:

http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=2981836&h=460

http://www.tv3.no/paradisehotel/deltagere/

Finner ikke noe bevis for at høyre side er større enn venstre, derimot veldig små bein!

Ærlig talt, jente! Jeg sitter og spiser!!!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Se dette klippet!!!
« #35 : 20. mars 2009, 23:25 »
http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=2981836&h=460

Hvorfor har han tulla seg inn i dasspapir?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget lollopop

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Se dette klippet!!!
« #36 : 20. mars 2009, 23:47 »
Han har selvtillit. Derfor han drar damer. Man kan jo se at han føler seg ganske ok komfortabel rundt de lett kledde jentene på tv. I Norge så er man harry så lenge man ikke blender med 90% av folket. Tipper han syns det er jævlig harry å veie 100 kg å dra 300 i mark.

Og damene er ikke akkurat mer enn litt over gjennomsnittlige pene. Man forventer vel at dame skal være på et høyere nivå enn det de er, spes på en serie som spiller på sex. Vil si at det er høyere nivå på guttene enn jentene. Mats er het rå. Digger han:D
174 cm, 68kg
Bøy: 100x2 Benk: 70 Mark: 110x3

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Se dette klippet!!!
« #37 : 21. mars 2009, 02:32 »
http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=2981836&h=460

Hvorfor har han tulla seg inn i dasspapir?

fordi han er en dritt! HEHE

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Se dette klippet!!!
« #38 : 21. mars 2009, 05:01 »
Hehe, har en kamerat fra Bærum som så dette klippet og sa; "Er det rart folk tror jeg er en kuk når jeg sier hvor jeg kommer fra?"
Fysj for en type, tror ikke han skal si så mye om de jentene der (jeg synes for øvrig ikke at de er pene i det hele tatt) da han selv ser ut som en kokt hummer med 70 talls detektime sleik. Sexy.

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Se dette klippet!!!
« #39 : 21. mars 2009, 06:03 »
fordi han er en dritt! HEHE

Hehe, genialt =)

Fælt så kresne noen av dere var da.. synes Lene er ganske OK, Nanna er kjempesøt, litt for flat though.. Yvonne var bare heslig og feit. Var ikke vanskelig å se at hun hadde lyst på en runde den ene episoden når hun ligger og byr seg fram, og senere på badet bøyer hun seg ned og holder stillingen med rumpa ut leeeenge.

Men de som ser på sånt er mongo, unntatt meg, for viktige personer som meg ser på sånt for å analysere og se at menneskeheten sakte, men sikkert faller i grus.   Wink
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Se dette klippet!!!
« #40 : 21. mars 2009, 12:42 »
Hehe, genialt =)


Men de som ser på sånt er mongo, unntatt meg, for viktige personer som meg ser på sånt for å analysere og se at menneskeheten sakte, men sikkert faller i grus.   Wink

Du er nok ikke så spesiell som du tror. Disse programmene er faktisk myntet på de av oss som elsker å hate reality. De som analyserer og blir interessert i disse personlighetene, og hva som driver dem. Gjennomsnittstitteren er nok ikke så uintelligent som du tror. De som produserer slike show i Norge regner med at omlag 30% av seerne tar serien seriøst, pugger navn, digger en og hater en annen, mens omtrent 70% ser på det kun for å le, sjokkeres over hvor harry de er, hate litt, osv osv mens de spiser kveldsmat.

Hilsen en som vet dette.


For øvrig har jeg sett på dette programmet ett par ganger, da jeg har fru og skole og jobb og ikke noe liv.
Det er ikke akuratt bare Pettern som er tragisk. Hva med han der modellen (Øystein)? som alltid snakker om hvor viktig det er å bli kjent ( med jentene) og at det er det viktigste, og at ingenting er viktigere. Selv så bruker han hele daten eller hva det når er, på å si akuratt dette, istedenfor å bli kjent.

Ida og Rune (parret) er artige. Hun er ond, og han er patetisk. Hu har knulla bestekompisen hans, og HAN trygler henne om å få henne tilbake. Hun vil ikke, han gråter.

bestekompisen Vegard ser ut som (s)He-man OFF steroids. Lurer på hvor i helvete de har funnet disse folka?

Kevin har jeg en historie i fra fra det virkelige liv. Frua mi hadde i sin "ville" tid i Oslo en bakgårdsfest med venner. Kevin kom da klatrende over gjerdet fra den andre bakgården og spurte om han kunne sitte der med dem. Seff sa de, men Kevin satt der i flere timer uten å si noe. LOL.

Manna eller Nanna eller bare MAMMA som jeg kaller henne ser rar ut. Noe galt med øya hennes. Kaller henne bare horefitta etter at jeg fant ut det. LIZM!!

Så har vi "modellen" ...POO? er det de hu heter? Hu Pakistanerkjerringa, som er """""Glamourmodell"""""  ( hundre gåseøyne) Kjempevakker not.

Dette er det jeg har fått ut av Pæradize hoetell
Sa brura

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Se dette klippet!!!
« #41 : 21. mars 2009, 17:40 »
Du er nok ikke så spesiell som du tror. Disse programmene er faktisk myntet på de av oss som elsker å hate reality. De som analyserer og blir interessert i disse personlighetene, og hva som driver dem. Gjennomsnittstitteren er nok ikke så uintelligent som du tror. De som produserer slike show i Norge regner med at omlag 30% av seerne tar serien seriøst, pugger navn, digger en og hater en annen, mens omtrent 70% ser på det kun for å le, sjokkeres over hvor harry de er, hate litt, osv osv mens de spiser kveldsmat.

Hilsen en som vet dette.


For øvrig har jeg sett på dette programmet ett par ganger, da jeg har fru og skole og jobb og ikke noe liv.
Det er ikke akuratt bare Pettern som er tragisk. Hva med han der modellen (Øystein)? som alltid snakker om hvor viktig det er å bli kjent ( med jentene) og at det er det viktigste, og at ingenting er viktigere. Selv så bruker han hele daten eller hva det når er, på å si akuratt dette, istedenfor å bli kjent.

Ida og Rune (parret) er artige. Hun er ond, og han er patetisk. Hu har knulla bestekompisen hans, og HAN trygler henne om å få henne tilbake. Hun vil ikke, han gråter.

bestekompisen Vegard ser ut som (s)He-man OFF steroids. Lurer på hvor i helvete de har funnet disse folka?

Kevin har jeg en historie i fra fra det virkelige liv. Frua mi hadde i sin "ville" tid i Oslo en bakgårdsfest med venner. Kevin kom da klatrende over gjerdet fra den andre bakgården og spurte om han kunne sitte der med dem. Seff sa de, men Kevin satt der i flere timer uten å si noe. LOL.

Manna eller Nanna eller bare MAMMA som jeg kaller henne ser rar ut. Noe galt med øya hennes. Kaller henne bare horefitta etter at jeg fant ut det. LIZM!!

Så har vi "modellen" ...POO? er det de hu heter? Hu Pakistanerkjerringa, som er """""Glamourmodell"""""  ( hundre gåseøyne) Kjempevakker not.

Dette er det jeg har fått ut av Pæradize hoetell

http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=ironi&publications=23
http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi

Men det er godt vi har sånne smartinger som deg som vet så utrolig mye. Not.
(måtte legge til det siste bare så jeg er sikker på at du tar det denne gangen).
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Se dette klippet!!!
« #42 : 21. mars 2009, 18:04 »
Bærum ftw!

Så forresten på det tragiske programmet i går. Var faktisk overraskende lavt nivå på damene utseendemessig.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Se dette klippet!!!
« #43 : 21. mars 2009, 18:24 »
Noe kan du bare la være å forklare, Unknown Soldier, haha
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Se dette klippet!!!
« #44 : 21. mars 2009, 18:48 »
http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=ironi&publications=23
http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi

Men det er godt vi har sånne smartinger som deg som vet så utrolig mye. Not.
(måtte legge til det siste bare så jeg er sikker på at du tar det denne gangen).

Let me be the first to say:  uuuuuuhhhh, uuuuuuuuuuuhhh. Er du forelska i ord? Ord som ironi OSV?!?! Skal si deg en ting jeg Jenta MI, ord er for homser og litttraturstudenter. Og du er ikke litttraturstudent FÅRMÅDER jeg?

Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!