Skrevet av Emne: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness  (Lest 7494 ganger)

Utlogget Kassen aka strictboy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 399

  • Injuries!
SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #30 : 05. august 2005, 08:07 »
Jeg føler meg beæret når jeg blir nevnt som en av stjernene i første innlegget. Jeg har i lang tid hatt ”inside information” om opprettelsen av NSBFF slik at jeg har hatt god tid til å legge opp treningen og kostholdet mot deltakelse i forbundets arrangementer. Jeg legger ved noen bilder for å vise hvor langt man kommer med målrettet trening. Kravet om 100 kg i benkpress har jeg selvfølgelig inne men kan bli smertefullt å gjennomføre pga en stygg skulderskade. Planen er å bulke mot stadig nye høyder.


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #31 : 05. august 2005, 09:22 »
Skremmende bra formutvikling! Her er det en som gjør alt rett!
Du blir farlig fremover!  Gull

Utlogget Whitestone

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 57

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #32 : 05. august 2005, 10:13 »
Jeg føler meg beæret når jeg blir nevnt som en av stjernene i første innlegget. Jeg har i lang tid hatt ”inside information” om opprettelsen av NSBFF slik at jeg har hatt god tid til å legge opp treningen og kostholdet mot deltakelse i forbundets arrangementer. Jeg legger ved noen bilder for å vise hvor langt man kommer med målrettet trening. Kravet om 100 kg i benkpress har jeg selvfølgelig inne men kan bli smertefullt å gjennomføre pga en stygg skulderskade. Planen er å bulke mot stadig nye høyder.



Stå på "Kassen" dette var bedre enn forventet, du mangler bare et bilde av kassen i profil.... hehe Grin
GAK POWER  sjekk ut: www.ganddalak.no

 --Smerte er midlertidig, ÆRE varer evig!--

Utlogget Dr.Zoidberg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #33 : 05. august 2005, 10:43 »

 Weightlifter


Step a side -we have a winner!!

Jeg stemmer for at Oddbjørn 'kassen' Vagle herved får førsteplassen i NBFF-konkurransen.  Se bare på den rivende utviklingen gutten har hatt!


P-L-E-E-E-E-E-E-E-E-A-A-A-A-A-A-A-A-S-E!!

Utlogget MadeInNorway

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #34 : 05. august 2005, 10:54 »
Weightlifter


Step a side -we have a winner!!

Jeg stemmer for at Oddbjørn 'kassen' Vagle herved får førsteplassen i NBFF-konkurransen.  Se bare på den rivende utviklingen gutten har hatt!


P-L-E-E-E-E-E-E-E-E-A-A-A-A-A-A-A-A-S-E!!


Kunne ikke sagt meg mer enig. Men uff slik "Kassen" så ut på førbildene altså, glattbarbert og innoljet - totalt i mot forbundets regler. Jeg hadde vert flau altså Wink Jaja alle kan gjøre feil i livet. Godt å se at han er tilbake i kroppen han er triveligst i 2thumbsup
Lurer på om hva slags kosthold som ligger bak suksessen - kjøres det samme strikte opplegg som hjemme hos familien bulk Aase eller?

Utlogget Eivind924

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #35 : 05. august 2005, 11:23 »
Weightlifter


Step a side -we have a winner!!

Jeg stemmer for at Oddbjørn 'kassen' Vagle herved får førsteplassen i NBFF-konkurransen.  Se bare på den rivende utviklingen gutten har hatt!


P-L-E-E-E-E-E-E-E-E-A-A-A-A-A-A-A-A-S-E!!


Skal si meg enig i at "kassen" har hatt en helt utrolig fremgang som det virkelig står respekt av, og enda bedre hadde det nok blitt hadde du kuttet ut all den der gåinga på tredemølla og stepmaskinen din  No no

Men synes at vi ikke skal trekke noen forhastede konklusjoner før stevnet er avholdt.  Det går nemmlig rykter om at  Abbi Atlet har gått op 10-12 kg i kroppsvekt de siste 3 månedene, og nærmerer seg faretrunde lår på 75 cm woot

På en god dag tror jeg derfor han kan være med å kjempe on de gjeveste plasseringene

Utlogget Whitestone

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 57

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #36 : 05. august 2005, 11:31 »
Etter å ha tatt en nærmere titt på bildene til kassen, kan jeg ikke unngå å kommentere den SOLIDE fremgangen i mage regionen! Respekt!!

Men hvordan ligger det ann MadeInNorway? antall foreløpig påmeldte?
GAK POWER  sjekk ut: www.ganddalak.no

 --Smerte er midlertidig, ÆRE varer evig!--

Utlogget MadeInNorway

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #37 : 05. august 2005, 11:58 »
Etter å ha tatt en nærmere titt på bildene til kassen, kan jeg ikke unngå å kommentere den SOLIDE fremgangen i mage regionen! Respekt!!

Men hvordan ligger det ann MadeInNorway? antall foreløpig påmeldte?

Påmeldingslista tilsier at dette kommer til å bli et særdeles underholdende stevne 2thumbsup Men må ærlig innrømme at jeg er litt skuffet over oppslutningen blandt styrkeløfterne. De fleste innen miljøet består jo kravene med god margin. Mon tro om det er merkene etter de superstrame badedraktene de løfter i som gjør at de har komplekser for å stille på scenen. Eller er det fetishen for å barbere lårene før markløft folk bekymrer seg over? Sleng dere på folkens. Nå har jo styrkeløftere også en gyllen sjanse til å en gang bevise at de ikke ser så utrente ut som tidligere diskusjoner her på forumet vil ha det til Huh

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #38 : 05. august 2005, 12:24 »
Syns akkurat at dere skrev at regionen var begrenset til rogaland...  dry

Just name a time and place, and I'll be there with Fjøren and Furesund to knock all you MOFO's out to sea...  >Cheesy

Utlogget Whitestone

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 57

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #39 : 05. august 2005, 13:26 »
Påmeldingslista tilsier at dette kommer til å bli et særdeles underholdende stevne 2thumbsup Men må ærlig innrømme at jeg er litt skuffet over oppslutningen blandt styrkeløfterne. De fleste innen deres miljø oppfølger jo kravene med god margin. Mon tro om det er merkene etter de superstrame badedraktene de løfter i som gjør at de har komplekser for å stille på scenen. Eller er det fetishen for å barbere lårene før markløft folk bekymrer seg over? Sleng dere på folkens. Nå har jo styrkeløftere også en gyllen sjanse til å en gang bevise at de ikke ser så utrente ut som tidligere diskusjoner her på forumet vil ha det til Huh


Hva med egersunds store sønn å bulke konge BigMac?
GAK POWER  sjekk ut: www.ganddalak.no

 --Smerte er midlertidig, ÆRE varer evig!--

Utlogget Kassen aka strictboy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 399

  • Injuries!
SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #40 : 05. august 2005, 16:11 »
Jeg takker for alle lovordene jeg har fått, det gjør trening og kosthold mot konkurranse mye lettere.
Planen fremover er å bulke og trene videre.  Weightlifter3 Food Knebøy Food

BigMac kunne nok gjort det bra i konkurranse i NSBFF, men på grunn av at han utelukkende har prioritert bulking og styrke, har fitness-delen kommet litt på etterskudd. Vi må huske at det må være en balanse mellom disse tre fokusområdene.

I kveld skal jeg forhåpentligvis trene med både Dr. Tødda og Bulk Martin og håper i den forbindelse å få noen tips som jeg kan bruke mot oppkjøringen til regionsmesterskapet.

Utlogget MadeInNorway

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #41 : 05. august 2005, 16:20 »
Syns akkurat at dere skrev at regionen var begrenset til rogaland... dry

Just name a time and place, and I'll be there with Fjøren and Furesund to knock all you MOFO's out to sea... >Cheesy

Hehe godt at noen reagerer her inne. Tviler ikke på at gutta fra fræna kunne gjort det stort også i denne sammenheng. Du har helt rett på at kun Rogaland er med i kretsen, hehe....innlegget mitt var egentlig ment direkte rettet mot vår kjære styrkeløfter JSE. Skal greie å lokke han med. Får gi han noen brødskiver med peanuttsmør og ris til å tygge på så går nok ting i orden

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #42 : 05. august 2005, 19:58 »
Ja, vi får se da vettu... Vi har egentlig en Bråte med mulige deltakere i BulkeFitness i Fræna...  rofl

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #43 : 05. august 2005, 20:48 »
Hva slags poseringer vil bli brukt under stevnet?
Konebanker og totalonanist

Utlogget MadeInNorway

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

SV: Regionmesterskap i styrke-bulkefitness
« #44 : 06. august 2005, 10:46 »
Hva slags poseringer vil bli brukt under stevnet?

Samme poseringer som i fitness er utgangspunktet. Endringer og tilføyelser kan bli foretatt underveis. Gleder meg, i tillegg til flere nyutdannede dommere fra NSBFF har vi nå også skaffet en tidligere dommer fra NKF buttrock

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!