Skrevet av Emne: Hvor lang tid tar det å nå den pefekte kroppen? Trent 1 og et halv år.  (Lest 1392 ganger)

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Heisann

Hvor lang tid tar det å nå den pefekte kroppen? Jeg har trent 1 og et halv år. Videre er jeg 18 år, og tilskuddene jeg bruker er whey protein, tran, vitamintilskudd og kreatin.

Denne kroppen har jeg nå:

Høyre overarm: 32,5cm

Venstre overarm: 31 cm

Høyre underarm: 27,5 cm

Venstre underarm: 27 cm

Skuldre: 118 cm

Bryst 97,5cm



Midje: 89cm

Høyre lår: 61cm

Venstre lår: 60cm

Høyre legg: 39cm

Venstre legg: 41,5cm


Dette er kroppen jeg ønsker meg:

Biseps
42cm

Underarm
34cm

Bryst
117cm

Lår
62cm

Legger
40cm

I livet
82cm


Tusen takk for svar Wink

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Noen andre svar her? Jeg tenkte på å legge opp en plan for hvilke volum økninger jeg skal ha til hver 3 måned for eksempel. Når man har faste mål å gå etter så øker man mer.

Wink

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Unnskyld at jeg sier det, men dette var et idiotisk spørsmål. Hvis du tenker deg litt om skjønner du vel godt at ingen kan gi deg et konkret svar på dette. Ingen kan si at du, på 3mnd 1 dag og 5 timer vil øke x antall cm rundt biceps, x antall cm rundt det venstre låret, samt alt annet du lister opp her.

Legg opp treningen din med volum i tankene, spis skikkelig - ta tilskudd der vanlig mat ikke strekker til. Sov nok.

Sørg for at du trener med progresjon.

Lykke til.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Bra at du har konkrete mål du vil nå, da er det mye enklere å motivere seg Smiley

I følge tallene vil jeg ikke si du er så veldig langt unna, forutsatt at du har et ok kosthold og et bra treningsoppsett.  Det målet som er vanskeligst for deg å nå i følge tallene er biceps, 10 cm økning er mye.. Dessuten er det stor forskjell på å nå målene i cm på bulk, dvs med en relativt høy fettprosent, mot å få til de målene deffet.  Lykke til!
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Det er da bare du som kan svare på det Wink

SPørs helt hvilken forutsetninger du har. For noen kan det være 1års trening og en 12ukers deff så har de den kroppen de synes er idealistisk og perfekt. Noen blir aldri fornøyde. Mens noen ønsker å se svære ut!
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Finnes den perfekte kroppen?

Ganske sikker på at om du noensinne får kroppen som du nå ser på som den perfekte, så har din oppfatning av den perfekte kroppen forandret seg og den perfekte kroppen er da fortsatt et godt stykke unna. Tror bare du får finne deg i at du aldri kommer til å bli helt fornøyd. Kanskje like greit. Kunne nok fort blitt litt ekkel om du brått en dag sto forran speilet og sa til deg selv: "Å i helvete!! Du er bra nice!! Den perfekte kroppen!!! Kan umulig bli bedre enn dette!!!"
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Høres kos ut å kunne være så fornøyd. Selv blir jeg aldri fornøyd, men moro er det likevel.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!