Skrevet av Emne: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo  (Lest 120810 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #180 : 07. oktober 2010, 13:18 »
Jepps,han prøvde men han sluttet..pga skyld følelsen..
Han prøver og vise folk dette med doping etc..Men egentlig så er det ikke så farlig som alle sier..
Er bare at det blir feil og la barn se på slike forbilder og tro dem er doping fri!!
Og det er det filmen dreier seg om..Og det er jeg enig i og!!

Men vi nordemenn liker og tro att alle andre doper seg,mens ingen av våre atleter gjør noe galt..Jukser litt her og der..Kanskje ikke like alvorlig..Men juks er juks..
Der er dett høyde hus tullet kommer inn..For akkurat utholdenhet sporter!!!
Nordmenn må stå over løp vis dem har for høye blodverdier..en russer blir tatt for doping nærmest...

Husker Gerhard helskog regelrett ble slaktet da han hadde et intervju gjennom programmet Rikets tilstand, med en italiener som mente at alle doper seg, inkludert norske uttøvere som Alsgaard og Dæhlie. Det ble oppstandelse, Helskog ble sendt til USA, og programmet tatt av lufta.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #181 : 07. oktober 2010, 13:20 »
Hva vet man om seneffektene av doping da?

Doping har vært i 100år snart nærmest...Og man alle vet at hjerte kars sykdommer ved store doser.
Høytblodtrykk og kolestrol..Er man flink med legen..Er det fint lite..
Holder man seg unna alt annet som jeg har nevnt tusen ganger..kan man fint bole lenge og slutte uten noe skader..Så lenge man holder seg til en normale doser!!!


Så sen virkningene  vet vi om nå..Noenlunde...Ikke verre en mange andre ting man får sen virkninger av..I dagens sammfunn..Eller for oss som jobber i annleggs bransjen.Der man går i alle slag gasser støv etc..Så er nåkk aas noe av det mindre farlig jeg har vært borti i mitt liv!!!

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #182 : 07. oktober 2010, 13:23 »
Husker Gerhard helskog regelrett ble slaktet da han hadde et intervju gjennom programmet Rikets tilstand, med en italiener som mente at alle doper seg, inkludert norske uttøvere som Alsgaard og Dæhlie. Det ble oppstandelse, Helskog ble sendt til USA, og programmet tatt av lufta.


Ja får våre atleter går i fra flere andre nasjoner som doper seg bevisst heletiden..
Med flere min på fem mila..Sprengt at folk tror at disse gutta ikke har fått ting på andre måter altså..
Jukser norges atleter og..Man går ikke fra alle verdens nasjoner vettu,som er dopet med flere min..
Det er en grunn til at dem bruker høyde hus,nettopp for at det gir samme effekten..
Men det er lovlig..Det andre ulovlig..Sprengt...
Man skulle bare sett på blod verdiene..Uavhengi av hvordan man fikk disse blodverdiene..
Det burde være det sisste som spillte inn...

En dag vil dette komme på fakta på bordet som en skandale..Men han som kommer til og fortelle det.
Blir aldri trodd...Norske folk er rett og slett så naiv og ikke granskene folk..

FOLK FORDØMMER DET,DEM IKKE VET :-)

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #183 : 07. oktober 2010, 13:28 »
Sitat
FOLK FORDØMMER DET,DEM IKKE VET :-)

Du sitter jo og dømmer folk du også Wink
Smiley

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #184 : 07. oktober 2010, 13:37 »
Du sitter jo og dømmer folk du også Wink

Ja,det må jeg ærlig si..At jeg synes det er trist at folk ikke klarer og høre på folk som vet..
I steden for og høre..Så fordømmer dem..Jeg har hørt på den norske staten mange ganger,og det viser jeg gang på gang..At det er korrupsjon så det holder..Sniker seg unna skatt på smykker,tepper på 50tusenvis..Så når dem sier at høyde hus er ok,og epo ikke som er akkurat samme stimulasjonen..Bare at man slipper og bruke enormt med penger på og reise til høyde hus..Så er det igjen dobbelt moral og beskytter seg selv for og se bra ut.

Så til en del at det norske folk blir fordømt av meg,samt stat og regjering...Når ikke lovene gjelder for politi og stat..Blir det til at man fordømmer..
Ser jo bare i treholt saken og..Regjeringen lyver og fikser på alt heletiden..
Når skal vi slutte og være så naive??

Men nå er dette helt utenom temaet...Men blir til at man fordømmer folk som ikke hører,når man faktisk vet hva man snakker om!I doping etc.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #185 : 07. oktober 2010, 14:26 »
Honnør til Raymond for å ha vist stor evne til å bidra med konstruktiv debatt og argumenter!


Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #186 : 07. oktober 2010, 16:12 »
I enkelte tilfeller sørger staten for at ufarlige bivirkningsfrie naturlige matvarer blir forbudt fordi det gir bedre efekt enn medisiner fulle av bivirkninger. Man kan ikke stole på alt man får servert fra staten nei.

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=558949

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #187 : 07. oktober 2010, 16:19 »
er det noe stoler enda mindre på, er det media. vg og dagbladet er verdt å bruke til opptenning engang!

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #188 : 07. oktober 2010, 16:26 »
He he sant nok, men dette forbudet har skapt store diskusjoner blant både leger og helseeksperter.

http://www.abcnyheter.no/node/86047

Morten Mathisen som har skrevet innlegget er selv lege med 1300 pasienter.

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #189 : 07. oktober 2010, 16:38 »
Honnør til Raymond for å ha vist stor evne til å bidra med konstruktiv debatt og argumenter!



?

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #190 : 07. oktober 2010, 16:58 »
Ja,det må jeg ærlig si..At jeg synes det er trist at folk ikke klarer og høre på folk som vet..
I steden for og høre..Så fordømmer dem..Jeg har hørt på den norske staten mange ganger,og det viser jeg gang på gang..At det er korrupsjon så det holder..Sniker seg unna skatt på smykker,tepper på 50tusenvis..Så når dem sier at høyde hus er ok,og epo ikke som er akkurat samme stimulasjonen..Bare at man slipper og bruke enormt med penger på og reise til høyde hus..Så er det igjen dobbelt moral og beskytter seg selv for og se bra ut.

Så til en del at det norske folk blir fordømt av meg,samt stat og regjering...Når ikke lovene gjelder for politi og stat..Blir det til at man fordømmer..
Ser jo bare i treholt saken og..Regjeringen lyver og fikser på alt heletiden..
Når skal vi slutte og være så naive??

Men nå er dette helt utenom temaet...Men blir til at man fordømmer folk som ikke hører,når man faktisk vet hva man snakker om!I doping etc.

Så det du sier er at de som er født og oppvokst i høyden ikke kan drive med idrett fordi er dopet da?
Njoa

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #191 : 07. oktober 2010, 18:08 »
Man har et lignende konsept i styrke. Okulasjons trening. Man fester en manskjett på armen som kveler o2 tilførselen. Dette skal angivelig gi mer GH produksjon. Jeg har ikke satt meg inn i dette, men vil du si atte er doping da Raymond?

Jeg har et forslag til signaturen din;
Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #192 : 07. oktober 2010, 18:29 »
Så det du sier er at de som er født og oppvokst i høyden ikke kan drive med idrett fordi er dopet da?
[/quoteNei.att det er mulig..Topp idretts senteret bruker millionvis på og finne ut andre metoder og høyne det på..Men disk med deg er bare og glemme.Du skjønner ikke tegningen

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #193 : 07. oktober 2010, 18:31 »
Man har et lignende konsept i styrke. Okulasjons trening. Man fester en manskjett på armen som kveler o2 tilførselen. Dette skal angivelig gi mer GH produksjon. Jeg har ikke satt meg inn i dette, men vil du si atte er doping da Raymond?

Jeg har et forslag til signaturen din;
Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?


Alt som man bruker til stimulig på unaturlig vis burde vært nei,nei nei..
At der støtter en ting,og en annen ikke.Ser du ikke selv dobbelt moralen??

Nei det er lov det,for det gjøres slik,og det gjøres slik så da er ikke det lov..


Stupklar..

Svar: folk er fitte naive i verden og tror på alt man får severt..Derfor er det slik!

doomapple

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #194 : 07. oktober 2010, 18:52 »
er det noe stoler enda mindre på, er det media. vg og dagbladet er verdt å bruke til opptenning engang!

hva prøvde du egentlig å skrive her?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!