Skrevet av Emne: Tvangstanker :S  (Lest 8452 ganger)

Utlogget Håååkon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 268

Sv: Tvangstanker :S
« #15 : 01. august 2007, 19:25 »
Haha, fin!

Mer slitsomt enn fint ;p

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Tvangstanker :S
« #16 : 02. august 2007, 13:10 »
Jeg har noen tvangstanker jeg også Tongue

Når jeg går på et fortau med sånne steinruter så kan jeg ikke tråkke i sprekkene.

Jeg kan ikke trene under soloene i Metallica sangene. Hver gang det kommer en solo må jeg ta pause fra settet! Er helt sjukt noen ganger. Kan ikke trene viss det er en solo :S
sterk,blid og ronkefri

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Tvangstanker :S
« #17 : 03. august 2007, 22:43 »
jeg har hatt en del selv opp gjennom oppveksten når jeg tenker over det. når jeg stiller på volumet må jeg alltid stille til ett rundt tall osv.

husker en litt værre en fra da jeg var liten, og de gangene jeg var på vei hjem fra kompiser når det var mørkt ute. Jeg var alltid ganske redd da, så hver gang det kom biler løp jeg å gjemte meg til de hadde kjørt forbi Huh

har hatt mange fler, men kommer ikke på noen i farta. har vel fortsatt noen..skal tenke litt etter å komme tilbake jeg  Smiley
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Tannfeen

Sv: Tvangstanker :S
« #18 : 04. august 2007, 23:23 »
Jeg må alltid sjekke om skivene er skøvet helt inn på stanga rett før jeg løfter. Alltid! Selv om jeg har lagt på skivene selv i f.eks benkpress, så er jeg nødt til å sjekke med hendene når jeg ligger på benken. Sinnsykt irriterende. Dessuten så klarer jeg ikke å starte et sett i starten på en sang heller. Må liksom vente til bittelitt ut i sangen, eller til synginga begynner.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Tvangstanker :S
« #19 : 04. august 2007, 23:29 »
Har hatt endel tvangstanker opp igjennom tiden jeg også..:S
td å sjekke att komfyren er av før jeg legger meg, sjekker ofte 3 ganger, og mye mer sprø ting.
men det med mobilen min er det verste.! Har miste en mobil fra før, så nå går jeg omtrent med handa i lomma støtt for å holde på den jævla mobilen.!
irriterende.. Tongue
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tvangstanker :S
« #20 : 04. august 2007, 23:56 »
Fortsett å dele deres små "tvanger", gutter.... jeg blir litt sjokkert, litt skremt og litt lei meg på deres vegne, men det er bra å fortelle om det. Kanskje litt distanse og refleksjon kan endre behovet for "tvanger" ? Smiley

Jeg har jobbet med folk (boenheter, HVPU, Fengsel og skole) med MYE værre ticks og tvangshandlinger enn det dere beskriver, så det er ingen grunn til panikk.... enda.. Wink

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Tvangstanker :S
« #21 : 04. august 2007, 23:59 »


Jeg har jobbet med folk (boenheter, HVPU, Fengsel og skole) med MYE værre ticks og tvangshandlinger enn det dere beskriver, så det er ingen grunn til panikk.... enda.. Wink
Det var godt å høre..Wink
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Tannfeen

Sv: Tvangstanker :S
« #22 : 05. august 2007, 00:05 »
Fortsett å dele deres små "tvanger", gutter.... jeg blir litt sjokkert, litt skremt og litt lei meg på deres vegne, men det er bra å fortelle om det. Kanskje litt distanse og refleksjon kan endre behovet for "tvanger" ? Smiley

Jeg har jobbet med folk (boenheter, HVPU, Fengsel og skole) med MYE værre ticks og tvangshandlinger enn det dere beskriver, så det er ingen grunn til panikk.... enda.. Wink

Hehe..  Du er sikker bunden av taushetsplikt, men kan du ikke komme med et humoristisk eksempel? Jeg sitter og kjeder meg..
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Tvangstanker :S
« #23 : 05. august 2007, 00:31 »
Jeg er slik at når jeg først orker å rydde rommet, pulten eller støvsuge o.l, så blir jeg så forbannet nødt til å gjøre ALT på en gang. Og det overfører seg til alt det andre resten av dagen, alt jeg gjør den dagen må være perfekt. Ligger det et lite rusk på golvet er jeg nødt å ta det opp. Står noe skjevt så er jeg nødt å rette det opp. Får ikke fred før alt er i skjønneste orden. Så det blir lang tid mellom ryddinga pga jeg vet at det uansett blir et stort tiltak. Når jeg først har et avslappet forhold til ting, så har jeg det. Men når jeg da gjør en innsats for å ordne opp i noe så blir jeg så besatt av å gjøre alt perfekt at det går meg på nervene.  I tillegg er det sånne småting som at jeg MÅ ta på en ting, lukke en skapdør etc før jeg får fred til å gjøre det jeg skal. Vet ikke hva det kommer av, og tror ikke jeg kommer til å gjøre noe spesielt med det siden det ikke er så omfattende (foreløpig Tongue ) I tillegg virker det å være kontrollerbart til en viss grad... 
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tvangstanker :S
« #24 : 05. august 2007, 00:33 »
Ett tilfelle var en som sov naken, og når han skulle kle på seg om morgenen, måtte ha ei kaffekanne ved siden av seg, og før hvert plagg måtte han: Skru korken opp, igjen og stryke en gang opp og en gang ned på kanna... så ta på feks en sokk.
så gjentar det seg før neste sokk...

En fange som ,når vi låser opp cella for å la ham komme ut og hente brød og varmvann, skyller koppen sin i vasken, men greier ikke slutte riste vanndråpene ut av den før vi lukker celledøra, låser, og åpner den en gang til for å "bryte " tvangen hans.

en annen fange blir "møkkete" av å tørke seg bak etter å ha vært på do.. så han vasker hendene 22 ganger.. etter det, så er jo hendene så rene at han ikke kan bruke dem til noe annet.. han har da stått over varmt vann så lenge at han snørrer litt.. men kan ikke tørke nesen med de rene hendene, så han må stupe ned i sengetøyet eller inn i et håndkle som henger på veggen... Men da har sengetøyet blitt "møkkete" og da kan han ikke sove i det..

Gutter... våkn opp, skjerp dere, og se sannheten. Disse små tvangene er diverse små problemer som kommer til live i disse irrasjonelle handlingene.

BRYT nå! Ta grep, ta tak og BESTEM dere for å velge IKKE å føye tvangene.

DU er sjefen!

Smiley

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Tvangstanker :S
« #25 : 05. august 2007, 00:48 »
Huske en jeg trente i karate en gang. Han kjørte skatestilen med buksa laaangt ned på rævva. En gang når han skiftet så la jeg merke til att han hadde to stk sprittusj-streker på hoftene, en på hver side. Jeg spurte han om dette, og da medgikk han litt nølende att det var for å forsikre seg om att buksa hang på akkurat riktig sted  biggrin
Han hadde forøvrig masse ritualer i forhold til i hvilken rekkefølge han skulle ta på seg klærne etter dusjen, og i hvilken rekkefølge han skulle pakke treningsbaggen. Det tok ikke lang tid før folk begynnte å gjemme sokkene hans osv. Da gikk det helt i stå for gutten  Wink
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Tvangstanker :S
« #26 : 05. august 2007, 00:49 »
Ett tilfelle var en som sov naken, og når han skulle kle på seg om morgenen, måtte ha ei kaffekanne ved siden av seg, og før hvert plagg måtte han: Skru korken opp, igjen og stryke en gang opp og en gang ned på kanna... så ta på feks en sokk.
så gjentar det seg før neste sokk...

En fange som ,når vi låser opp cella for å la ham komme ut og hente brød og varmvann, skyller koppen sin i vasken, men greier ikke slutte riste vanndråpene ut av den før vi lukker celledøra, låser, og åpner den en gang til for å "bryte " tvangen hans.

en annen fange blir "møkkete" av å tørke seg bak etter å ha vært på do.. så han vasker hendene 22 ganger.. etter det, så er jo hendene så rene at han ikke kan bruke dem til noe annet.. han har da stått over varmt vann så lenge at han snørrer litt.. men kan ikke tørke nesen med de rene hendene, så han må stupe ned i sengetøyet eller inn i et håndkle som henger på veggen... Men da har sengetøyet blitt "møkkete" og da kan han ikke sove i det..


Var det disse som brøt ut av FAk og startet egen klubb?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Tannfeen

Sv: Tvangstanker :S
« #27 : 05. august 2007, 00:52 »
Hehehe.  Slitsomt for han karen med kaffekanna hvis han får med seg dame hjem en gang etter at han har sluppet ut. Tviler på at dama gidder ligge å vente på at han skrur av og på den jævla korka.

Når du snakker om å skylle kopper så kommer jeg faktisk på at ofte når jeg skyller en kopp, og så fyller den for å drikke, så MÅ jeg slå det ut ihvertfall èn gang til. Ganske irriterende.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tvangstanker :S
« #28 : 05. august 2007, 00:53 »
han med kaffekanna vil nok være under oppsyn resten av livet i en eller annen form.... blir lite dame på ham tror jeg.. Wink

Utlogget Tannfeen

Sv: Tvangstanker :S
« #29 : 05. august 2007, 00:56 »
Han kunne jobba i klesbutikk, kanskje?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!