avstemning
Spørsmål: bruker du eller har du brukt anabole steroider?
Ja
Nei

Skrevet av Emne: Bruker DU anabole steroider?  (Lest 36351 ganger)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #60 : 25. mai 2006, 23:28 »
I følge denne avstemmingen, så bruker hver 8 person i forumet her anabole steroider! Shocked
Jeg tror kanskje ikke helt at det stemmer da.
De som doper seg stemmer vel ja, mens de som ikke gjør det gidder nødvendigvis ikke å klikke.
Kan neppe tenke meg at av de 11 000 medlemmene, så bruker ca. 1200 aas..

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #61 : 25. mai 2006, 23:32 »
Det kalles "Janteloven" Wink

Soje

Akkurat. Dessuten er hemningsløs fyll en del av norsk 'kultur'. Drekk ak'vitten din!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #62 : 25. mai 2006, 23:37 »
I følge denne avstemmingen, så bruker hver 8 person i forumet her anabole steroider! Shocked
Jeg tror kanskje ikke helt at det stemmer da.
De som doper seg stemmer vel ja, mens de som ikke gjør det gidder nødvendigvis ikke å klikke.
Kan neppe tenke meg at av de 11 000 medlemmene, så bruker ca. 1200 aas..
Har sett ved en annen avstemming her på forumet at nesten 50% synes det er helt greit med dopingbruk,så dette kommer ikke som en overraskelse nei.
Andelen av brukere er mye større enn man aner,da beslagene av AAS er bare toppen av isfjellet.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #63 : 25. mai 2006, 23:51 »
Har sett ved en annen avstemming her på forumet at nesten 50% synes det er helt greit med dopingbruk,så dette kommer ikke som en overraskelse nei.

Hvorvidt man tolererer andres bruk har ingenting med hvorvidt man bruker selv å gjøre.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #64 : 25. mai 2006, 23:54 »
Har sett ved en annen avstemming her på forumet at nesten 50% synes det er helt greit med dopingbruk,så dette kommer ikke som en overraskelse nei.
Andelen av brukere er mye større enn man aner,da beslagene av AAS er bare toppen av isfjellet.
Synes det er greit med doping, og om de doper seg er jo to forskjellige ting. Og doping omfatter mer enn bare aas Smiley Men for all del, veldig mange som bruker aas, det er jeg klar over!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #65 : 25. mai 2006, 23:56 »
Hvorvidt man tolererer andres bruk har ingenting med hvorvidt man bruker selv å gjøre.
Men terskelen til å bruke selv er mye lavere da når man har et avslappet forhold til det..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Rimstad

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #66 : 26. mai 2006, 00:29 »
Tough trainers don't dope, het det på en t-skjorte.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #67 : 26. mai 2006, 00:53 »
...

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #68 : 26. mai 2006, 01:10 »
Alt det du ramser opp er jo sannsynlig. Dessuten viser det seg at fleire alvorlige overgrepssaker der gjerningsmannen har brukt anabole steroider. Kan jo gjerne lese denne artikklen her http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article650938.ece
Har ikkje påstått at andre er verken uvitende eller grønne.

Fra artikkelen:

"Det går tusenvis av nordmenn og svensker rundt som har brukt anabole steroider en eller annen gang i livet. De er tikkende bomber. I en "trigget" situasjon kan disse miste kontrollen helt. Kvinner som lever sammen med disse, løper en stor risiko. Hypoteser anslår at disse hjerneskadene kan følge personene i 30-40 år, sier Moberg"

...


Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #69 : 26. mai 2006, 07:38 »
Det som er ekstremt vanskelig å vise er om de som bruker eller har brukt steroider tidligere også ville mistet kontrollen i samme situasjon uten å ha brukt steroider.

Veldig ofte er det aggressive personer til og begynne med som mister kontrollen i "triggede" situasjoner, gjerne med alkohol og eventuellt andre stoffer inni bildet. Vi vet jo at f.eks. alkohol alene er en påskynder til vold mellom mennesker.....

Soje

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #70 : 26. mai 2006, 10:10 »
1. Har du lest om bridging eller pct dry

Det har tydeligvis ikke du gjort, for da hadde du ikke nevnt bridging overhodet her.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #71 : 26. mai 2006, 10:11 »
Denne her... Vel. Jeg er ikke pro doping, men jeg kjenner faktisk noen i kategorien "torpedo" og vit følgende:
Sitter du i avhør, for å ha skutt, knivstukket eller hugget av legemsdeler på noen for penger vil du gjøre ALT for mildere straff.
Folk som sier "Jeg ble gal av aas" prøver å hevde sinnsyk i gjerningsøyeblikket, og har her noe å unnskylde seg med.

I noen grad må en jo være sinnsyk for å hugge av noen uansett hva, men det er ikke AAS sin feil. Ofte glemmer de å nevne det grammet med amfetamin de tok for jobben, cocainen de bruker på fest, og at de bare bruker aas for å bli sterkere, og slå hardere.

De bruker stimulanter (amf. cola, div.morfinpreparater) for å tåle smerte, i tilfelle "offeret" gir motstand..

Kombinasjonen aas og narko lager følgende:
Store, fæle, aggressive*(merk. AMFETAMIN), semi psykotiske mennesker, som så å si ikke kjenner det om du slår dem med et brekkjern.

Jeg prøver ikke å "ufarligjøre" aas, men husk at når det gjelder torpedoer, og TRO MEG, når jeg sier jeg kjenner noen av verstingene, er ikke aas alene faktoren som gjør dem slik dem er. PENGENE gjør dem slik

L

Bra innlegg, men det er nok verken AAS eller penger som gjør dem slik. Derimot er det deres antisosiale personlighet og affektive (følelsesmessige) kulde som gjør dem slik. Sagt med andre ord: De er drittsekker av natur. Stimulanter er bare en måte å få deres iboende djevelskap nærmere overflaten på, gjøre den lettere tilgjengelig. Penger er bare en trigger, et midlertidig motiv, men gjør dem ikke til noen andre enn de er.

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #72 : 26. mai 2006, 10:15 »
Mener du å si at man ikke kan bli "psykisk avhengig" av penger HITman ? Det evige jaget etter kjappe gevinster gjør ingenting med en ? Den hørtes drøyt bastant ut egentlig.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #73 : 26. mai 2006, 10:22 »
Bra innlegg, men det er nok verken AAS eller penger som gjør dem slik. Derimot er det deres antisosiale personlighet og affektive (følelsesmessige) kulde som gjør dem slik. Sagt med andre ord: De er drittsekker av natur. Stimulanter er bare en måte å få deres iboende djevelskap nærmere overflaten på, gjøre den lettere tilgjengelig. Penger er bare en trigger, et midlertidig motiv, men gjør dem ikke til noen andre enn de er.

H

Sant nok - det er en viss forskjell på å kutte av seg sin egen lillefinger for en million kroner kontra det å kutte av noen annens......
Jeg for min del synes fingre passer best der de er fra naturens side - både for egen og andres psykiske helses del Smiley

Tric

PS! ...og det til tross for at jeg stemte ja  Smile (obs obs - det sto noe om bruker eller har brukt osv...)


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #74 : 26. mai 2006, 10:31 »
Mener du å si at man ikke kan bli "psykisk avhengig" av penger HITman ? Det evige jaget etter kjappe gevinster gjør ingenting med en ? Den hørtes drøyt bastant ut egentlig.

Atferdsproblemer kan selvsagt forstås på flere måter, og som regel spiller flere faktorer inn. Veldig mange i vårt materialistiske samfunn har en mer eller mindre sykelig "avhengighet" av penger, men det skal mer til enn dét alene før man på regelmessig basis knekker løs på menneskeknær med balltre. Og ser man på de mest hardbarkede voldskriminelle som gruppe, så finner man at de aller fleste har tatt med seg den voldelige/antisosiale atferden helt fra barnsben av, som tegn på problematikk dypt rotfestet i deres personlighet.
Selvsagt kan man peke på at mange av disse menneskene også har hatt svært vanskelige oppvekstforhold, og dette spiller åpenbart også inn i betydelig grad, men så lenge man er "tilregnelig" så har man også valgmuligheter, og jeg finner ikke grunnlag for å "forstå meg ihjel" på antisosial atferd som f. eks. torpedovirksomhet gjennom midlertidige motiver som f. eks. penger.

H
Erfaring er den talentløses trøst

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!