Skrevet av Emne: Kjendiskvinner med supermuskler  (Lest 4948 ganger)

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Kjendiskvinner med supermuskler
« #30 : 03. mai 2008, 14:22 »
Jeg har ikke lest gjennom hele artikkelen, men jeg tror jeg digger KK fra og med akkurat nå:
Sprettrumpefavoritter:
Sitat
– Det kan kanskje høres brutalt ut, men vanlige friske mennesker som vil forme kroppen sin, må skjønne at de må trene så de blir skikkelig slitne, understreker Kathrine Maaseide (28).

[...]

Hun tror det er lurt for nybegynnere å starte med lette vekter, inntil de har lært seg å gjøre bevegelsene riktig. Deretter bør de løfte så tungt som mulig.

[...]

Du bruker uten tvil mest krefter på frivektene, men hvis du har svak rygg, bør du bruke apparater som gir ekstra støtte, råder sandvolleyballspilleren.
LITT skeptisk til det helt siste der, men likevel:

Øvelse nummer to er knebøy!

Sitat
Rumpe: Stå med skulderbreddes avstand mellom føttene. La vekten hvile mest mulig på hælene. Bøy knærne 90 grader og press opp. For mer effekt på rumpa er det bra å gå dypere

Og 90grader er laveste de anbefaler, og det nevnes at lenger ned er bedre!
De har selvsagt med noen sugne øvelser også, men i tillegg til knebøy er utfall med på lista! Bør vel også nevnes at det ikke er en KK-journalist som sier noe av dette, men en sandvolleyballspiller, Kathrine Maaseide (28).

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Kjendiskvinner med supermuskler
« #31 : 03. mai 2008, 16:09 »
Jeg får vondt inne i meg hver gang en eller annen B kjendis dukker opp i Se og Hør eller Her og Nå med armene halveis over skulderhøyde og det står " (sett inn b-kjendisnavn her) VISER MUSKLER "

Også er det for eksempel Finn Schøll med en spade over hodet... lol

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Kjendiskvinner med supermuskler
« #32 : 03. mai 2008, 16:39 »
Denne skribenten i KK må ha en IQ som er lavere enn Keira Knightley's vekt. Da begynner den å bli farlig lav.

Nå skal jeg sende denne skribenten en mail, hvor jeg skal gratulere med årets mest idiotiske artikkel. Grin

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Kjendiskvinner med supermuskler
« #33 : 03. mai 2008, 16:48 »
Og der har jaggu jeg også sendt en mail.

Sitat
Jeg vil gratulere med årets dummeste artikkel. Hvordan det er mulig å skrive så mye som ikke har noe med virkeligheten å gjøre, er et under. Når en skal skrive en slik artikkel (som for det første har helt feil fokus), bør en i det minste gjøre en smule research og kvalitetssjekke innholdet. Det kommer jo klart frem at du ikke har gjort det når du klarer å skrive at Keira Knightley har for store muskler i armene. Ho har jo knapt en muskel i armen! En annen god idè kan være å sette seg litt inn i hva som er sunne holdninger (noe din artikkel absolutt er fraværende fra) og hva som er sunt for kroppen. Styrketrening, og all trening i seg selv er utelukkende positivt for alle. Din artikkel svartmaler dette, og er med på å oppfordre lesere til å få en dårlig holdning til hva som er sunt.

Utlogget Bonde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

  • Lifting steel has got a sex-appeal
Sv: Kjendiskvinner med supermuskler
« #34 : 06. mai 2008, 17:42 »
Og der har jaggu jeg også sendt en mail.


Honnør til Kiwi og Shemhazai


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Kjendiskvinner med supermuskler
« #35 : 07. mai 2008, 07:14 »
Får jeg og honnør om jeg sender hu dama mail? Får jeg flere om jeg sender flere mailer? Hva om jeg får en kamerat til å maile hu og da, får jeg en halv honnør pr person jeg overbeviser til å sende hu mail? Og 0.25 honnør pr mail DE igjen får noen til å sende?
Hva om jeg får en kjendis til å maile hu, er det verdt flere honnører? Feks om jeg får Schance til å sende hu en mail der det står "no va du smart! no va du vældi smart, ka!", får jeg feks 4 honnører da? Eller om Ari mailer hu og skriver "dette var trist som f*en"? Det må jo være verdt minst 5?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Bonde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

  • Lifting steel has got a sex-appeal
Sv: Kjendiskvinner med supermuskler
« #36 : 07. mai 2008, 23:52 »
Får jeg og honnør om jeg sender hu dama mail? Får jeg flere om jeg sender flere mailer? Hva om jeg får en kamerat til å maile hu og da, får jeg en halv honnør pr person jeg overbeviser til å sende hu mail? Og 0.25 honnør pr mail DE igjen får noen til å sende?
Hva om jeg får en kjendis til å maile hu, er det verdt flere honnører? Feks om jeg får Schance til å sende hu en mail der det står "no va du smart! no va du vældi smart, ka!", får jeg feks 4 honnører da? Eller om Ari mailer hu og skriver "dette var trist som f*en"? Det må jo være verdt minst 5?

Ja, kanskje det?  biggrin

Utlogget Djcrisis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Kjendiskvinner med supermuskler
« #37 : 25. mai 2008, 02:00 »
Får jeg og honnør om jeg sender hu dama mail? Får jeg flere om jeg sender flere mailer? Hva om jeg får en kamerat til å maile hu og da, får jeg en halv honnør pr person jeg overbeviser til å sende hu mail? Og 0.25 honnør pr mail DE igjen får noen til å sende?
Hva om jeg får en kjendis til å maile hu, er det verdt flere honnører? Feks om jeg får Schance til å sende hu en mail der det står "no va du smart! no va du vældi smart, ka!", får jeg feks 4 honnører da? Eller om Ari mailer hu og skriver "dette var trist som f*en"? Det må jo være verdt minst 5?
Nei, men den HEr derimot, var glatt honnør! Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!