Skrevet av Emne: Bilder fra Nordisk i fitness/bygging 23. april 2005  (Lest 2851 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Nei, dette er 3dje og første plass vinneren i - 80. du ser Bård på andre plass til venstre i det nederste bilde i - 80, de hadde - 70( 2 stk) og i -80 i samme klasse, og kuttet vekk - 75 kg.

Kenneth

Til tross for plasseringen så må jeg nå få nevne at du var i meget bra form du også. Men det er klart at du må pine deg slik du gjorde så er det ikek lett å få det riktig fulle utseendet.
Det skal også sies at det, basert på de bildene jeg har sett, var meget høy standard på de aller fleste utøverne i de fleste klassene.

Heier på deg i konkurransene framover!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget KenMan

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Train Hard , or go home


Til tross for plasseringen så må jeg nå få nevne at du var i meget bra form du også. Men det er klart at du må pine deg slik du gjorde så er det ikek lett å få det riktig fulle utseendet.
Det skal også sies at det, basert på de bildene jeg har sett, var meget høy standard på de aller fleste utøverne i de fleste klassene.

Heier på deg i konkurransene framover!


Takk skal du ha Smiley, veier idag 105, med litt væske under huden, tror den beste vekten min nå blir rundt 100 kg til Hamar.


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!