Skrevet av Emne: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm  (Lest 6349 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #30 : 14. april 2007, 21:58 »
Jeg hører at en stor andel av uprovosert vold utføres av ateister. Dette bør være god nok grunn til å forby ateisme. Tvangskonverter alle til Buddhisme, så blir all volden borte. De som ikke konverterer må drepes. Man kan jo ikke lage omelett uten å knuse noen egg. Men i Buddhismen så spiser man ikke egg, så siden det ikke knuses noen egg så blir det heller ingen omelett, noe som er like greit siden de ikke ville ha spist den uansett.

 
 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #31 : 14. april 2007, 22:08 »
MITT!
DITT!!
VÅRT!!!
DERES!!!!
OSS!!!!!
DEM!!!!!!
MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #32 : 15. april 2007, 02:16 »
Sitat
Jeg ble drit forbanna, og møkka lei. Jeg er ikke rasist. Men jeg blir veldig rasistisk når sånne ting skjer. Send de på hua og ræva ut. Gjør du noe galt så kan du bare drite å dra. Null toleranse for utlendinger som begår kriminelle handlinger.

Offisielt og ifølge staten, så er du en rasist på alle mulige måter. Bare spør Bondevik og Sponheim Wink Ifølge den egentlige betydningen av ordet er du egentlig ikke rasist.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #33 : 15. april 2007, 03:31 »
Herregud for en diskusjon. Honnør til JanB.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #34 : 16. april 2007, 09:10 »
For å omskrive meg selv litt: det jeg mente med "send alle innslag fra denne "kulturen" hjem" var at vi skulle sende hjem de som banket Kadra og lignende tillfeller, ikke at vi skulle sende ALLE hjem.

Forøvrig artig at samartianen kun går løs på warlock da han signerte mitt innlegg, og ikke nevner noe som helst om meg, for derretter å benekte at han har en litt personlig agenda mot warlocken. Nå misforstod han innlegget mitt uansett, men det var nok min feil.

De som virkelig mener at voldskriminelle utlendinger har like rett på å være i Norge som f.eks. meg selv, kan dra dit peppern gror for min del, gidder ikke diskutere med de engang.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #35 : 16. april 2007, 13:18 »
For å omskrive meg selv litt: det jeg mente med "send alle innslag fra denne "kulturen" hjem" var at vi skulle sende hjem de som banket Kadra og lignende tillfeller, ikke at vi skulle sende ALLE hjem.

Alltid kos å se at folk innser hvor dårlig de har formulert seg. Takk for at du bekrefter mine forrige innlegg Smiley

Forøvrig artig at samartianen kun går løs på warlock da han signerte mitt innlegg, og ikke nevner noe som helst om meg, for derretter å benekte at han har en litt personlig agenda mot warlocken. Nå misforstod han innlegget mitt uansett, men det var nok min feil.

For øvrig artig at du klarer å sette spørsmålstegn ved dette selv etter at jeg forklarte hvorfor jeg kommentere warlock og ikke deg, og enda mer artig er det at du gjør det etter jeg gikk god for at det var det faktum at jeg misliker warlocks polemikk og tendens til å snu etter vinden som gjorde at jeg kommenterte han og ikke deg.

Hvis du er såret eller føler deg oversett kan du ta all kritikken min mot warlock og gange den med 100, så kommer du omtrent frem til det jeg mener om det første forslaget ditt.

De som virkelig mener at voldskriminelle utlendinger har like rett på å være i Norge som f.eks. meg selv, kan dra dit peppern gror for min del, gidder ikke diskutere med de engang.

Hvem er egentlig disse?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #36 : 16. april 2007, 13:21 »
Alltid kos å se at folk innser hvor dårlig de har formulert seg. Takk for at du bekrefter mine forrige innlegg Smiley

For øvrig artig at du klarer å sette spørsmålstegn ved dette selv etter at jeg forklarte hvorfor jeg kommentere warlock og ikke deg, og enda mer artig er det at du gjør det etter jeg gikk god for at det var det faktum at jeg misliker warlocks polemikk og tendens til å snu etter vinden som gjorde at jeg kommenterte han og ikke deg.

Hvis du er såret eller føler deg oversett kan du ta all kritikken min mot warlock og gange den med 100, så kommer du omtrent frem til det jeg mener om det første forslaget ditt.

Hvem er egentlig disse?

Gjeeeeeeeeesp.......
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #37 : 16. april 2007, 13:26 »
Takk for at du bekrefter din egen idioti. Forøvrig veldig lite overraskende, kanskje vi burde deportere deg bort fra forumet og tilbake til skolebenken.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #38 : 16. april 2007, 13:49 »
Jeg snur meg etter vinden..? Heheh riktig..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #39 : 16. april 2007, 15:25 »
Det er egentlig en annen diskusjon, men hver gang noen begynner å snakke om å "sende utlendingene hjem igjen", så minner det meg om de narkomane som blir jaget fra sted til sted i Oslo. De kan være hvor som helst, bare ikke i mitt nabolag, liksom...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #40 : 16. april 2007, 15:35 »
Takk for at du bekrefter din egen idioti. Forøvrig veldig lite overraskende, kanskje vi burde deportere deg bort fra forumet og tilbake til skolebenken.

Fordi jeg ikke gidder å spy ned forumet med en mengde lange innlegg med en rekke billige retoriske poenger for å fremstå som smart og velartikulert, eller fordi vi ikke er enige? Det var ikke SÅ vanskelig å forstå hva jeg mente, du bare antok det værste og debatterte løs etter det. Hadde du vært i tvil om min mening kunne du jo bare spurt.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #41 : 16. april 2007, 15:38 »
Det er egentlig en annen diskusjon, men hver gang noen begynner å snakke om å "sende utlendingene hjem igjen", så minner det meg om de narkomane som blir jaget fra sted til sted i Oslo. De kan være hvor som helst, bare ikke i mitt nabolag, liksom...


My point exactly. For min del vil jeg ikke ha f.eks. overfalls-rapist-somalis i byen der jeg bor med familie og kjæreste, men jeg bryr meg FINT LITE om hvor ellers de skulle vært.

Skikkelig upolitisk korrekt og sikkert arrogant holdning, men i det minste ærlig.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #42 : 16. april 2007, 15:45 »
De fleste tenker vel sånn, i varierende grad.
Skal lage en egen tråd om dette en gang.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #43 : 16. april 2007, 15:53 »
My point exactly. For min del vil jeg ikke ha f.eks. overfalls-rapist-somalis i byen der jeg bor med familie og kjæreste, men jeg bryr meg FINT LITE om hvor ellers de skulle vært.
Enig (forsåvidt), nok en gang. Er jo også pga dette jeg mener at vi bør ha retten til å sende ut de som bryter loven (som ikke har statsborgerskap). Har ikke noe med hudfarge, religion eller kultur å gjøre, men oppførsel. Så enkelt som det... Samme regler for en svenske som en somalier; klarer de ikke å la være å bryte loven har de ikke noe her å gjøre.

Hvor de ellers skulle befinne seg er meg i grunn revnende likegyldig; dog kan man ikke bare glemme dem fordi de ikke bor innenfor dette landets grenser. Er jo en grunn til at de kommer hit, og det er jo grunnen til dette vi må prøve å få bort, hjelpe dem med. Hjelp til selvhjelp mener jeg er veien å gå, og vi som er så rike skulle jo ha alle muligheter til dette. Å hente hit de som har det vondt er nok ikke måten å gjøre det på, selv om det i enkelte tilfeller kanskje ikke er andre muligheter.. For å spore bittelitt av på slutten der.. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #44 : 16. april 2007, 16:04 »
Tøff dame, i allefall: (hentet fra VG)
Sitat
- En av dem sier til meg at «i Somalia dreper vi sånne som dere». Da svarer jeg at «hvis du gjør det i Norge, så tror jeg du mister oppholdstillatelsen din»
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!