Skrevet av Emne: HoneyBun's Bildeprofil *Updated 19.Mai*  (Lest 45158 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #90 : 12. februar 2007, 17:27 »

Forresten; Rumpa mi er bra nok øverst, går utover og buksene sitter fint. Men det er nedre del som er problemet. Der er det liksom ingenting, så når jeg tar på meg stramme bukser så strammer de rundt lårene og øvre del av rumpen, men slenger nederst liksom. Hvor lang tid vil det ta før jeg får muskler der? Om jeg trener slik jeg har gjort hittil og spiser bra?

Det er helt tydelig at det er forandringer på gang hos deg, så om du bare gir knebøyen en sjans til å få bygge opp rompa di så blir dette bra! Smiley
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #91 : 12. februar 2007, 17:35 »
:O:D Gjør du?!? Ååh, du aaaner ikke hvor glad jeg ble nå! Cheesy You made my day;)
Jepp, den er på god vei den Smiley Bare fortsett med å spise bra og squatte så blir den bedre Grin
sterk,blid og ronkefri

Utlogget KampNorge

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

  • United we stand, Divided we fall.
Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #92 : 12. februar 2007, 18:17 »
Hva er vekten din?

Spis og tren styrke Smiley

Utlogget nullet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 373

Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #93 : 12. februar 2007, 19:05 »
Hiv ut bilder av en vakum posering da

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #94 : 12. februar 2007, 19:10 »
Takk Smiley Føler at den ser litt annerledes ut på bilder enn i virkeligheten..
A picture never lie.

Utlogget nullet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 373

Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #95 : 12. februar 2007, 19:14 »
Lyssetting og andre faktorer spiller inn da:)

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #96 : 12. februar 2007, 20:03 »
fortsett å spis, ikke bry deg om at du går opp i vekt, bare tren,spis og sleng ut bilder i hytt og gevær, så skal vi si ifra når du kan begynne å slanke deg Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget HoneyBun

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 194

Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #97 : 12. februar 2007, 20:50 »
Hva er vekten din?

Spis og tren styrke Smiley

Vil helst ikke oppgi vekt..
A picture never lie.


Det der hjalp ikke så veldig.. Fordi jeg er mer fornøyd med slik jeg ser meg i speilet enn slik jeg ser meg på bilder Sad

fortsett å spis, ikke bry deg om at du går opp i vekt, bare tren,spis og sleng ut bilder i hytt og gevær, så skal vi si ifra når du kan begynne å slanke deg Wink


Det der var vel ikke det lureste du kunne si til en som meg? Er livredd for å bli feit liksom, også sier du noe sånt. Tenk deg litt om?
Alder: 19 år
Kjønn: Kvinne
Høyde: 168 cm

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #98 : 12. februar 2007, 20:54 »
Sitat
Er livredd for å bli feit liksom,

Du er langtifra feit, og du har igjen en del før du kommer deg opp i en kjernesunn vekt, men det virker som om du er på rett vei, så det er bare å stå på videre Smiley
Kutt litt ned på kardiotreningen, tren styrke som nå, og spis masse Smiley

Ett lite tips til slutt: Ta en titt på profilene til Oda og Kriweb for å få litt inspirasjon, Smiley
Smiley

Utlogget *Lisa*

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #99 : 12. februar 2007, 21:00 »

Det der var vel ikke det lureste du kunne si til en som meg? Er livredd for å bli feit liksom, også sier du noe sånt. Tenk deg litt om?

I ditt först inlägg här i din tråd skriver du att du blivit frisk från dina ätstörningar. Hur och av vem fick du hjälp? Vem har satt "frisk" diagnosen på dig?
Nu ska du höra här. Jag vet pricis vad ätstörningar är och du är lång ifrån frisk. Att folk kommenterar dig och skriver att du ser bra ut är skrämmande. Du har en fett% långt under det normala och du snackar och bubblete mage..
Se till att bli frisk och vi här kan inte hjälpa dig.

Vill dig väl och vet vad du går igenom!

Lycka til!

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #100 : 12. februar 2007, 21:02 »
Det der var vel ikke det lureste du kunne si til en som meg? Er livredd for å bli feit liksom, også sier du noe sånt. Tenk deg litt om?

Jeg tror han mente det slik at det kommer til å bli en langggg stund til du trenger å tenke på det. Fokuser heller på å spise!

Som Bjørn-e sier sjekk profilen til Oda og Kriweb! De burde være noen veldige bra forbilder for deg.

I ditt först inlägg här i din tråd skriver du att du blivit frisk från dina ätstörningar. Hur och av vem fick du hjälp? Vem har satt "frisk" diagnosen på dig?
Nu ska du höra här. Jag vet pricis vad ätstörningar är och du är lång ifrån frisk. Att folk kommenterar dig och skriver att du ser bra ut är skrämmande. Du har en fett% långt under det normala och du snackar och bubblete mage..
Se till att bli frisk och vi här kan inte hjälpa dig.

Vill dig väl och vet vad du går igenom!

Lycka til!
Bra sagt!
sterk,blid og ronkefri

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #101 : 12. februar 2007, 21:09 »
det jeg mener med et slikt innlegg t en som deg er:
prøv å tenkt litt mindre på hvordan du ser ut, tro meg ut ifra bildene dine kan du gå opp en hel del og tro meg du kommer til å se smellvakker ut Smiley
 
er ikke den typen som springer 10 ganger rundt en busk for å få fram poenget mitt, går rett på sak jeg, alltid gjort, kommer jeg alltid til å gjøre, ingenting funker bedre en det. folk blir forbanna/såret men det går over fortere enn om man prøver å vri å vende på sannheten.

du er tynn, du vet det selv , du prøver å gjøre noe med det, noe jeg synes er veldig bra, du fortjener all respekt du kan få for det, for hvis du får slengt på deg  5 -10 kg så kommer du til å se dritlekker ut.

har selv venninder som har hatt samme " sykdommen" som du, en av de havnet på instutisjon og ble tvangsforet da det haddet gådt ALT for langt, når hun kom tilbake var alt vel i et par mnder før hun trakk seg tilbake igjen, nå har hun vært tilbake i over 1 år og fått på seg noen kg og ser mye bedre ut.

så jeg tar ikke tilbake forrige innlegget mitt.

enda en ting: oppgi vekta di.. selv om du ikke vil det, det hjelper deg til å innse tilstanden til kroppen din, du har sikkert veid deg flere ganger iløpet av da denne tråden starta til nå, du har sikkert gådt opp:)

btw: hvis du ikke tørr å oppgi vekt kan du ikke si at du er "frisk", ikke for å være jævlig med deg, men et skritt på bedringens vei er å oppfatte selv at man har et problem og å dele det med andre.


og ja, gaffel har rett. er LENGE til du trenger å slanke deg.
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #102 : 12. februar 2007, 22:16 »
Vil helst ikke oppgi vekt..
Det der hjalp ikke så veldig.. Fordi jeg er mer fornøyd med slik jeg ser meg i speilet enn slik jeg ser meg på bilder Sad

Det der var vel ikke det lureste du kunne si til en som meg? Er livredd for å bli feit liksom, også sier du noe sånt. Tenk deg litt om?
Hvis du har en profil kun for å få hyggelig ros og dilldall så har du misforstått. Når man legger ut bilder her må man takle å få kritikk på både godt og vondt samt ros og ris. Er man ikke tøff nok til å takle dette kan man like gjerne la være.
Og hvis du vil ha hjelp til forme kroppen din må du tåle at folk er ærlige, hva er ellers poenget?-Få hyggelige ord for å "bygge opp" selvtilitten?
Det tror jeg hjelper deg og din situasjon veldig lite
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget HoneyBun

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 194

Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #103 : 12. februar 2007, 22:59 »
I ditt först inlägg här i din tråd skriver du att du blivit frisk från dina ätstörningar. Hur och av vem fick du hjälp? Vem har satt "frisk" diagnosen på dig?
Nu ska du höra här. Jag vet pricis vad ätstörningar är och du är lång ifrån frisk. Att folk kommenterar dig och skriver att du ser bra ut är skrämmande. Du har en fett% långt under det normala och du snackar och bubblete mage..
Se till att bli frisk och vi här kan inte hjälpa dig.

Vill dig väl och vet vad du går igenom!

Lycka til!

Takk for gode ord. Skrev ikke at jeg var frisk, men jeg er bedre enn jeg var Smiley

det jeg mener med et slikt innlegg t en som deg er:
prøv å tenkt litt mindre på hvordan du ser ut, tro meg ut ifra bildene dine kan du gå opp en hel del og tro meg du kommer til å se smellvakker ut Smiley
 
er ikke den typen som springer 10 ganger rundt en busk for å få fram poenget mitt, går rett på sak jeg, alltid gjort, kommer jeg alltid til å gjøre, ingenting funker bedre en det. folk blir forbanna/såret men det går over fortere enn om man prøver å vri å vende på sannheten.

du er tynn, du vet det selv , du prøver å gjøre noe med det, noe jeg synes er veldig bra, du fortjener all respekt du kan få for det, for hvis du får slengt på deg  5 -10 kg så kommer du til å se dritlekker ut.

har selv venninder som har hatt samme " sykdommen" som du, en av de havnet på instutisjon og ble tvangsforet da det haddet gådt ALT for langt, når hun kom tilbake var alt vel i et par mnder før hun trakk seg tilbake igjen, nå har hun vært tilbake i over 1 år og fått på seg noen kg og ser mye bedre ut.

så jeg tar ikke tilbake forrige innlegget mitt.

enda en ting: oppgi vekta di.. selv om du ikke vil det, det hjelper deg til å innse tilstanden til kroppen din, du har sikkert veid deg flere ganger iløpet av da denne tråden starta til nå, du har sikkert gådt opp:)

btw: hvis du ikke tørr å oppgi vekt kan du ikke si at du er "frisk", ikke for å være jævlig med deg, men et skritt på bedringens vei er å oppfatte selv at man har et problem og å dele det med andre.


og ja, gaffel har rett. er LENGE til du trenger å slanke deg.

Kommer vil ikke oppgi vekten. Ikke ennå. Vet ikke om jeg har gått opp, for jeg har faktisk greid å holde meg unna vekta en uke nå. Føles ganske befriende Smiley
Hvis du har en profil kun for å få hyggelig ros og dilldall så har du misforstått. Når man legger ut bilder her må man takle å få kritikk på både godt og vondt samt ros og ris. Er man ikke tøff nok til å takle dette kan man like gjerne la være.
Og hvis du vil ha hjelp til forme kroppen din må du tåle at folk er ærlige, hva er ellers poenget?-Få hyggelige ord for å "bygge opp" selvtilitten?
Det tror jeg hjelper deg og din situasjon veldig lite


Har ikke profil for å få ros eller bedre selvtillit, nei. Men du har rett, jeg er sårbar. Det må jeg jobbe med, spesielt når det gjelder kropp og utseende.
Men jeg har også forstått at er ikke "nok" oppe i vekt før jeg har fått tilbake mensen, så jeg får vel bare bite tennene sammen og fortsette på den gode veien.. Smiley
Alder: 19 år
Kjønn: Kvinne
Høyde: 168 cm

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: HoneyBun *NYE BILDER S. 6* (Nytt prog. s. 1)
« #104 : 12. februar 2007, 23:02 »
Du kommer til å nå langt med den positive innstillingen, kjempe bra! Smiley Du har fått en del gode råd her også, tenk litt på de. Masse lykke til videre
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!