Skrevet av Emne: Kjøre vanlig 3dagers split + hardt arm programm??  (Lest 1025 ganger)

Martin S Berzerk

  • Gjest
er litt usikker på om jeg skal ha 2-3 uker med bare dette armprogrammet. Og litt roing da. Men er det dumt å la kroppen få noen ukers pause? den trenger jo hvile :S får trenger virkelig å bygge masse på armene.




programm- bi og tri

http://www.bodybuilding.com/fun/xrep6.htm

Martin S Berzerk

  • Gjest
Flex kun i høyrearm.


Utlogget Roger - L

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Hei, har selv "problemet" ang armer. (40cm armer i flex) Føler ikke armene ser ut til det målebåndet viser, så har begynt å ta mest fokus på armer og rygg fremover, siden bryst føler jeg er den letteste øvelsen å motivere igjen,så ser jeg heller ikke problemet med å kutte ut bryst for en stund.
Tror neppe armer og rygg vill ta igjen bryst på en mnd:)

Nå kan jeg ikke si hva andre syntes, men får man trent opp armene og ryggen sånn at du føler selv at det ser bra ut, da er det også lettere å motivere seg selv til alt annet også.
Er ikke gøy å ha god overkropp, men armer som ikke tilsvarer.
Det enkle er ofte det beste

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Selv om så å si alle her inne mener at armene får nok trening av baseøvelser så er min erfaring at dette ikke stemmer helt.. Skal du ha bra armer bør de trenes spesifikt, gjerne med en egen "armdag".

Jeg har alltid trent baseøvelser mandag-torsdag og hvis armene henger etter trenes de på fredag. Det er særlig biceps som får lite trening hvis fokus er lagt på bøy-benk-mark. Hangups og roing tar jo på biceps, men ingenting slår curløvelser i forskjellige varianter. Tren armene hardt på fredag og ta helga fri. Da er du restituert til mandagen uansett hvor hardt du trener dem.
Education is important, but big biceps are importanter.

Martin S Berzerk

  • Gjest
Takk for nyttige svar Smiley føler jeg har passe armer iforhold til resten av kroppen i flex, men ellers føler jeg det blir dumt lite.. så kjører konsentrert armdager fremmover Cheesy

Martin S Berzerk

  • Gjest
Men har nå kjørt en uke med armdager, har kjørt 3 armdager nå, man fre og man denne uka.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!