Skrevet av Emne: Mihoe trener NROL og Ashtanga (Nye bilder s.52 (gamle bilders:28,30,40,.48)  (Lest 100568 ganger)

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #330 : 24. april 2008, 21:57 »
Så flott Mihoe! Syns du har hatt kjemperesultater! Cheesy Ned 7 kg, 5% i fettprosent og beholdt muskler, imponert! Stå på, du har vært veldig flink! (:

Jeg er egentlig veldig fornøyd med resultatene og passer på ikke å fokusere altfor mye på fettprosenten. Tusen takk for skryt Cheesy

Gratulerer med fine tall, du har jobbet hardt og det blir det gode resultater av Wink

Bra trening på deg i dag også Smiley

Tusen takk! Og det er ekstra deilig når en ser at jobbingen faktisk har noe for seg Cheesy Han sa det han treningsveilederen også - at det så ut som om jeg hadde trent riktig! Jeg har følt meg rimelig trygg hele veien, men samtidig kan jeg innimellom bli rammet av litt usikkerhet.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #331 : 24. april 2008, 22:16 »
Mat og enda litt mer "trening" 24.04:

Frokost: Eggerøre av 2 egg
Lunsj: Gresk salat med fetaost, tomat, agurk, isberg, kapers og rødløk
Proteiner: 15 g...he, he - jeg jobber litt med denne
Middag: Tunfiskgryte med naturris
Kvelds: En kurv jorbær og en neve cashewnøtter

Gikk en fire timers tur med venninne og hund i kveld. Ikke akkurat anstrengende tempo siden vi måtte hilse på alle hunder vi møtte - og det var mange! Men deilig Cheesy Jeg vil ha hund snart.

Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #332 : 25. april 2008, 07:50 »

Gikk en fire timers tur med venninne og hund i kveld. Ikke akkurat anstrengende tempo siden vi måtte hilse på alle hunder vi møtte - og det var mange! Men deilig Cheesy Jeg vil ha hund snart.



Hunder er herlige! Jeg får mopsen min om 11-12 uker. Gleder meg utrolig mye Grin

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #333 : 25. april 2008, 09:56 »
Hunder er herlige! Jeg får mopsen min om 11-12 uker. Gleder meg utrolig mye Grin

Ah - heldige deg! Får du en valp? I går gikk jeg tur med en Rhodesian Ridgeback (løvehund) og de er i en litt annen vektklasse enn mopser for å si det mildt. Men mopser er veldig søte Smiley
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #334 : 25. april 2008, 10:01 »
Ah - heldige deg! Får du en valp? I går gikk jeg tur med en Rhodesian Ridgeback (løvehund) og de er i en litt annen vektklasse enn mopser for å si det mildt. Men mopser er veldig søte Smiley

Mopsen er nydelig. Min snillesnille far skal kjøpe til meg Smiley - så jeg føler meg veldig heldig. Da blir det mye tur når den kommer i hus. Det skal bli verdens sprekeste mops, hehe. Løvehund ja, litt annen vektklasse som du sier =P Liker du best store hunder selv? Har du noen spesielle raser du har lyst på? (mtp at du skrev at du skrev at du ville ha hund snart)

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #335 : 25. april 2008, 10:18 »
Mopsen er nydelig. Min snillesnille far skal kjøpe til meg Smiley - så jeg føler meg veldig heldig. Da blir det mye tur når den kommer i hus. Det skal bli verdens sprekeste mops, hehe. Løvehund ja, litt annen vektklasse som du sier =P Liker du best store hunder selv? Har du noen spesielle raser du har lyst på? (mtp at du skrev at du skrev at du ville ha hund snart)

He, he - du får passe på ikke å overtrene den lille mopsen da! Moren min klarte å løpe på gikt på Golden Retriveren sin  Wink. Jeg er egentlig glad i de fleste hunder, men har nok en ekstra svakhet for store og kjempestore. Men det fungerer jo ikke akkurat å ha en hund som veier mer enn meg selv - dessuten bor jeg midt i byen og det er heller ikke den beste kombinasjonen. Så jeg har faktisk vurdert å skaffe meg en cocker spaniel - av den største typen. Hadde det som barn og har alltid vært glad i dem.

Men jeg har jo en katt nå, så jeg må kanskje vente til han har lagt inn årene (han er en gammel mann).

Håper du legger ut bilder av mopsen når den er i hus!
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #336 : 27. april 2008, 16:06 »
Trening 27.04:

Oppvarming: 10 min oppoverbakke

Negative chins: 1x8, 1x6, 1x5 (fikk vannblemmer og begynte å blø på innsiden av hendene. Tror nok jeg må bruke hansker når jeg driver med dette)
Knebøy: 1x6 37,5kg, 4x6 42,5kg
Bryst i skråbenk: 1x8 6kg, 4x6 10kg
Rumensk mark: 2x6 28,5kg, 1x8 28,5kg
Nedtrekk smalt grep: 1x6 25kg (grisetungt - så jeg ble nok sliten av de negative chinsene likevel).
Mage på ball med kabel: 3x12 14kg

Cardio: 30 min ellipse på 70-75% av max

Litt daff i kroppen i dag - noe jeg har begynt å venne meg til sånn annenhver gang jeg trener Wink
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Azmari

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 326
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 326

Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #337 : 27. april 2008, 16:58 »
Hansker kan være en lur ting. Har selv begynt å få træler inni hendene, og det er ikke så artig...
Følger du noe opplegg på chinsene eller tar du det bare på feeling?

Utlogget Taline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 359

Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #338 : 27. april 2008, 17:05 »
Du begynner å bli bra sterk i ryggen ser jeg Smiley
Veldig bra skråbenk også!

Jeg er avhengig av hansker, men det det er veldig individuelt hva folk foretrekker. Hvis du bestemmer deg for å kjøpe vil jeg anbefale deg å finne en type som går helt ned i str ekstra small Smiley

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #339 : 27. april 2008, 17:30 »
Hansker kan være en lur ting. Har selv begynt å få træler inni hendene, og det er ikke så artig...
Følger du noe opplegg på chinsene eller tar du det bare på feeling?

Skjønner at jeg må ta dem i bruk - de der hanskene har ligget nederst i bagen en stund.

Når det gjelder opplegg på chinsene tar jeg det utelukkende på feeling, dvs jeg har jo jobbet meg gradvis oppover fra 1/2 rack chin til at jeg nå i hvertfall klarer 3x5 ordentlige negativer. Satser på å forsøke å øke negativene opp til 3x8 (helt ordentlig utført) før jeg begynner med ordentlige chins (antageligvis ved hjelp av strikk).

Du begynner å bli bra sterk i ryggen ser jeg Smiley
Veldig bra skråbenk også!

Jeg er avhengig av hansker, men det det er veldig individuelt hva folk foretrekker. Hvis du bestemmer deg for å kjøpe vil jeg anbefale deg å finne en type som går helt ned i str ekstra small Smiley

Vet ikke hvor sterk jeg egentlig er i ryggen, men jeg ser i hvert fall forskjell på den Wink Og jeg er litt stolt av skråbenken min! Så takk for oppmuntrende ord Cheesy

Jeg har noen pittesmå hansker liggende - så det handler bare om å begynne å bruke dem igjen. Er ikke noe moro når det bare er hendene som hindrer meg - og de hindrer meg en del i marken også.

Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #340 : 27. april 2008, 22:14 »
Mat 27.04:

Frokost: Eggerøre av 2 egg
MM: 2 never mandler
Proteiner: 32 g - i en shake før og en etter trening
Middag: Ris med villris, cashewnøtter, reker i chilli og ost
Kvelds: En halv ananas


Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #341 : 28. april 2008, 22:06 »
Trening og mat 28.04:

Frokost: Eggerøre av 2 egg
Lunsj: Salat med reker, salatnøtter og tomater
MM: 1 paprika
Middag: Ovnsbakt laks med fenikkel og gulerot
Kvelds: 1 neve mandler, 2 riskaker og 1/2 ananas

Cardio: Litt over en time på moderat nivå. Sykling og oppoverbakke på tredemølle. Svett og god.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #342 : 28. april 2008, 22:10 »
Herlig cardio i dag! Formen føles god generelt?

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #343 : 28. april 2008, 22:21 »
Herlig cardio i dag! Formen føles god generelt?

Takk for det Luxie Cheesy Formen er strålende  - ikke noe vondt i hode og da smiler livet Smiley
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Mihoes trening og spising - logg
« #344 : 29. april 2008, 04:25 »
Negative chins: 1x8, 1x6, 1x5 (fikk vannblemmer og begynte å blø på innsiden av hendene. Tror nok jeg må bruke hansker når jeg driver med dette)
Hva er negative chins? Hørtes aktuelt ut Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!